مقالات

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

سقف کاذب چوبی آشپزخانه
Rate this post

منظور از سقف کاذب چوبی آشپزخانه چیست؟

یکی از پرطرفدارترین متریال هایی که برای زیباتر ساختن سقف خصوصا سقف آشپزخانه به کار می رود، چوب می باشد.

چنانچه چوب از مصالحی است که می تواند سبب افزایش میزان آرامش افراد گردد و به همین سبب علاوه بر زیبایی می تواند احساس صمیمیت و گرمی بیشتری را در افراد ایجاد سازد.

به همین سبب از آنجایی که علاقمندان زیادی برای اجرای سقف کاذب چوبی آشپزخانه وجود دارد، قصد داریم در خصوص این مساله بیشتر صحبت کنیم.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

مزایای سقف کادب چوبی آشپزخانه

شاید با خود بگویید بهره گیری و اجرای سقف کاذب چوبی برای آشپزخانه چه مزایایی دارد که سبب گشته افراد زیادی جویای آن بوده و قصد نصب سقف کاذب چوبی را داشته باشند؟ چرا افراد زیادی تصمیم می گیرند برای زیباتر ساختن آشپزخانه خود از سقف کاذب در نوع چوبی استفاده نمایند؟ و.. به این دلیل که ممکن است سوالات متعددی در ذهن افراد ایجاد گردد قصد داریم در این بخش به برخی اطلاعات و مزایای سقف کاذب چوبی اشاره کنیم.

  • با نصب و اجرای سقف کاذب چوبی آشپزخانه می توان میزان آلودگی صوتی را به حداقل ممکن رساند به همین سبب این امر سبب گشته افرادی که علاقمند به آشپزی در سکوت و حداقل میزان صدا هستند جویای اجرای سقف کاذب چوبی برای آشپزخانه خود باشند.
  • با اجرای سقف کاذب چوبی آشپزخانه می توان کابل ها و همچنین سیم کشی ها را پنهان نمود که این نیز بر میزان زیبایی محیط می افزاید.
  • در صورت نیاز می توان به راحتی به حذف یا جایگزین کردن سقف کاذب چوبی پرداخت و تغییر دکوراسیون را در محیط فراهم نمود.
  • میزان تنوع در طرح سقف کاذب چوبی بسیار بوده و می توان محیط بسیار زیبایی را برقرار نمود.
  • سقف کاذب چوبی عایق حرارتی بوده و نقش موثری در بهینه سازی مصرف انرژی دارد.
  • میزان همخوانی سقف کاذب چوبی با طیف رنگی محیط آشپزخانه به خوبی بوده و به همین سبب احساس صمیمیت و گرما در محیط بیش از سایر انواع سقف کاذب حاصل می گردد.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

انواع مدل های سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی در انواع متعددی قابل اجرا و نصب می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه در مدل چوب پلاست

همانطور که مشخص است از چوب پلاست برای ساخت و اجرای این نوع سقف کاذب چوبی استفاده می گردد. چنانچه چوب پلاست در انواع متعددی قابل اجرا و طرح ریزی بوده و میزان ماندگاری خوبی هم دارد.

لذا اگر قصد دارید از میزان قیمت چوب پلاست برای اجرای سقف کاذب چوبی آشپزخانه یا سایر بخش های محیط مطلع گردید می توانید بر روی لینک قرار داده شده کلیک نمایید.

ممکن است این سوال ایجاد شود که منظور از چوب پلاست چیست؟ باید بیان داریم چوب پلاست ظاهری مشابه با چوب طبیعی دارد در حالیکه تنها بخشی از چوب پلاست از چوب می باشد زیرا چوب پلاست از ترکیبات متعددی مثل خاک رس، پلاستیک و..تشکیل شده و کاربردهای بسیار زیادی هم دارد.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

سقف کاذب در نوع ترموود

از متریال هایی که اغلب افراد جهت اجرای سقف کاذب چوبی آشپزخانه استفاده می کنند نیز ترموود می باشد که تفاوت هایی با سایر متریال ها خصوصا چوب پلاست دارد که هر یک از افراد با توجه به علاقمندی خود به اجرای هر یک از متریال های مورد نظر خود می پردازند.

چنانچه تفاوت ترموود و چوب پلاست در میزان قیمت ترموود، ماندگاری و مقاومت، میزان سلامت و عدم سلامتی متریال برای طبیعت و..می باشد که توصیه می کنیم جهت اجرای سقف کاذب چوبی آشپزخانه با یکی از این متریال ها، تمامی اطلاعات مورد نیاز دریافت گردد تا سقف کاذب به خوبی و به بهترین شکل ممکن نصب گردد.

علاوه بر چوب پلاست و استفاده از ترموود در آشپزخانه نیز سقف کاذب چوبی در انواع متعددی مثل سقف کاذب مدرن، سقف کاذب معلق، سقف با ام دی اف، کاشی و..قابل اجرا می باشد که در مطالبی که  در خصوص سقف کاذب چوبی برای پذیرایی ارائه داده ایم نیز به برخی از این نوع سقف های چوبی اشاره نموده ایم؛ تنها کافیست بر روی لینک قرار داده شده کلیک نموده و به مطالعه مطالب پرداخت.

دکور با چوب ترمو در آشپزخانه یا هر متریال دیگری که از جنس چوب باشد می تواند زیبایی و صمیمیت بسیاری را در محیط برقرار سازد، لذا اگر قصد دارید به اجرا کردن سقف کاذب چوبی آشپزخانه بپردازید خوب است که از متخصصین در این امر کمک گرفته و با ایشان با توجه به نوع سلیقه و سبک مناسب برای آشپزخانه شان نیز مشورت نمایید..

بدین جهت کافیست با کارشناسان چوبست در تماس باشید.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

سقف کاذب چوبی کلاسیک

این نوع سقف کاذب چوبی صندوقی شکل می باشد و از آنجایی که شباهتی با معماری های یونان باستان و رم و..دارد به سقف کاذب چوبی آشپزخانه در مدل کلاسیک به معروفیت رسیده است.

و..

در صورتی که قصد دارید زیباترین نمای ساحتمان را در منزل خود برقرار سازید می توانید از انواع پروفیل ها مثل پروفیل چوب پلاست، پروفیل ترموود و..بهره گرفته و به زیباتر ساختن محیط بپردازید.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه می تواند در این امر نقش بسیار زیادی داشته باشد.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

اجرای سقف کاذب چوبی در آشپزخانه

بسیار مهم است که جهت اجرایی نمودن سقف کاذب چوبی نیز حتما از متریال هایی استفاده گردد که دارای کیفیت بالایی باشند زیرا در صورتی که سقف کاذب چوبی کیفیت بالایی نداشته باشد ممکن است زودتر از آنچه که باید دچار فرسودگی شده و با فرسوده شدن و کاهش طول دوام آن سقف کاذب چوبی آشپزخانه دچار تخریب گردد.

به همین سبب توصیه می گردد جهت تهیه متریال های مورد نظر خود برای اجرای سقف کاذب چوبی نیز حتما از متخصصین مربوطه مشورت بگیرید و از سایت ها و مراکز فروش معتبر به تهیه متریال مناسب بپردازید؛ بدین جهت کافیست با متخصصین چوبست تماس حاصل نموده یا از طریق سایت چوبست نیز به تهیه انواع متریال ها برای اجرای سقف کاذب چوبی مثل چوب ترمو یا چوب پلاست بپردازید.

یادآور می شویم که هر چه متریال استفاده شده در سقف کاذب چوبی کیفیت بالاتری داشته باشد میزان دوام و ماندگاری و نیز مقاومت و زیبایی آن بیشتر می باشد.

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

قیمت چوب پلاست متفاوت از ترموود است؟

بله میزان قیمت ترموود بیشتر از چوب پلاست می باشد و افراد می توانند با کسب اطلاع از ویژگی های هر یک از این متریال ها به نصب سقف کاذب چوبی برای آشپزخانه خود بپردازند.

چگونه به تهیه ترموود برای سقف کاذب بپردازیم؟

می توان جهت تهیه ترموود و سایر متریال های مورد نیاز برای اجرای سقف کاذب چوبی در آشپزخانه، با چوبست تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت اقدام نمود.

بهترین شکل نصب سقف کاذب چوبی چیست؟

نوع و طرح اجرای سقف کاذب چوبی بسیار بر زیبایی محیط تاثیرگذار می باشد بدین جهت نیاز است از متریال و طرح مناسب با محیط استفاده نمود و این مساله برای هر محیطی با توجه به نوع ساختار آن متفاوت می باشد..به همین سبب می توان از متخصصین چوبست مشورت نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *