قیمت آلاچیق پیش ساخته

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 40*160 (S9) لوور 40*160 (S9) (160*40) دکینگ وود 245.000 تومان -
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
پروفیل چوب پلاست ( 40*80) پروفیل چوب پلاست ( 40*80) (160*40) ون وود 132.480 تومان 162.000 تومان
پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) پروفیل چوب پلاست توخالی ( 40*160) (160*40) ون وود 228.000 تومان 1.425.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

قیمت آلاچیق پیش ساخته

قیمت آلاچیق پیش ساخته

همانطور که می دانید یکی از بهترین آیتم هایی شما می توانید در ساخت دکوراسیون روف گاردن ، حیاط و … از آن استفاده کنید آلاچیق می باشد و امکان داشتن تجهیزات لازم برای جذاب ترین دوره همی ها و گردهمایی ها را می دهد. داشتن یگ آلاچیق به دو صورت ساخت آن و استفاده از آلاچیق پیش ساخته می باشد که هر کدام می تواند انتخاب شما باشد. ما در این مطلب قصد داریم قیمت آلاچیق پیش ساخته را برسی کنیم. 

با ما در این مطلب همراه باشید و به کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت آلاچیق پیش ساخته بپردازید و سپس از طریق همین صفحه به قیمت روز و دقیق این محصول در انواع مدل و برند دسترسی داشته باشید.

مزایا استفاده از آلاچیق پیش ساخته

پیش از آنکه به قیمت آلاچیق پیش ساخته بپردازیم خوب است شما را با برخی از مزایا این محصول آشنا کنیم :

  • قیمت مناسب تر
  • عدم نیاز به ساخت
  • عدم کثیف شدن محیط ساخت
  • امکان استفاده سریع محصول
  • تنوع بالا محصولات و …

به همین علت اگر نیاز به ساخت سفارشی آلاچیق در ابعاد خاص ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از آلاچیق پیش ساخته استفاده نمایید.

قیمت انواع آلاچیق پیش ساخته

در خصوص برسی قیمت این محصولات باید ابتدا متریال به کار رفته در این محصولات را برسی کنیم تا بتوان به طور دقیق به قیمت این محصولات و علت بالا یا پایین بودن  قیمت آن پی برد. به همین علت در ادامه متداول ترین متریال های به کار رفته در آلاچیق پیش ساخته را با قیمت برسی می کنیم.

قیمت آلاچیق پیش ساخته ترمووود

ترمووود را می توان یکی از با کیفیت ترین محصولات چوبی معرفی کرد. درست است چوب ! در حقیقت شما با خرید الاچیق ترمووود در حال پرداخت قیمت چوب می باشید که بدیهی است نسبتا از قیمت بالا تری برخوردار می باشد. اما این چوب ضد اب می باشد و تمامی مزایا چوب را بدون معایب آن دارا می باشد. به همین علت بدیهی است که قیمت آلاچیق پیش ساخته ترمووود کمی بیشتر از سایر محصولات باشد.

قیمت آلاچیق پیش ساخته

قیمت آلاچیق پیش ساخته چوب پلاست

چوب پلاست یکی از محصولاتی می باشد که از نظر ظاهری کاملا مشابه به چوب می باشد اما در اصل از پلاستیک ساخته می شود. به همین علت است که طبیعتا قیمت آلاچیق پیش ساخته چوب پلاست از قیمت بهتری برخوردار می باشد و قیمت به صرفه تری دارد. با این وجود به هیچ عنوان ویژگی های چوب طبیعی از این محصول انتظار نمی رود و نباید پلاستیکی بودن آن فراموش شود.

فراموش نکنید که چوب پلاست از نظر مقاومت و کیفیت بسیار محصول پر طرفداری می باشد که اگر بودجه محدودی دارید می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

قیمت آلاچیق پیش ساخته فلزی

معمولا کم پیش می آید که در ساخت آلاچیق تنها از فلزات استفاده شود چرا که در قسمت نشستن چندان خوشایند نیست و احساس راحتی به افراد نمی دهد. با این وجود گاهی در ساخت بدنه های آلاچیق در فلزاتی مانند آهن یا آلومینیوم استفاده می شود که بر اساس کیفیت ساخت آن ها و همچنین قیمت آهن این قیمت می تواند متفاوت باشد.

البته معمولا در ساخت دکوراسیون داخلی روف گاردن و حیاط استفاده از محصولات چوبی رواج بیشتری دارد که نمونه های آن را در این مطلب می توانید مشاهده کنید.

قیمت آلاچیق پیش ساخته ترکیبی

در آخر بسته به سلیقه شما مدل هایی از آلاچیق پیش ساخته می باشد که به طور ترکیبی از این محصولات ساخته می شود که قیمت آن ها می تواند بسیار به صرفه تر باشد و در عین حال بیشتر باب سلیقه شما باشد. در خصوص قیمت آلاچیق پیش ساخته ترکیبی باید به نسبت استفاده از متریال نگاه نمود و نمی توان به طور دقیق در مورد قیمت آن اظهار نظر نمود.

در هر صورت فراموش نکنید که این صفحه این امکان را برای شما میسر کرده است تا به سادگی از طریق این صفحه قیمت روز و دقیق این محصولات داشته باشید و به سادگی به انتخاب بپردازید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت آلاچیق پیش ساخته

علاوه بر موارد فوق عوامل دیگری وجود دارد که بدون شک در قیمت این محصولات تاثیر زیادی دارد. با وجود این فاکتور هاست که تفاوت قیمت محصولات مشابه کاملا منطقی و توجیه پذیر می شود. به همین علت است که اگر به دنبال قیمت آلاچیق پیش ساخته می باشید باید به این عوامل و فاکتور ها نیز مشرف باشید :

کیفیت مواد اولیه

هرچه در ساخت آلاچیق از محصولات با کیفیت تری استفاده شده باشد بدون شک قیمت محصول نیز بالا تر می رود. اما در نظر داشته باشید که این هزینه بیشتر در دراز مدت به نفع شما خواهد بود. چرا که اولا طول عمر این محصولات بیشتر می باشد و دوما که نیاز به تعمیرات و … نمی باشد که از این نظر بهتر است برای داشتن کیفیت بهتر هزینه بیشتری نیز بپردازید.

مدل آلاچیق

یکی از مواردی که در قیمت آلاچیق پیش ساخته تاثیر زیادی دارد مدل آلاچیق می باشد. معمولا آلاچیق های ساده تر اولا که از متریال کمتری در ساخت آن ها استفاده شده است و دوما که دستمزد ساخت آن کمتر می باشد و به همین علت می باشد که مدل های ساده تر از قیمت بهتری برخوردار می باشد. در نقطه مقابل بدون شک هر چه مدل پیچیده تر باشد هزینه ساخت آن نیز بالا تر می رود و قیمت نهایی محصول نیز بیشتر می باشد.

قیمت آلاچیق پیش ساخته

با این وجود از آنجایی که این محصولات در دراز مدت استفاده می شود بهتر است بر اساس سلیقه خود مدل انتخاب کنید و نه با صرف توجه به قیمت !

ابعاد آلاچیق

همانطور که انتظار می رود هرچقدر یک آلاچیق بزرگتر باشد قیمت آلاچیق پیش ساخته نیز بالا تر می رود. البته که ابعاد این محصولات مشخص شده می باشد اما سایز های مختلف آن از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. این شمایید که بر اساس وسعت فضای خود و همچنین جمعیتی که می خواهید در آن بگنجانید باید ابعاد مناسب را خریداری کنید و به تبع قیمت و هزینه متریال استفاده شدن در آن را نیز بپردازید.

طرح و رنگ الاچیق

فراموش نکنید که طرح و رنگ محصول در قیمت آلاچیق پیش ساخته تاثیر زیادی دارد. چرا ؟ برخی از رنگ ها و طرح ها سخت تر ساخته می شود و همچنین قیمت ساخت آن ها نیز بالا تر می رود. همچنین معمولا رنگ ها و مدل های پر طرفدار و البته جدید موجود  از قیمت بالاتری برخوردار می باشد که باعث می شود در هزینه خریداری این محصولات تاثیر گذار می باشد.

خرید و مقایسه قیمت آلاچیق پیش ساخته

ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل در مورد قیمت آلاچیق پیش ساخته اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. این امکان برای شما میسر شده است که از طریق این صفحه قیمت روز و دقیق این محصولات را مقایسه کنید و در صورت تمایل به خریداری آن ها بپردازید. در صورتی که در خصوص خرید این محصولات با ابهاماتی رو به رو هستید نیز با ما تماس بگیرید و به مشاوره اولیه رایگان بپردازید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.