نرده تراس مدرن

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی

مشاهده محصولات بیشتر

نرده تراس مدرن

به نرده تراس مدرن علاقه دارید ؟ تراس و یا بالکن یکی از بهترین ویژگی هایی که هر خانه ، ویلا ، ساختمان و … می تواند از آن برخوردار باشد و بدون شک تاثیر زیادی در قیمت هر ملکی دارد. اما طراحی این فضا نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد تا استفاده از این فضا بدون استفاده نماند. یکی از آیتم هایی که امروزه در طراحی این فضا به کار می رود نرده تراس مردن است که ما قصد داریم در این صفحه آن را به شما معرفی کنیم و نمونه های اجرا شده این نرده را به شما نشان دهیم.

در حقیقت بدیهی است که برای تراس که در ارتفاع وجود دارد نرده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و ضروری می باشد. اما وقتی می خواهید از این وسیله حفاظتی استفاده کنید چرا جذاب ترین نوع آن را استفاده نکنیم ؟ نرده تراس مدرن یکی از این مدل هاست که برای ساختمان هایی با طراحی مدرن بسیار مناسب می باشد. با ما همراه باشید و انواع این نرده ها آشنا شوید.

انواع نرده تراس مردن

وقتی از نرده تراس مدرن حرف می زنیم باید بدانید که متریال های زیادی است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. هر کدام از این متریال ها جذابیت های خاص مخصوص به خود را دارند. ما در ادامه این مطلب سعی می کنیم که انواع نرده تراس را در متریال های مختلف به شما معرفی کنیم و نمونه کار ها و مدل های آن را نیز قرار دهیم.

 

با این وجود پیشنهاد ما این است که با یک طراح حرفه ای نیز برای طراحی نرده تراس مدرن صحبت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید :

نرده تراس چوبی مردن

چوب همیشه یکی از بهترین متریال هایی بوده است که شما می توانید برای خرید نرده تراس و ساخت مدل مدرن از آن استفاده کنید. البته در زمان خرید نرده تراس چوبی با دو متریال رو به رو می شوید که چوب پلاست و ترموود می باشد و در ادامه به اختصار در مورد این دو متریال توضحیاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نرده تراس مدرن

نرده تراس ترموود مدرن

ترموود یک محصول کاملا چوبی می باشد که در محیط کارخانه به کمک یک فرایند گرمایشی ساخت می شود. این محصول با وجود چوبی بودن هیچ کدام از معایب آن را دارا نمی باشد و کاملا ضد گرد و غبار و ضد اب می باشد فلذا در محیط بیرونی و در تراس کاملا قابل استفاده می باشد. با این وجود باید در نظر داشته باشید که به علت چوبی بودن قیمت این محصول کمی بالاتر می باشد اما کیفیت آن نیز به همان اندازه بالا می باشد.

(برای ساخت نرده ترموود بر روی این لینک کلیک کنید)

نرده تراس مدرن

نرده تراس چوب پلاست مردن

در نقطه مقابل ترموود چوب پلاست قرار دارد که هرچند کاملا مشابه چوب می باشد اما از پلاستیک تشکیل شده است و از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. البته پلاستیکی بودن این محصول با افزایش کیفیت آن رابطه مستقیم داشته است و باعث شده است که این محصول کاملا در برابر ضربه مقاوم بوده و در برابر رطوبت مقاومت بسیار خوبی برخوردار باشد.

نرده تراس مدرن

(برای ساخت نرده چوب پلاست بر روی این لینک کلیک کنید)

در ساخت نرده تراس مدرن از هر دو محصول ترموود و چوب پلاست می تواند استفاده کند و بسته به سلیقه و نظر شما می باشد.

نرده تراس مدرن

نرده تراس فلزی مدرن

نرده تراس مدرن

از دیگر متریالی که می توان برای نرده تراس استفاده کرد فلزات می باشند که بدون شک بهترین و پر کاربرد ترین آن همان نرده آلومینیومی می باشد که ضد زنگ بوده و کاملا شفاف می باشد.

نرده تراس مدرن

اما از نرده های دیگر مانند آهن نیز می توان استفاده کرد اما باید متناسب با رنگ سازه از رنگ های شیکی مانند مشکی یا سفید برای داشتن یک نرده تراس مدرن استفاده کنید تا به نمای ساختمان آسیبی از نظر ظاهری وارد نشود.

نرده تراس مدرن

در ادامه می توانید مدل های جذابی از نرده فلزی را مشاهده کنید :

نرده تراس مدرن

نرده تراس تلفیقی

در آخر خوب است بدانید که شما می توانید یک ترکیب جذاب و ساده از چند متریال داشته باشید.

برای مثال استفاده از شیشه در ساخت محافظ تراس مدرن بسیار پرکاربرد می باشد و البته جذابیت زیادی نیز دارد. همچنین خود چوب نیز می تواند با فلزات ترکیب شود و یک تراس چوبی-فلزی بسیار جذاب برای ساختمان خود طراحی کنید و از آن بهره ببرید.

نرده تراس مدرننرده تراس مدرن

ما سعی کردیم نمونه های زیادی از نرده تراس مدرن تلفیقی برای شما قرار دهیم اما فراموش نکنید که حتما با طراح مورد نظر خود در این زمینه نیز مشورت بگیرید.

نرده تراس مدرن

طراحی نرده تراس مردن

فوقا به کرات در مورد استفاده از طراحی نرده صحبت کردیم. منظور از طراحی چیست ؟ بدون شک منظور متخصصان طراح دکوراسیون می باشد که می توانند بر اساس نمای شما بهترین ایده ها را برای ساخت بدهند. اما در هر صورت اگر در حال حاضر طراح خوب سراغ ندارید می توانید از مدل های همین صفحه استفاده کنید و ایده های جذابی دریافت کنید.

قیمت خرید نرده تراس مردن

تا اینجای این مطلب امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات خوبی را در خصوص نرده تراس مدرن در اختیار شما قرار دهیم اما بدون شک اکنون در مورد قیمت این محصول نیز اطلاعاتی نیاز دارید. همانطور که می دانیم قیمت این محصول از موارد زیادی تاثیر می گیرد :

  • متریال
  • برند متریال
  • برند مورد نظر شما
  • ارتفاع تراس
  • مدل مورد نظر شما برای تراس

نرده تراس مدرن

هر کدام از موارد می تواند قیمت محصول نهایی شما را کاهش یا افزایش دهد اما خوب است بدانید که این امکان برای شما میسر شده است که از طریق این سایت متریال های مختلفی را در برند ها و مدل های مختلف مشاهده کرده و به خرید آن بپردازید.

در آخر اگر محصول مورد نظر خود را برای ساخت نرده تراس مدرن مشاهده کرده اید این امکان برای شما میسر شده است که محصول مورد نظر خود را در برندی که تمایل دارید خریداری کنید و از آن بهره مند شوید.

در آخر اگر همچنان در مورد نرده تراس مدرن سوالات در ذهن دارید با ما تماس بگیرید و به مشاوره اولیه رایگان بپردازید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.