قیمت ترموپلاست

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت ترمو پلاست

قیمت ترمو پلاست

همانطور که می دانید امروزه استفاده از متریال هایی که از چوب در ساختار آن ها استفاده شده است رواج زیادی پیدا کرده است و از این رو بدون شک شمایی که در پی ساخت دکوراسیون داخلی یا خارجی می باشید باید با تمامی این محصولات آشنا باشید و بتواند بر اساس قیمت ویژگی ها و مزایای آن ها بهترین را انتخاب کنید. از این روست که ما در این مطلب قصد داریم تا در خصوص قیمت ترمو پلاست اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهید پس با ما همراه باشید.

خوب است بدانید که شما ضمن مطالعه این مطلب می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت ترمو پلاست از طریق کلیک بر روی لینک رو به رو اقدام کنید : ترموپلاست

ترمو پلاست چیست ؟

قطعا مهم تر از قیمت ترمو پلاست این کیفیت این محصول است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در قیمت آن نیز تاثیر گذار می باشد و در خرید شما نیز تعیین کننده می باشد. به همین علت مهم است که ابتدا ما در این مطلب به طور کامل برسی کنیم که این محصول از چه چیزی ساخته شده است.

سازنده  ترمو پلاست دو ماده اساسی و مهم می باشد :

  1. آرد و پودر چوب که می تواند از هر نوع چوبی باشد و به نوعی از باقی مانده های چوب ها به دست می آید.
  2. پلاستیک که می تواند انواع مختلفی باشد که برای چسبنده کردن آرد چوب به کار گرفته می شود.

در آخر استفاده از این محصول به صورت ترکیبی از این دو متریال باعث می شود که کامپوزیت های ترمو پلاست چیزی بین چوب و پلاستیک باشند و به نوعی ویژگی های هر دو را در بر داشته باشد. اما چیزی که باعث پر طرفدار بودن این محصول در بازار می شود این است که قیمت ترمو پلاست کم و کیفیت آن بالا می باشد و این می تواند این محصول را به یک انتخاب ایده آل برای هر کسی تبدیل کند.

قیمت ترمو پلاست به چه صورت است ؟

باید بدانید که قیمت ترمو پلاست به نسبت سایر کامپوزیت های کمتر می باشد و شما با یک مقایسه ساده قیمت می توانید به خوبی این مورد را متوجه شوید. اما در نظر داشته باشید که قیمت این محصول به هیچ عنوان به کیفیت آن ارتباطی ندارد و موردی که در این موضوع تاثیر گذار است در حقیقت متریال و مواد اولیه ای است که در ترمو پلاست به کار می رود.

قیمت ترمو پلاست

چرا قیمت ترمو پلاست به نسبت کمتر است ؟

همانطور که فوقا نیز گفتیم قیمت این محصول نسبتا پایین تر است اما نه به علت پایین بودن کیفیت ان بلکه به علت مواد اولیه ای که در این محصول مورد استفاده است :

  1. ارد چوب : همانطور که گفتیم ارد چوب می تواند هر نوع چوبی به دست بیاید و نیاز نیست درختان خاص و کمیابی که قیمت بالایی دارد را برای ساخت ترمو پلاست به کار ببریم. در نتیجه در این قیمت محصولات ترمو پلاست کمی کمتر می شود.
  2. پلاستیک : استفاده از پلاستیک نیز باعث می شود که این محصولات از قیمت سایر کامپوزیت ها کمتر می شود. چرا ؟  پلاستیک مانند چوب یک محصول طبیعی نیست که با کمیابی رو به رو شود و برای عدم قطع آن قوانینی وضع شود بلکه پلاستیک به وفور تولید می شود و هزینه تولید آن نیز چندان نیز بالا نمی باشد.

بدیهی است که ترکیب این دو مواد اولیه که از قیمت بالایی برخوردار نمی باشد موجب می شود قیمت ترمو پلاست در بازار به مراتب بهتر باشد. از این رو این محصول را می توانید با کیفیت بالایی خریداری کنید در حالی که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. امکان کسب اطلاعات در مورد قیمت روز این محصولات نیز از طریق این مطلب برای شما میسر شده است.

