طرح چوب ترمو

شاید این سوال ایجاد گردد که چطور می توان با طرح چوب ترمو زیبایی فضا و محیط را افزایش داد؟ به همین سبب قصد داریم در ادامه به توضیحاتی در راستای اجرای طرح چوب ترمو روی دیوار اشاره کنیم، در صورتی که قصد دارید به اجرای طرح چوب ترمو بپردازید می توانید با کیفیت ترین چوب های ترموود را از طریق سایت چوبست خریداری کنید..بدین منظور کافیست از طریق سایت اقدام کرده و حتی به مشاهده میزان قیمت ترموود بپردازید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین چوب ترمو را با توجه به نوع کاربردی که در نظر دارید تهیه نمایید.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اجرای طرح چوب ترمو با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مرتب سازی

مشاهده محصولات بیشتر

اجرای طرح چوب ترمو

چوب ترمو یا ترمو پلاست طرح چوب یکی از بهترین انواع متریال هایی است که می توان از آن برای زیباتر ساختن فضا و محیط استفاده نمود، اجرای طرح چوب ترمو روی دیوار می تواند باعث افزایش جذابیت فضا گردد خصوصا اگر قصد داشته باشید آن را پشت تلویزیون و..اجرا نمایید.

طرح چوب ترمو

منظور از ترموود چیست؟

ترموود از چوب ساخته شده و شباهت بسیاری هم به چوب های طبیعی دارد. در ساخت و به دست آمدن ترموود نیز از خرده های چوب استفاده می شود که در یک فرایند گرمایشی نیز به مرور تبدیل به ترموود می شود و می توان به اجرای طرح چوب ترمو پرداخت.

طرح چوب ترمو

چرا طرح چوب ترمو روی دیوار را اجرا کنیم؟

شاید این سوال ایجاد گردد که چرا اجرای طرح چوب ترمو در عصر امروز کاربرد بسیاری پیدا کرده است؟ از این رو قصد داریم به بررسی این مساله اشاره کنیم.

از جمله مزایای اجرای این طرح چوب عبارتند از:

  1. چوب ترموود در برابر احتراق میزان مقاومت بالایی دارد
  2. میزان و دوام این نوع چوب در برابر حشرات و پوسیدگی بالا می باشد
  3. می توان با بهره گیری از شوینده های مختلف به شست و شوی ترموود پرداخت
  4. این طرح چوب در برابر نور خورشید و حرارت دوام بالایی دارد
  5. شکل ظاهری طرح چوب ترمو در مقایسه با سایر چوب ها زیباتر می باشد
  6. چوب ترمو میزان رطوبت کمی دارد
  7. از آنجایی که این نوع چوب در شرایط آب و هوایی مختلف دوام و مقاومت خوبی دارد می توان آن را در محیط های مختلفی استفاده نمود البته مهم است که پیش از تهیه و اجرای طرح چوب ترمو با کارشناسان مربوطه در خصوص این مساله مشورت کنید.
  8. یکی از مزیت های مهم این نوع چوب این است که مقاومت خوبی در برابر گرد و خاک دارد به همین سبب اگر قصد دارید به اجرای طرح چوب ترمو برای دکوراسیون خارجی بپردازید فرضا طرح چوب ترمو در تراس و..می توانید به نصب ترموود در محیط مربوطه بپردازید.
  9. میزان مقاومت این چوب در برابر فرسایش بالا می باشد به همین سبب نصب و اجرای طرح چوب ترمو برای دکوراسیون داخلی و خارجی می تواند تا مدت زمان هایی طولانی ماندگار بوده و کیفیت چوب ترمو با نگهداری اصولی و تهیه چوب با کیفیت از مرکز فروشی معتبر حفظ گردد، لذا می توانید جهت تهیه چوب های ترموود از طریق سایت چوبست اقدام کنید.
  10. میزان وزن چوب ترموود کم است به همین سبب می توان به راحتی به نصب آن پرداخت.

طرح چوب ترمو

کاربردهای ترموود

در این بخش قصد داریم به برخی از مواردی که می توان برای زیباتر ساختن آن ها از چوب ترمو یا ترمو پلاست طرح چوب استفاده کرد اشاره کنیم. برخی کاربرد چوب ترموود عبارتند از:

1.اجرای طرح چوب ترمو برای درب

اجرای طرح چوب ترمو برای درب می تواند باعث گردد درب های مزاحمی که در محیط وجود دارند مخفی شده و با پوشش دهی چوب ترمو این درب به خوبی پوشش داده شود.

در این صورت می توانید طرح چوب ترمو را به شکلی منعطف اجرایی نمایید.

طرح چوب ترمو

2.چوب ترمو برای کفپوش

اجرای طرح چوب ترمو برای کفپوش می تواند باعث افزایش زیبایی کفپوش ها شده و جذابیت فضا را افزایش دهد..بنابراین می توانید از این نوع چوب برای پوشش دهی کف محیط فرضا تراس و..استفاده نمود.

3.طرح چوب ترمو برای روف گاردن

یکی از کاربردهای رایج ترموود نیز در اجرای بخش های مختلف روف گاردن می باشد، فرضا می توان از ترموود برای کفپوش، فلاور باکس و..در روف گاردن استفاده کرد، بنابراین می توانید برای تهیه انواع چوب های ترموود به سایت چوبست مراجعه نمایید.

طرح چوب ترمو

4.نمای ساختمان با طرح چوب ترمو

طبیعتا زمانی که وارد ساختمان های مختلفی می شویم اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند، نمای ساختمان می باشد زیرا بدین سبب می توان با استفاده از طرح چوب ترمو برای نمای ساختمان مربوطه زیبایی فضا را افزایش داد. همچنین از آنجایی که این متریال میزان دوام بالایی هم دارد و در برابر پوسیدگی و..مقاومت خوبی از خود نشان می دهد می توان از آن برای نمای ساختمان هم بهره گرفت.

5.دکوراسیون داخلی

از آنجایی که این نوع چوب باعث بروز حساسیت در افراد نمی شود می توان از آن برای دکوراسیون های داخلی فرضا پنجره، دیوار و..بهره گرفت. اجرای طرح چوب ترمو برای دکوراسیون داخلی با ایده های متعددی قابل انجام است و می توان به خوبی جذابیت نمای داخلی ساختمان را چندین برابر ساخت.

و..

کاربردهای ترموود (ترمو پلاست طرح چوب) بسیار متعدد بوده و می توان طرح چوب ترمو را به اشکال گوناگونی اجرایی نمود.

طرح چوب ترمو

نکات مهم خرید ترموود

1.کیفیت

بسیار مهم است که ترموود کیفیت بالایی داشته باشد زیرا طرح چوب ترمو زمانی ماندگار و جذابیت بالایی دارد که کیفیت بالایی هم به همراه داشته باشد..زیرا هر چه چوب ترموود کیفیت بیشتری داشته باشد می تواند دوام بیشتری داشته باشد و با نگهداری مناسب هم کمتر دچار آسیب شود.

بنابراین به هنگام خرید این متریال یعنی ترمو پلاست طرح چوب حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا هر چه کیفیت این نوع چوب بیشتر باشد میزان دوام و ماندگاری بالاتری هم خواهد داشت.

طرح چوب ترمو

2.رنگ ترموود

جالب توجه است که چوب ترموود در رنگ های متعددی قابل اجرایی است و به همین سبب لازم است برای خرید و اجرای طرح چوب ترمو با توجه به نوع کاربرد رنگ مناسب ترموود را انتخاب نمود، بنابراین پیش از تهیه این متریال ابتدا به سلیقه شخصی خود توجه کرده و سپس میزان هارمونی رنگ دکوراسیون در محیط مربوطه را با رنگ ترموود مقایسه کرده و مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید.

3.میزان ابعاد و اندازه

با توجه به نوع کاربرد، هر یک از چوب های ترموود در ابعاد و اندازه های مختلفی به دست اجرا می رسد، بنابراین این مساله تاثیر بسیاری بر میزان قیمت ترموود دارد که باید به آن توجه داشته باشید، می توانید با کارشناسان مربوطه در این زمینه مشورت بگیرید.

و..

عوامل موثر بر قیمت ترموود

میزان هزینه اجرای طرح چوب ترمو ممکن است برای هر یک از خریداران متفاوت گردد که این نیز به سبب عوامل متعددی که بر روی قیمت نهایی ترموود اثر می گذارند کاملا طبیعی است.

لذا در ادامه به برخی از این عوامل که بر قیمت ترمو پلاست طرح چوب تاثیر گذارند، اشاره می کنیم..

1.جنس مواد

مواد اولیه ترموود نقش مهمی در میزان قیمت نهایی چوب ترمو دارند. فرضا ممکن است به سبب استفاده از مواد اولیه بی کیفیت این مساله بر میزان قیمت چوب ترمو تاثیر داشته و قیمت آن را کم کند و بالعکس..

ولیکن باید توجه داشت که همیشه مناسب بودن قمیت ترموود به معنای بی کیفیت بودن مواد اولیه نیست ولیکن نمی توان این مساله را کتمان کرد که اگر از مواد اولیه با کیفیت پایین استفاده شود میزان کیفیت این متریال هم کاهش می یابد.

طرح چوب ترمو

2.کیفیت

پیشتر به مقوله کیفیت نیز اشاره کردیم، مجدد بیان می داریم از آنجایی که برای با کیفیت بودن محصول به هنگام ساخت آن هزینه بالایی صرف شده است میزان قیمت و اجرای طرح چوب ترمو افزایش می یابد ولیکن اگر قصد دارید با پرداخت هزینه ای مناسب ترموودی با کیفیت مناسب تهیه کنید کافیست از طریق سایت چوبست اقدام نمایید.

3.برند ترموود

ترموود در برندهای متعددی به دست فروش می رسد که هر یک از ویژگی ها و مشخصات مختلفی دارند که بر میزان قیمت نهایی اجرای طرح چوب ترمو و خرید آن تاثیرگذار می باشد، لذا اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره برند چوب ترمو کسب کنید کافیست با کارشناسان چوبست تماس حاصل نمایید.

طرح چوب ترمو

4.طرح و رنگ

برخی رنگ های مورد استفاده در ترموود دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگ ها هستند که سبب می گردند میزان قیمت اجرای طرح چوب ترمو در طرح و رنگ مختلف متغیر گردد.

و..

لذا می توانید برای مشاهده میزان قیمت چوب ترمو و تهیه با کیفیت ترین انواع ترموود برای اجرای طرح چوب ترمو به سایت چوبست مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.