کفپوش تایل چوب پلاست

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

فیلتر محصولات

تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
دك سنگين 25*70 (F4) دك سنگين 25*70 (F4) (70*25) دکینگ وود 94.000 تومان 1.340.000 تومان
دك سنگين 25*145 (D1) دك سنگين 25*145 (D1) (145*25) دکینگ وود 199.000 تومان 1.340.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH13.5 پروفیل چوب پلاست DH13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D2H13.5 پروفیل چوب پلاست D2H13.5 (135*25) پلاستوود 174.200 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست DH15 پروفیل چوب پلاست DH15 (150*25) پلاستوود 240.000 تومان 1.600.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D13 پروفیل چوب پلاست D13 (130*23) پلاستوود 170.000 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D14 پروفیل چوب پلاست D14 (140*165) پلاستوود 180.600 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D15 پروفیل چوب پلاست D15 (150*185) پلاستوود 193.500 تومان 1.290.000 تومان
پروفیل چوب پلاست T7 پروفیل چوب پلاست T7 () پلاستوود 69.300 تومان 990.000 تومان
پروفیل چوب پلاست D11 پروفیل چوب پلاست D11 (110*165) پلاستوود 142.000 تومان 1.290.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

کفپوش تایل چوب پلاست

قطعا استفاده از کفپوش مناسب در فضای زندگی شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و برای طراحی دکوراسیون علی الخصوص دکوراسیون مکان هایی مانند استخر یا روف گاردن که کمتر کفپوشی با آن سازگاری دارد دچار دغدغه می شوید و از این روست که کفموش تایل چوب پلاست انتخاب مناسبی می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا ضمن پرداختن به این کفپوش در خصوص قیمت کفموش تایل چوب پلاست نیز اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم پس همراه ما باشید.

کفپوش تایل چوب پلاست چیست؟

چوب پلاست یک جایگزین مصنوعی برای چوب است که از ترکیب موادی همچون پلاستیک و چوب طبیعی ساخته می‌ شود. این مواد ترکیبی باعث مقاومت به رطوبت، تغییرات جوی، و حشرات می‌ شود. چوب پلاست معمولاً برای ساخت دکوراسیون خارجی، مبلمان حیاط، یا سازه‌ های چوبی در محیط‌ های خاص به کار می‌ رود.

کفموش تایل چوب پلاست از ترکیب چوب و پلاستیک با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می‌ شود. این تایل‌ ها از پروفیل‌ های چوب پلاستیک N3 ساخته شده و ظاهری مشابه موزاییک دارند. با زیره پلاستیکی فشرده ای که دارند نصب آن بدون نیاز به زیرسازی پیچیده امکان‌ پذیر است و در کوتاه ترین زمان انجام می‌ شود.

کفپوش تایل چوب پلاست

مزایای کفپوش تایل چوب پلاست چیست؟

کفپوش تایل چوب پلاست یک سری از ویژگی‌ ها و مزایای منحصر به فرد را دارد که از آن‌ ها جهت استفاده گسترده بهره برده می‌ شود. این مزایا شامل سازگاری با محیط‌ زیست، وزن سبک و عدم نیاز به هزینه‌ های زیاد برای نگهداری می باشد. تایل‌ های چوب پلاست با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می شوند که این تکنولوژی به آن ها ظاهری مشابه موزاییک با خصوصیات چوب پلاست را می‌ بخشد.

یکی از ویژگی‌ های اساسی کفپوش تایل‌ چوب پلاست، مقاومت بالا در برابر شرایط فیزیکی است آن ها مزایای همچون :

  • مقاومت به ضربه،
  • فشار،
  • مواجهه با مواد شیمیایی،
  • وارد شدن حشرات موذی مانند موریانه‌ ها 
  • نفوذ آب و رطوبت

این ویژگی‌ ها باعث ایجاد یک سطح کفپوش با استحکام و پایداری بالا می‌ شود.

کفپوش تایل چوب پلاست

تایل‌ های چوب پلاست به دلیل طراحی زیبا و شباهت ظاهری به چوب طبیعی، نظر افراد را به خود جلب می‌ کنند. این ظاهر زیبا به همراه تنوع رنگی بالا، می‌ تواند به سلیقه‌ های گوناگون پاسخ دهد و جلوه‌ زیبایی در فضاها ایجاد کند. نصب کفپوش تایل‌ چوب پلاست بسیار ساده است. با داشتن زیره پلاستیکی فشرده، نیاز به زیرسازی پیچیده ندارد و به راحتی و سرعت بالا نصب می‌شود.

این ویژگی مهم به کاهش هزینه‌ های نصب و زمان مورد نیاز برای آن ها کمک می‌ کند. کفپوش تایل‌ چوب پلاست به عنوان یک محصول بی‌ خطر و بدون ضرر برای سلامتی انسان شناخته می‌شود. این مواد مقاومت بالایی در برابر انواع میکروب‌ ها و قارچ‌ ها دارند و برخی از ویژگی‌ های آن ها حفاظت در برابر اشعه‌ ها و امواج الکترومغناطیسی، گرما، سرما و صوت را فراهم می‌ کنند.

  • فراموش نکنید که این محصول از تنوع بالایی برخوردار می باشد و در برند و ها و مدل های گوناگونی ارائه می شود که یک خرید آسان را برای شما میسر و آسان می کند کافیست یک فروشگاه خوب برای خرید کفپوش تایل چوب پلاست پیدا کنید.

کفپوش تایل چوب پلاست

کاربرد قیمت کفپوش تایل چوب پلاست چیست ؟

قطعا این سوال برای شما به وجود می آید چرا باید به خریداری این محصول بپردازیم ؟ این محصول از مزایای فراوانی برخوردار می باشد که فوقا برای شما ذکر کردیم اما کاربرد این محصول نیز بدون شک در خرید شما تاثیر گذار است که به این شرح می باشد :

  1. تایل چوب پلاست کاملا ضد آب است و از این رو در استفاده برای دور استخر کاربرد دارد.
  2. این محصول کاملا ضد گرد و غبار می باشد و شما می توانید در روف گاردن یا بالکن از آن استفاده کنید.
  3. این محصول در برابر نور افتاب از خود مقاومت قابل قبولی نشان می دهد پس در خصوص رنگ پریدگی آن نگران نباشید و برای دکورخارجی استفاده کنید
  4. این محصول در بازار در دسترس است و با کمبود آن مواجه نمی شوید.

البته فراموش نکنید که بدون

کفپوش تایل چوب پلاست

شک یک طراح خوب بهتر می تواند شما را در زمینه کاربرد کفپوش تایل چوب پلاست راهنمایی کند !

قیمت کفپوش تایل چوب پلاست کاملا مناسب می باشد و شما به سادگی می توانید آن را خریداری کنید که در ادامه بیشتر در خصوص آن توضیح اراده می کنیم.

 

قیمت کفپوش تایل چوب پلاست

قیمت کفپوش تایل چوب پلاست تحت تأثیر عوامل بسیاری قرار می‌ گیرد که این عوامل بر مبنای ویژگی‌ ها و شرایط تولید تعیین می‌ شوند. اولین عامل موثر بر قیمت، مواد اولیه استفاده شده در تولید تایل‌ ها می‌ باشد. استفاده از مواد با کیفیت و پیشرفته تر در قیمت چوب پلاست ممکن است هزینه را افزایش دهد.

عوامل تولید و تکنولوژی تولید نیز به طور مستقیم بر قیمت اثر می‌ گذارند. ماشین‌آلات پیشرفته و فرآیند های تولید بهینه می‌ توانند هزینه‌ های تولید را کاهش دهند و در نتیجه به تخفیف قیمت و کاهش آن منجر شوند. تنوع و طیف وسیعی از طرح‌ ها و رنگ‌ ها نیز تأثیرگذار است. کفپوش تایل‌ چوب پلاست با طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوع به سلیقه‌ های گوناگون پاسخ می‌ دهد که این تنوع می‌ تواند به افزایش قیمت منجر گردد.

عواملی همچون بازار نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند. عرضه و تقاضا در بازار، شرایط اقتصادی و رقبای بازار نقش مهمی در تعیین قیمت دارند. اگر تقاضا بیشتر باشد یا اگر نوعی از کفپوش تایل چوب پلاست در بازار کمتر باشد، قیمت ممکن است افزایش یابد. سایر عوامل مانند استانداردهای کیفیت و ایمنی، گواهینامه‌ ها و استفاده از تکنولوژی‌ های محیط‌ زیستی نیز می‌ توانند در تعیین قیمت تاثیرگذار باشند. اما در کل قیمت آن نسبت به قیمت ترمووود و قیمت کفپوش ترمووود مقرون به صرفه تر است.

خرید کفپوش تایل چوب پلاست

قطعا در آخر این مطلب برای شما مهم می باشد که یک فروشگاه خوب برای خرید کفپوش تایل چوب پلاست پیدا کنید. یافتن یک فروشگاه خوب در این زمینه مهم است چرا که چنین فروشگاهی می تواند بهترین کیفیت را با بهترین قیمت کفپوش تایل چوب پلاست ارائه کند و البته تنوع بالایی نیز این محصول نیز به شما معرفی کند و از این رو خریداری این محصول از هر فروشگاهی ممکن نیست.

ما در این مطلب همراه شماییم تا فروشگاه چوبست را برای خرید این محصول با بهترین کفپوش تایل چوب پلاست معرفی کنیم. از مزایای خرید از این فروشگاه می تواند به :

  • مشاوره رایگان
  • خرید آنلاین
  • خرید امن
  • بالاترین تنوع
  • بهترین قیمت
  • بهترین کیفیت
  • بهترین برند های بازار
  • ارسال سریع
  • ارسال به سراسر ایران

و… اشاره کرد. از این رو بدون شک چوبست یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید. برای خرید کفپوش تایل چوب پلاست از همین صفحه اقدام کنید و در صورتی که در خصوص خرید آن دو به شک هستید به سادگی با تماس با گروه ما به انجام مشاوره رایگان بپردازید.

خوب است بدانید که شما علاوه بر خرید کفپوش تایل چوب پلاست می توانید سایر محصولات چوب پلاست را نیز با بهترین قیمت و کیفیت از ما خریداری کنید و از آن بهره مند شوید.

سخن آخر کفپوش تایل چوب پلاست

ما در این مطلب سعی کردیم که ضمن پرداختن به قیمت کفپوش تایل چوب پلاست شرح دهیم که چرا این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد که امیدواریم از آن بهره برده باشید. شک نداشته باشید که اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و خوش قیمت می گردید این محصول بهترین انتخاب است کافیست در برند آن و کیفیت تولید دقت کنید و از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.