مقایسه کیفیت و قیمت ترموود و چوب پلاست

دو رقیب همیشگی در بازار همیشه ترموود و چوب پلاست بوده است و مردم هر کدام بر اساس ویژگی هایی که مد نظر داشتند به خرید یکی از آن ها می پردازند. به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا ضمن پرداختن به قیمت ترمو پلاست در خصوص این دو محصول نیز مقایسه هایی انجام دهیم.

ترموود یکی از محصولاتی هست که در لیست معایب آن همیشه قیمت ذکر می شود. اما چرا قیمت این محصول بالا می باشد ؟ چرا که متریال تشکیل دهنده این محصول خورده های چوب درخت کاج می باشند و از آنجایی که چوب درختان همیشه یک محصول گران بوده است و مخصوصا در کشور ایران به علت کمیابی و وارداتی بودن هزینه تولید آن بالا تر می باشد قیمت این محصول همیشه بالاتر بوده است.

اما در مقایسه با قیمت ترمو پلاست بدون شک ترمو پلاست از قیمت پایین تری برخوردار می باشد و در عین حال کیفیتی مشابه دارد. تنها استفاده از پلاستیک و آرد چوب می باشد که هزینه تولید و خرید مواد اولیه این محصول را کاهش می دهد و موجب می شود تا با قیمت کمتری به دست مشتری برسد.

اما فراموش نکنید ترمو پلاست یک محصولی است که از پلاستیک در ساخت آن استفاده شده است پس از آن تماما ویژگی های چوب را انتظار نداشته باشید.

مزایا استفاده از ترمو پلاست

ترمو پلاست مزایا زیادی دارد که موجب می شود خرید آن به نسبت برای شما یک انتخاب ایده آل محسوب شود.

  1. ترموپلاست به علت استفاده از پلاستیک در ساخت ضد آب و رطوبت می باشد.
  2. این محصول کاملا ضد گرد و غبار می باشد.
  3. قیمت ترمو پلاست در بازار به نسبت سایر کامپوزیت ها پایین تر است.
  4. وزن کمی دارد و نصب آن اسان است.
  5. تنوع رنگی و مدلی بالایی دارد.
  6. به سادگی در دسترس و قابل خریداری می باشد.
  7. با طبیعت سازگار است و برای ساخت آن نیاز به قطع درخت نیست.
  8. در برابر خوردگی حشرات از خود مقاومت خوبی نشان میدهد.
  9. و…

پس اگر به دنبال یک محصول ایده آل برای ساخت دکوراسیون خارجی و داخلی می گردید ترمو پلاست می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید.

قیمت ترمو پلاست

مقایسه قیمت ترمو پلاست (انواع برند و مدل و …)

فراموش نکنید خود قیمت ترمو پلاست نیز بر اساس موارد زیادی تعیین می شود که مهم ترین های آن به این شرح می باشد :

  1. کیفیت مواد اولیه
  2. کیفیت پلاستیک مورد استفاده
  3. رنگ و طرح و مدل
  4. شرکت تولید کننده
  5. کشور تولید کننده
  6. و…

این رنج قیمتی باعث می شود که بدون شک مقایسه قیمت ترمو پلاست برای شما از اهمیت زیادی برخوردار باشد که و ما می توانید به کمک این لینک این امکان را برای شما فراهم کنیم : مقایسه ترموپلاست

خرید ترمو پلاست با بهترین قیمت و کیفیت

در این مطلب ما سعی کرده ایم تا هر آنچه در خصوص قیمت ترمو پلاست نیاز دارید را به شما بگوییم اما خوب است بدانید که لینک هایی که در این صفحه برای شما قرار داده شده است صرفا برای مقایسه قیمت نیست و یک خرید ساده را نیز برایتان میسر می کند.

پس گروه چوبست را برای خرید با کیفیت ترین محصولات چوب پلاست و ترمو پلاست با بهترین قیمت و کیفیت را از دست ندهید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.