مقالات, ایده ها, مقالات ترموود, مقالات چوب پلاست

کفپوش چوبی تراس دیجی کالا

کفپوش چوبی تراس دیجی کالا
Rate this post

قیمت کفپوش چوبی تراس دیجی کالا:

در این قسمت به انواع مدل های کفپوش برای تراس اشاره می کنیم. ترموود یکی از انواع چوب هایی می باشد می توانید برای کفپوش های تراس استفاده نمود. در واقع ترموود ها برای دیوار و کف ساختمان نیز استفاده می شود . این نوع از چوب ها به دلیل داشتن زیبایی منحصر به فردی که دارند، در برابر آب و هوا مقاوم است و حتی در برابر حیوانات و حشرات موذی مقاومت می کند.

جالب است بدانید که در چوب های ترموود به راحتی با پای برهنه می توان راه رفت زیرا از چوب های تازه و درختان استفاده شده است و در آن ها از مواد شیمیایی استفاده نشده است. کفپوش چوبی تراس دیجی کالا با کفپوش های چوبی چوسبت تفاوتی ندارند و کیفیت لازم را برخوردارند.

برای کفپوش چوبی تراس خود می توانید از ترموود استفاده کنید زیرا به راحتی به یکدیگر متصل شده و می توانید به راحتی آن ها را بشویید. این چوب های ترموود بسیار مقاوم هستند و به راحتی می توانید آن ها را از یکدیگر جدا کرده و به جایی دیگر انتقال دهید.

چوب ترمو یا ترموود چیست؟

چوب های ترمو دارای یک لایه رویی هستند که به نام رزین ترمو شناخته می شوند. این نوع از لایه ها چوب ترمو را در برابر آب و هوا و حشرات موذی مقام می سازد تا این چوب ها سال های سال برای شما کارایی داشته باشند. معمولا چوب های ترمو از کشور های فنلاند و اروپا تولید می شوند از این رو با یک مکانیزم حرارتی و همان رنگ ترمو عایق سازی می شوند که کیفیت بسیار مرغوبی برای شما داشته باشند.

چوب ترمو در بیشتر مواقع از جنس چوب زبان گنجشک (ASH) و چوب گونه کاج (Pine) تولید می شود این نوع از چوب ها باعث می شود تا چوب را در شرایط نامناسب و انواع اقلیم ها مقاوم سازد. شما می توانید قیمت کفپوش چوبی تراس چوبست را با کفپوش چوبی تراس دیجی کالا را مقایسه نموده و از تخفیفات ویژه چوبست بهره مند شوید.

کفپوش چوبی تراس دیجی کالا

سازه های زیر کار چوب ترمو:

معمولا از آلومینیوم و چوب برای زیر ساخت این نوع از چوب ها استفاده می شود. در واقع نسبت به شرایط آب و هوایی محیطی که قرار است چوب ترمو در آن قرار بگیرد، شرکت های تولیدی چوب ترمو زیرساخت های مختلفی را انتخاب می کنند. در واقع اگر بخواهیم از زیرساخت فلزی صحبت کنیم باید بگوییم که زیر ساخت های فلزی معمولا از آلومینیوم استفاده می شود تا به راحتی پرچ شود.آلومینیوم به دلیل ساختار نرم و انعطاف پذیری که دارد باعث می شود  افراد به راحتی چوب ترمو را به یکدیگر متصل کنند.

به شما پیشنهاد می شود تا از چوب ترمووود با زیرساخت آلومینیومی استفاده گردد زیرا دارای ساختار مقاوم تری نسبت به چوب است. اگر بخواهیم از نظر قیمت آن ها را بررسی کنیم باید بگوییم که قیمت کفپوش چوبی تراس دیجی کالا با چوبست تقریبا برابر است و حتی در بعضی از شرایط ارزان تر نیز می باشد.

بهترین تایل ترموود برای تراس چیست؟

انواع مختلفی از تایل های ترمووود وجود دارد و در ابعاد و نوع های مختلفی عرضه می شود که شما می توانید نسبت به تراس خود آن ها را خریداری نموده و نصب کنید. بیشترین کاربرد چوب های ترموود برای کف ساختمان و فضای باز می باشد که باعث می شود تا کف تراس شما در برابر آب و حشرات موذی محافظت گردد. به صورت کلی ابعاد تایل های ترمووود به صورت 27.5 در 27.5، 30 در 30 و 40 در 40 است. ضخامت تایل های ترمو نیز در حالت کلی 16 میلی متر و 25 میلی متر است.

قیمت کفپوش چوبی تراس بر اساس متر مربع و تایلی محاسبه می گردد شما می توانید قیمت کفپوش چوبی تراس دیجی کالا را با چوبست مقایسه نموده و شاهد قیمت پایین تر و کیفیت بهتر این نوع از چوب ها باشید.

به عنوان مثال در تراس های کوچک بهتر است از ترمو 3 پروفیل به صورت ترکیبی با چمن مصنوعی و سنگ استفاده کنید که فضای شما بزرگ تر، خلوت تر و شیک تر دیده شود. در صورتی که تراس بزرگتر و یا کوچکتری دارید می توانید از تایل های کوچکتر استفاده نمایید.

قیمت کفپوش چوبی تراس دیجی کالا و چوبست به چه عواملی بستگی دارد؟

در کل قیمت تایل های چوب ترمو به عوامل زیادی از جمله نوسانات ارز و نوع چوب بستگی دارد.

  • در واردات ترموود فنلاندی، قیمت دلار و نوسانات ارزی تاثیر گذار هستند.
  • هزینه های تولید تایل ترمووود روی قیمت ترموود تراس اثر می گذارند.
  • وجود تعداد زیاد وارد کنندگان و تولید کنندگان به این دلیل که هر کدام قیمت متفاوتی برای محصول خود ارائه می کنند، روی قیمت ترمووود برای بالکن تاثیر زیادی می گذارد.
  • نوع چوب استفاده شده برای ساخت تایل ترموود و کیفیت آن از عوامل تاثیر گذار روی هزینه تایل ترمو است.
  • ابعاد و متراژ فضای مد نظر نیز روی قیمت تمام شده تایل های ترمو برای مشتری تاثیر می گذارند. به این صورت که هر چه متراژ فضا بیشتر باشد تعداد و در نتیجه قیمت ترموود تراس نیز بیشتر می شود.

کفپوش چوبی تراس دیجی کالا

راهنمای خرید کفپوش چوبی تراس دیجی کالا و چوبست:

در زمان خرید چوب های ترموود باید به نکات بسیاری دقت شود تا بتوانید سال های سال از چوب های ترمو  استفاده نمایید. ابتدایی ترین نکته این مورد می باشد که شما باید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید تا بالاترین کیفیت چوب را خریداری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از چوب های ارزان و کم کیفیت استفاده نکنید زیرا قیمت بالا تر چوب های ترمو نشان دهنده کیفیت بالای آن هاست و دیگر نیاز نیست پس از چند سال اقدام به تعمیر چوب ترمو کنید.

  • بهتر است پیش از خرید از زیر ساخت تایل های چوبی اطمینان حاصل فرمایید زیرا مرغوب نبودن این نوع از تایل ها سبب می شود پس از گذشت مدتی چوب های ترمو دچار شکستگی شوند.
  • ضخامت چوب ترمویی که تایل ترموود توسط آن ساخته می شود باید به صورت استاندارد حداقل 20 میلی متر باشد.
  • بهتر است در زمان رنگ زدن چوب های ترمو از رنگ های ضد آب و با کیفیت استفاده کنید تا در برابر آب و هوا مقاوم باشند.

در انتها باید به شما بگوییم که قیمت کفپوش چوبی تراس دیجی کالا ممکن است تفاوت چندانی با چوبست نداشته باشد و بهتر است نسبت به کیفیت چوب های ترمو را انتخاب نمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *