مقالات

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی
Rate this post

بهترین سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

یکی از راه ها برای زیباتر کردن منزل خصوصا پذیرایی نیز نصب سقف کاذب چوبی برای پذیرایی می باشد. آیا می دانید علت زیبایی پذیرایی با نصب سقف کاذب چوبی چیست؟

طبیعتا می دانید که چوب یکی از مصالحی است که می تواند سبب آرامش خاطر بسیاری در افراد گردد. زمانی که از سقف کاذب چوبی برای پذیرایی استفاده شود می توان شاهد حس گرمی در فضا بوده و زیبایی فضا را چندین برابر سازد.

جالب توجه است که سقف کاذب چوبی در طرح های مختلفی قابل نصب می باشد و می توان آن را با سایر وسایلی که در محیط قرار دارد ست نمود.

شاید با خود بگویید کاربرد سقف کاذب چوبی برای پذیرایی تنها در منازل خلاصه و محدود می شود یا می توان از آن در سایر اماکن هم استفاده نمود یا خیر؟

می توان از سقف کاذب چوبی علاوه بر پذیرایی در مراکز تجاری و یا ادارات یا حتی در سایر فضاهای منزل مثل سرویس بهداشتی  و..استفاده نمود.

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

مزایای بهره گیری از سقف کاذب چوبی چیست؟

جالب توجه است که سقف کاذب چوبی برای پذیرایی دارای مزایای متعددی می باشد که قصد داریم به برخی از آن ها اشاره کنیم.

  • سقف کاذب چوبی عایق صدا بوده و در برابر صدا مقاومت خوبی دارند.
  • سقف کاذب چوبی تجزیه پذیر بوده و می توان به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کرد.
  • با بهره گیری از این سقف کاذب در مصرف انرژی به خوبی صرفه جویی می شود.
  • در صورتی که هر یک از پانل های مورد استفاده دچار آسیب شوند می توان سریعا به جایگزین کردن آنها پرداخت.
  • این نوع سقف کاذب حس گرما را در فضا برقرار می سازد.
  • می توان از طرح های متنوعی برای نصب سقف کاذب چوبی برای پذیرایی استفاده نمود.
  • میزان هزینه نگهداری از سقف کاذب به صرفه تر می باشد.
  • هزینه تهیه سقف کاذب چوبی برای پذیرایی مناسب است.
  • و..

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

سقف کاذب چوبی چگونه اجرایی می شود؟

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی نیز به اشکال گوناگون قابل اجرا می باشد که عبارتند از:

  • اجرای ساده
  • لوور
  • مشبک
  • و..

چنانچه جهت نصب سقف کاذب چوبی می توان از مصالح متعدد مثل ام دی اف، ترموود و چوب پلاست و..استفاده نمود. اگر قصد کسب اطلاع از قیمت ترموود یا مزایا و معایب ترموود را دارید کافیست بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید تا شناخت بیشتری از آن به دست آورید.

سقف کاذب چوبی چند نوع است؟

سقف کاذب چوبی در انواع متعددی قابل نصب و اجرا می باشد که عبارتند از: سقف کاذب چوبی تخته ای، سقف کاذب چوبی معلق، صندوقی، کاشی وار و..

1.سقف کاذب چوبی تخته ای

در نصب سقف کاذب چوبی برای پذیرایی که به صورت تخته ای می باشد از تخته های ام دی اف استفاده می شود. جالب توجه است که این نوع سقف کاذب به مثابه چوب واقعی جلوه می کند.

در نصب این نوع سقف کاذب چوبی می توان هم به صورت مستقیم بر سقف اصلی عمل کرده و هم به صورت یک سیستم مکمل سقف های چوبی تخته ای را در کنار هم قرار داد.

2.سقف کاذب چوبی معلق

این نوع سقف به صورت غیرسازه ای از سقف اصلی در پذیرایی آویزان می شود.

3.سقف کاذب چوبی صندوقی

طراحی این نوع سقف کاذب چوبی برای پذیرایی به صورت کلاسیک می باشد. طراحی این نوع سقف بدین شکل است که تایل های مورد استفاده دارای فرورفتگی کمی می باشند که در بخش وسط پنل است.

4.سقف کاذب چوبی کاشی وار

این نوع سقف کاذب با بهره گیری از میخ و یا حتی چسب های مخصوص نیز به سقف وصل می شوند، چنانچه چوب به شکل تایل های مربعی نیز به صورت کاشی وار در کنار هم قرار گرفته و نمای زیبایی ایجاد می گردد.

چه بسا می توان با مصالح متعددی مثل چوب پلاست به نصب سقف کاذب چوبی پرداخت که به آن اشاره می کنیم.

5.سقف کاذب چوب پلاست

در این نوع سقف کاذب چوبی از پروفیل های چوب پلاست استفاده می شود چنانچه چوب پلاست دارای ماندگاری زیادی در آب و هوای متعدد بوده و تنوع بالایی در طرح و..دارد. می توان جهت کسب اطلاع از مزایا و معایب چوب پلاست کلیک نمود.

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

 میزان قیمت اجرای سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

نمی توان میزان هزینه معین و مشخصی را برای اجرای سقف کاذب چوبی بیان نمود زیرا قیمت اجرای این نوع سقف کاذب به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

  • نوع طرح چوب
  • متراژ مد نظر برای نصب
  • جنس چوب
  • کیفیت چوب
  • میزان تخصص و مهارت در نصب
  • و..

فرضا زمانی که کیفیت چوب یا مهارت فرد در نصب سقف کاذب چوبی برای پذیرایی بالا باشد میزان هزینه نصب افزایش می یابد.

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

تهیه انواع متریال های چوبی برای سقف کاذب

چنانچه یکی از مهم ترین اصل ها پیش از نصب سقف کاذب چوبی برای پذیرایی، تهیه باکیفیت ترین و البته مناسب ترین چوب ها می باشد.

چرا که هر چه کیفیت، جنس و نوع چوب مورد استفاده بالاتر بوده و متناسب با فضا باشد می توان لذت بیشتری از محیط برد.

چوبست از جمله سایت هایی است که می توان به کمک آن به مقایسه محصولات مختلف پرداخته و با مشورت از متخصصین بهترین نوع چوب را برای نصب و اجرایی نمودن سقف کاذب چوبی برای پذیرایی یا سایر محیط های منزل و..انتخاب نمود. همچنین علاوه بر سقف کاذب می توان از خدمات فروش محصولات روف گاردن چوبست بهره مند گشت.

چنانچه افراد می توانند با توجه به سبک سلیقه و اولویت های خود با مشورت از کارشناسان از چوب پلاست یا ترموود برای اجرای سقف کاذب چوبی استفاده کنند ولیکن جالب توجه است که ترموود و چوب پلاست دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که احتمالا با کلیک بر لینک مربوط به ترموود با این نوع متریال آشنا شدید.

اگر قصد دارید با قیمت چوب پلاست و اطلاعات مورد نیاز از این متریال آشنا شوید تا بتوانید به راحتی به نصب کفپوش ترموود یا چوب پلاست، نصب سقف کاذب چوبی برای پذیرایی و.. یا حتی ایجاد روف گاردن ساده و جذاب با هر یک از این متریال ها بپردازید کافیست این محصولات را از چوبست تهیه کنید.

چنانچه کیفیت و قیمت تمامی محصولات چوبست تضمینی بوده و می توان با خیال راحت به تهیه هر یک از انواع چوب برای سقف کاذب استفاده نمود.

می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفت.

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

قیمت چوب پلاست چقدر است؟

در مطالب ارائه شده با کلیک بر روی لینک مربوطه می توان از میزان هزینه چوب پلاست مطلع گردید، حال آنکه علاوه بر آن می توان با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

چگونه از کیفیت محصولات مطمئن باشیم؟

کیفیت و قیمت تمامی محصولات چوبست تضمین شده می باشند.

ترموود بهتر است یا چوب پلاست؟

این دو نوع چوب تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که هر یک از افراد با توجه به اولویت ها و سبک های سلیقه ای که دارند انتخاب های متفاوتی خواهند داشت ولیکن می توان با توجه به موقعیت نصب جهت راهنمایی تخصصی تر تماس حاصل نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *