چوب پلاست نمای ساختمان

 برای پوشش فضاهای خارجی ساختمان مانند پله خرپشته ، راه پله ، پله منتهی به پشت بام  و همینطور محیط های داخلی تجاری یا اداری که رفت و امد زیاد دارند و احتیاج به شسشتو می باشد مناسب هست . متریال چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک (60درصد براده چوب ،25 درصد پلی اتیلن و مابقی رنگ و افزودنی) می باشد که در مقابل افتاب ، گرما و سرما و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و نیاز به هیچگونه نگهداری اعم از رنگ و روغن ندارد .  

این متریال به علت پلیمر درون ان دارای انبساط و انقباض می باشد و به همین دلیل حتما بایستی با زیرسازی فلزی نصب بشود .

 

پروفیل های چوب پلاست استفاده شده برای کفپوش پله

کفپوش پله چوب پلاست
کفپوش پله چوب پلاست 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی مناسب برای استفاده در کناره پله

عکس اجرا شده کفپوش پله چوب پلاست

مرتب سازی
تصویر محصول نام محصول ابعاد(عرض*قطر) برند قیمت(متر طول) قیمت(متر مربع)
لوور 50*100 (S8) لوور 50*100 (S8) (100*50) دکینگ وود 159.000 تومان -
لوور 50*50 (S6) لوور 50*50 (S6) (50*50) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 40*60 (L1) لوور 40*60 (L1) (60*40) دکینگ وود 105.000 تومان -
لوور 30*70 (S7) لوور 30*70 (S7) (70*30) دکینگ وود 95.000 تومان -
لوور 20*45 (L5) لوور 20*45 (L5) (45*20) دکینگ وود 95.000 تومان -
دیوارپوش 20*125 (F15) دیوارپوش 20*125 (F15) (125*20) دکینگ وود 133.000 تومان 1.065.000 تومان
دیوارپوش 15*155 (F14) دیوارپوش 15*155 (F14) (155*15) دکینگ وود 199.000 تومان 1.280.000 تومان
دیوارپوش 40*255 (F13) دیوارپوش 40*255 (F13) (255*40) دکینگ وود 295.000 تومان 1.155.000 تومان
دیوارپوش 20*110 (F5) دیوارپوش 20*110 (F5) (110*20) دکینگ وود 130.000 تومان 1.180.000 تومان
تایل 12*160 (F7) تایل 12*160 (F7) (160*12) دکینگ وود 185.000 تومان 1.155.000 تومان

مشاهده محصولات بیشتر

چوب پلاست نمای ساختمان

چوب پلاست نمای ساختمان

چوب سال هاست که یکی از بهترین و جذاب ترین متریال هایی است که چه در ساخت دکوراسیون داخلی و چه در ساخت دکوراسیون خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند که استفاده از چوب در گذشته کمی متفاوت تر محسوب می شود اما امروزه شیوه های بسیار جدید و جذابی برای استفاده از چوب در قسمت های مختلف ساختمان علی الخصوص نمای آن به کار گرفته می شود. اما برای نمای ساختمان از چه چوبی باید استفاده کرد ؟ ما در این مطلب قصد داریم تا چوب پلاست نمای ساختمان را به عنوان یکی از بهترین متریال های موجود را به شما معرفی کنیم. 

با ما در این صفحه همراه باشید با چوب پلاست نمای ساختمان آشنا شوید. سپس در صورت تمایل می توانید از طریق همین صفحه به کسب اطلاعات در مورد قیمت خرید چوب پلاست نیز بپردازید و محصول و مورد نظر خود را در صورت تمایل خریداری کنید. با ما همراه باشید.

خوب است بدانید که شما می توانید در این صفحه علاوه بر کسب اطلاعات در مورد این نمای ساختمان ، نمونه کار های اجرا شده را نیز مشاهده کنید تا انتخاب راحت تر و ساده تری داشته باشید.

چوب پلاست نمای ساختمان چیست ؟

پیش از آنکه شما را با این محصول آشنا کنیم ابتدای باید بدانیم که منظور از چوب پلاست چیست و چرا استفاده از آن در نمای ساختمان طرفداران زیادی دارد. همه ما به ویژگی های چوب آشنا هستیم و می دانیم که این متریال هرچند مزایای زیادی دارد اما به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت و گرما قابل استفاده در نمای ساختمان نمی باشد و چندان پیشنهاد نمی شود. همچنین قیمت بالا چوب طبیعی یکی دیگر از مهم ترین دلایلی است که از چوب طبیعی نمی توانیم برای ساخت نمای ساختمان ها استفاده کنیم قیمت بالای آن می باشد.

نمای ساختمان متریال بسیار زیادی نیاز دارد و نه تنها از نظر فیزیکی مناسب استفاده نخواهد بود قیمت بالای آن نیز مانعی برای استفاده از چوب طبیعی خواهد بود. در این زمان است که استفاده از چوب مصنوعی یک انتخاب بدون شک بهتر می باشد !

منظور از چوب مصنوعی همان چوب پلاست نمای ساختمان می باشد که ظاهری دقیقا مانند چوب دارد اما متریال سازنده آن چیزی به جز چوب می باشد. چوب پلاست را می توان چوب پلاستیکی معرفی کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در عین حال برای نمای ساختمان ویژگی های مناسبی دارد. 

استفاده از پلاستیک به هیچ عنوان از کیفیت این محصول نکاسته است بلکه در ادامه با آشنا شدن با ویژگی های این محصول خود به مرغوبیت بالای این متریال پی می برید.

چوب پلاست نمای ساختمان

قیمت خرید چوب پلاست نمای ساختمان چقدر است ؟

قطعا علاوه بر کیفیت و جنس این قیمت متریال چوب پلاست است که برای شما اهمیت دارد. علت این موضوع نیز کاملا واضح است چرا که نمای ساختمان از وسعت زیادی برخوردار می باشد و هزینه زیادی می برد. خوب است بدانید که چوب پلاست نمای ساختمان یکی از به صرفه ترین متریال هایی است که شما می توانید برای ساختمان خود از آن استفاده کنید. اما چرا قیمت این متریال کمتر است ؟

نباید تصور کنید که علت قیمت مناسب این محصول بی کیفیت بودن آن است بلکه دلیل اصلی آن جنس تشکیل دهنده چوب پلاست یعنی پلاستیک می باشد. پلاستیک به نسبت چوب طبیعی فراوانی بیشتری دارد و بر خلاف منابع چوب که محدود است و بهره برداری از آن ممنوعیت های زیادی دارد پلاستیک که از نفت ساخته می شود نه تنها در کشور ما بلکه در کل دنیا به وفور یافت می شود و محدودیت بسیار کمتری دارد.

به همین علت است که قیمت خرید چوب پلاست نمای ساختمان بهتر و به صرفه تر می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت این محصول و دریافت لیست قیمت آن از طریق سایت چوبست اقدام نمایید.

ویژگی های چوب پلاست نمای ساختمان

همانطور که گفتیم این محصول از مزایا بسیار زیادی برخوردار می باشد که از مزایا جزوی ویژگی های طبیعی آن می باشد. مهم ترین ویژگی های چوب پلاست برای نمای ساختمان به این شرح می باشد.

چوب پلاست نمای ساختمان

ضد آب بودن

همانطور که میدانید نفت ، مشتقات و علی الخصوص پلاستیک کاملا ضد آب می باشد و در برابر رطوبت از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد. طبیعی نمای ساختمان که بیرونی می باشد باید کاملا ضد آب باشد در غیر این صورت به سادگی پوسیده می شود و از بین می رود. پلاستیک یک ماده کاملا چسبنده است یعنی ذرات آن بسیار منسجم بوده و به هم چسبیده اند و به همین علت است که این ماده ضد آب است.

ضد گرد و غبار بودن

محیط شهر ما پر از گرد و غبار و آلودگی است و طبیعتا اهمیت دارد که نمای چوب پلاست ساختمان کاملا ضد غبار باشد که بدون شک می باشد ! این محصول نه تنها در برابر رطوبت مقاومت صد در صدی دارد در برابر گرد و غبار نیز مقاومت دارد و نفوذ صورت نمی گیرد. در نتیجه طول عمر آن بالاتر خواهد بود و کمتر دچار خرابی می شود.

مقاومت در برابر گرما و اشعه خورشید

کشور ما یک کشور آفتابی محسوب می شود فلذا تابش مستفیم نور خورشید را در بسیاری از روز های سال شاهد هستیم. به همین علت نمایی که برای ساختمان خود استفاده می کنیم باید مفاوم به آفتاب باشد و در اثر تابش نور خورشید از بین نرود. چوب پلاست نمای ساختمان نیز از این ویژگی برخوردار می باشد و شما می توانید به سادگی از این محصول در آفتابی ترین شهر ها استفاده کنید.

خوب است بدانید که در صورت تغییر رنگ این محصول در گذر زمان امکان رنگ آمیزی و روکش کردن آن میسر می باشد.

چوب پلاست نمای ساختمان

مقاومت بالا به نسبت چوب

گزارش شکستن یا خرد شدن نمای ساختمان چوب پلاست بسیار پایین می باشد و حتی می توان گفت که نزدیک به صفر است. به همین علت است که با جدیت می توانیم اذعان داشته باشیم که مقاومت این محصول به نسبت چوب طبیعی بیشتر می باشد و دچار خط و خش ، شکستگی یا ترک خوردگی نمی شود. همچنین حداقلی بودن انقباض و انبساط این محصول از ترک برداشتن آن در روز های گرم و سرد سال جلوگیری می کند.

وزن کم

در آخر یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول وزن کم آن می باشد که چند مزیت خوب خواهد داشت :

  1. نصب آن را به شدت آسان می کند.
  2. هزینه حمل و نقل را کاهش می دهد.
  3. هزینه نصب را کاهش می دهد.
  4. فشار و وزن سازه را کمتر می کند.
  5. چوپ پلاست نمای ساختمان به کمک وزن پایین این محصول از طول عمر بالاتری برخوردار می باشد.

البته مزایا نمای ساختمان چوب پلاست محدود به این موارد نمی باشد و شما می توانید در ادامه نیز برخی از مهم ترین مزایای این محصول را مشاهده کنید.

چوب پلاست نمای ساختمان

مزایا چوب پلاست نمای ساختمان

علاوه بر ویژگی های این محصول که فوقا برای شما برسی نموده ایم از مزایا این متریال غافل نشوید :

  • این محصول ضد حریق می باشد و آتش نمی گیرد.
  • قیمت این محصول بسیار مناسب می باشد.
  • برش زدن چوب پلاست نمای ساختمان آسان تر می باشد.
  • کمتر دچار شکستگی می شود چرا که انعطاف بیشتری دارد.
  • پلاستیکی بودن این محصولات انقباض و انبساط آن راکاهش می دهد.
  • پلاستیکی بودن چوب پلاست نمای ساختمان کار شستشو نمای را آسان می کند.
  • بدون شک چوب پلاست از خورده شدن توسط حشرات در امان می باشد.
  • تنوع رنگی این محصول بالا و کامل می باشد.
  • در صورت خوردگی رنگ امکان رنگ زدن این محصول وجود دارد.
  • این محصول نسبت به اسید ها و مایعات اسیدی و … نیز مقاومت از خود نشان می دهد.

بدیهی است که با وجود این مزایا چوب پلاست یک انتخاب مناسب برای نمای ساختمان می باشد کافیست نگاهی به نمونه کار های موجود در این صفحه بیاندازید و به خرید آن بپردازید.

چوب پلاست نمای ساختمان

خرید چوب پلاست نمای ساختمان

در این مطلب ما سعی کرده ایم تا شما را به طور کامل با نمای ساختمان چوب پلاست آشنا کنیم. قرار گرفتن نمونه های بسیار زیادی از نمای چوب پلاست برای ساختمان ها و توضیحات کامل برای کیفیت آن بدون شک شما را به خرید آن ترغیب می کند و تنها قیمت آن مسئله می باشد. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت چوب پلاست نمای ساختمان از سایت چوبست و همین صفحه اقدام کنید و انواع این محصول را در برند و رنگ و مدل مختلف مشاهده کرده و لیست قیمت دقیق آن را مشاهده نمایید.

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.