قیمت آلاچیق با چوب روسی

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ph5 پروفیل چوب پلاست ph5 (50*30) پلاستوود 114.000 تومان 2.280.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت آلاچیق با چوب روسی

قیمت آلاچیق با چوب روسی

اگر نمونه های دکوراسیون روف گاردن یا حیاط ها را دیده باشید به خوبی متوجه می شوید که آلاچیق یکی از بهترین آیتم هایی است که می توانید هم جهت زیبا سازی فضا از آن استفاده کنید و هم در جهت استفاده کاربردی از فضا از محیط خود به کار بگیرید که باعث می شود به یک انتخاب ایده آل تبدیل شود. آلاچیق از متریال های زیادی ساخته می شود که چوب روسی یکی از بهترین ها آن می باشد. به همین علت قیمت چوب روسی موضوع این مطلب است. 

در این مطلب سعی داریم تا قیمت چوب روسی و ویژگی های آن را برای شما برسی کنیم و امکان انتخاب آسان تر را برایتان میسر کنیم. با ما در این مطلب همراه باشید و به قیمت این محصول اشراف کامل پیدا کنید.

منظور از قیمت آلاچیق با چوب روسی چیست ؟

ابتدا خوب است بدانید که وقتی از چوب روسی حرف می زنیم و قیمت آن را برسی می کنیم از چه محصولی حرف می زنیم. به طور کلی باید گفت که چوب روسی تمامی چوب هایی است که از کشور روسیه به کشور ما وارد می شوند. به همین علت چوب روسی یک نوع چوب خاص نیست و می تواند انواع متفاوتی را در ذیل خود بگنجاند.

با این وجود اکثر چوب های روسی از رنگ و کیفیت یکسانی برخوردار می باشند که باعث می شوند چوب روشن تر که کمی به سمت زردی بزنند به چوب روسی معروف شوند. کیفیت بالا چوب روسی است که باعث می شود در ساخت محصولاتی مانند آلاچیق از آن ها استفاده شود اما بدون شک این تنها کیفیت نیست که برای مهم است بلکه قیمت آلاچیق با چوب روسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که در ادامه به تفکیک در مورد هر کدام صحبت خواهیم کرد.

اما خوب است بدانید که شما در این مطلب می توانید قیمت آلاچیق چوبی را به سادگی مشاهده کنید و قیمت های آن را مقایسه کنید و در صورت تمایل به خرید دست بزنید

انواع قیمت آلاچیق با چوب روسی

همانطور که فوقا گفتیم چوب روسی می تواند از درخت های مختلفی تهیه شود که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد :

چوب صنوبر

چوب درخت صنوبر را می توان یکی از پر استفاده ترین چوب در صنایع ساخت الاچیق به شمار آورد چرا که جوان ان قابل برداشت می باشد. چوب صنوبر روسی به رنگ های سفید و کاهی قابل خریداری می باشد و به سادگی قابل رنگ کردن می باشد. قیمت آلاچیق با چوب روسی صنوبر به نسبت قیمت خوبی دارد و می توان با کیفیت بالا و قیمت خوب آن را خریداری نمود.

چوب کاج

چوب کاج یکی از چوب هایی است که به وفور از طرف روسیه وارد می شود و به علت فراوانی منابع چوب های سردسیری در این کشور می باشد. چوب کاج به علت فراوانی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد که البته باید انتظار داشت کیفیت آن به نسبت چوب های دیگر کمی پایین تر باشد. با این وجود قیمت آلاچیق با چوب روسی کاج به علت واردات به نسبت چوب های داخلی کاج کمی بالا می باشد.

قیمت آلاچیق با چوب روسی

چوب یولکا

یکی از مستحکم ترین چوب هایی که در صنعت ساخت آلاچیق به کار می رود چوب یولکا می باشد که اگر محصول شما با این چوب ساخته شود بدیهی است که قیمت آلاچیق با چوب روسی کمی بالا می رود. چرا ؟ اولا که این چوب بسیار سخت و مقاومت است که باعث می شود ساخت و ساز با آن کمی دشوار باشد و دوما مقاومت و کیفیت این محصول را بالا می برد که موجب می شود.

چوب ساسنا ، نراد

هنگامی که اسم از این دو چوب به میان می اید دقیقا نام چوب روسی به میان می آید چرا که این دو چوب یکی از بهترین محصولات برای ساخت آلاچیق می باشد. قیمت آلاچیق با چوب روسی ساسنا و نراد به علت کیفیت بسیار بالا ، طول عمر خوب ، مقاومت در برابر آفت و … از قیمت نسبتا بالا تری برخوردار می باشد اما خوب است بدانید که در مقابل شما از یک محصول بسیار با کیفیت برخوردار می باشید.

با توجه به این موارد در خصوص قیمت آلاچیق با چوب روسی ادامه این مطلب را از دست ندهید.

عوامل موثر بر قیمت آلاچیق با چوب روسی

برخی از فاکتور های دیگر می باشند که خواه یا ناخواه می تواند تاثیر زیادی در قیمت ساخت آلاچیق با چوب روسی دارد که به این شرح می باشد :

  • نوسانات ارز : همانطور که می دانید نوسانات ارز در کشور ما کمی بالا می باشد و باعث می شود که محصولات که با متریال وارداتی ساخته می شوند نیز از نوسان قیمت برخوردار باشند.
  • فصل برداشت : در برخی از فصل ها چوب کمتر برداشت می شود و به علت کمتر شدن چوب در کشور ساخت محصولات با قیمت بالاتری صورت می گیرد.
  • فصل واردات : در برخی از فصول مانند زمستان که کشور روسیه با مشکلات اب و هوایی رو به رو است هزینه واردات بالاتر برود و در حقیقت قیمت آلاچیق با چوب روسی به علت گران تر بودن هزینه واردات بالا می رود.
  • میزان واردات چوب از روسیه : عوامل زیادی مانند مشکلات دو کشور یا مشکلات کشور روسیه یا ایران با کشور های دیگر باعث می شود که به طور کلی حجم واردات کمتر شود و در نتیجه قیمت این محصولات نیز بالا تر برود.
  • هزینه واردات : فراموش نکنید که گاهی قیمت آلاچیق با چوب روسی بالاتر است نه به خاطر قیمت بالای محصولات بلکه به علت هزینه های حمل و نقل محصولات وارداتی تا کشور ما !
  • مدل آلاچیق : اگر مدل آلاچیق شما از مدل های پر کار می باشد ممکن است قیمت آلاچیق ساخته شده با چوب روسی بالا تر برود چرا که اولا متریال بیشتری به کار گرفته شده است و دوما سفت بودن این چوب هزینه ساخت را بالاتر می برد.
  • ابعاد آلاچیق : در آخر فراموش نکنید هرچقدر آلاچیق شما بزرگتر باشد قیمت آلاچیق با چوب روسی نیز بالاتر است چرا که متریال بیشتری در ساخت آن به کار رفته است.

قیمت آلاچیق با چوب روسی

مقایسه قیمت آلاچیق با چوب روسی

تا اینجای این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل در مورد قیمت آلاچیق با چوب روسی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. اما قطعا در مورد قیمت دقیق و روز این محصولات با سوالاتی رو به رو شده باشید که این صفحه این امکان برای شما را میسر کرده است تا به بهترین شکل ممکن به قیمت روز این محصولات با چوب روسی دست پیدا کنید. این صفحه را مشاهده نمایید و قیمت محصولات مورد نظر خود را به طور دقیق مشاهده نمایید.

خرید آلاچیق با چوب روسی

در آخر در صورتی که قیمت آلاچیق با چوب روسی مطلوب شما بوده باشد می توانید به سادگی به کمک چوبست به خرید محصولات خود با بهترین قیمت و کیفیت بپردازید. در صورتی که در خصوص خرید این محصولات نیز ابهاماتی داشته باشید می توانید به کمک مشاوره اولیه با کارشناسان ما ابهامات خود را بر طرف کنید و سپس به خریداری محصول مورد نظر خود بپردازید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.