مقالات

روف گاردن با چوب پلاست

روف گاردن با چوب پلاست
Rate this post

طراحی روف گاردن با چوب پلاست

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که با خود بگویید ای کاش فضای سرسبز و زیبایی را در پشت بام منزل یا محل کار ایجاد می کردید؟ ولی ایده ای برای اجرای خواسته تان نداشته باشید؟!
یکی از متریال هایی که می توانید برای طراحی و اجرای روف گاردن استفاده کنید نیز چوب پلاست می باشد، طراحی روف گاردن با چوب پلاست می تواند فضای بسیار جذاب و آرام بخشی را فراهم سازد که وقتی هر بار تصمیم بگیرید که کمی از مشغله های زندگی دور شوید و آرامش بگیرید، می توانید در پشت بام منزلتان به خوبی استراحت کنید.
بنابراین طراحی روف گاردن با چوب پلاست می تواند بسیار لذت بخش بوده و اوقات خوبی را برایتان فراهم سازد.
روف گاردن با چوب پلاست

منظور از روف گاردن با چوب پلاست چیست؟

روف گاردن همان پشت بامی است که سرسبز شده و چوب پلاست در سرسبزی و ایجاد فضای زیبای آن بسیار سهیم است.
چوب پلاست به سبب مزایایی که در بر دارد یکی از جایگزین های خوب چوب طبیعی در طراحی روف گاردن می باشد.
طراحی روف گاردن با چوب پلاست نیز از جمله بهترین روش هایی است که سبب می گردد فضای پشت بام علاوه بر زیبایی، کاربردی ترین بام سرسبز باشد.

روف گاردن با چوب پلاست

چگونه از چوب پلاست در روف گاردن استفاده کنیم؟

در ادامه به این مسأله اشاره بیشتری می کنیم ولی به طور کل از چوب پلاست می توان در تمامی طراحی ها در برقراری روف گاردن ساده و ارزان استفاده نمود و نمای بسیار زیبایی را در محیط خلق کرد، بنابراین اگر افراد قصد طراحی کفپوش یا پرگولا و..را داشته باشند و بخواهند محیط در عین زیبایی، گرم و صمیمی تلقی گردد، می توانند از چوب پلاست برای روف گاردن استفاده کنند.

روف گاردن با چوب پلاست

چرا از چوب پلاست برای روف گاردن استفاده کنیم؟

چوب پلاست که به آن play wood هم می گویند از ترکیب پلاستیک بازیافت شده و چوب و سایر افزودنی ها به دست می آید.
چه بسا چوب پلاست دارای مزایای متعددی می باشد که به سبب آن ها خوب است که به طراحی روف گاردن با چوب پلاست پرداخت.
از جمله برخی مزایای چوب پلاست عبارتند از:
  • چوب پلاست در برابر حرارت و حتی سرما ( آب و هوا ) و..مقاوم می باشد
  • عایق بودن چوب پلاست در برابر آلودگی های صوتی می تواند ویژگی محبوبی تلقی گردد
  • نصب چوب پلاست در روف گاردن آسان و راحت می باشد
  • مقاومت چوب پلاست در برابر حشرات مناسب است
  • میزان مقاومت چوب پلاست در برابر رطوبت مناسب است
  • چوب پلاست در مقابل آتش سوزی مقاوم می باشد
  • حمل چوب پلاست به سبب وزن کمی که دارد بسیار راحت می باشد
  • این متریال به نوعی دوستدار محیط زیست می باشد زیرا عوامل تشکیل دهنده آن قابل بازیافت بوده و پس از استفاده از چوب پلاست می توان بدون آسیب رسی به محیط زیست، آن را مجدد بازیافت نمود.
  • طرح و رنگ چوب پلاست متنوع بوده و بدین سبب می توان به هنگام اجرایی کردن روف گاردن با چوب پلاست در طرح ها و رنگ های گوناگون، هماهنگی بسیاری بین چوب پلاست و سایز عناصر برقرار ساخت.
  • و..

روف گاردن با چوب پلاست

چوب پلاست چه کاربردهایی دارد؟

چوب پلاست در روف گاردن می تواند به عنوان کفپوش کاربرد داشته باشد‌ و این نیز از جمله کاربردهای پرطرفدار چوب پلاست می باشد..
بنابراین کفپوش روف گاردن را می توان با چوب پلاست اجرایی نموده و از مقاومت خوب آن مطمئن بود.
علاوه بر آن، روف گاردن با چوب پلاست می تواند فضای زیبا و گرمی را برقرار سازد زیرا چوب پلاست به عنوان دیوارپوش فضای بسیار زیبایی را برقرار می سازد، در این زمان چوب پلاست را می توان در دیوارهای روف گاردن نصب نمود.
از آنجایی که چوب پلاست به عنوان دیوارپوش مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی، رطوبت و..دارد می تواند گزینه خوبی برای طراحی باشد.
چه بسا مهم است که در طراحی روف گاردن با چوب پلاست جهت اجرایی نمودن دیوارپوش چوب پلاست نیز خلاقیت زیادی به کار برده و به زیبایی بیشتر محیط پرداخت لذا دیوارپوش چوب پلاست مقاومت خوبی در برابر ساییدگی و..داشته و از آنجا که این متریال دچار تغییر شکل نمی شود انتخاب مناسبی به عنوان دیوارپوش خواهد بود.
روف گاردن با چوب پلاست
از دیگر کاربردهای چوب پلاست در روف گاردن عبارتند از:

فلاورباکس

یکی از بهترین راه هایی که می توان با آن به زیباتر ساختن روف گاردن پرداخت نیز استفاده از فلاورباکس می باشد.
فلاورباکس می تواند فضای دل انگیزی را برقرار سازد زیرا جایگاهی مناسب برای کاشت گیاهان می باشد.
البته جهت کاشت گیاهان در فلاورباکس نیاز است که به نوع گیاهان توجه نمود که به هنگام قرارگیری در نور مستقیم خورشید دچار آسیب نشوند.
بنابراین اگر به دنبال ایده برای طراحی بهتر روف گاردن با چوب پلاست هستید می توانید از فلاورباکس استفاده کنید تا با کاشت گل های رنگارنگ به محیط روح و گرمای بیشتری ببخشید.

مبلمان چوب پلاست

با اجرایی نمودن مبلمان چوب پلاست در روف گاردن می توان فضای بسیار زیبایی را در محیط برقرار نمود.
این نکته مهم است که توجه کنیم چوب پلاست را می توان در طرح ها و همچنین رنگ های متنوعی در روف گاردن به کار برد و با توجه به موقعیت و متراژ پشت بام نیز به چیدمان روف گاردن با چوب پلاست با مبلمانی مناسب برای محیط نیز پرداخت.
روف گاردن با چوب پلاست

آلاچیق

از دیگر روش هایی که می تواند به جلوه زیباتر روف گاردن کمک کند نیز آلاچیق چوب پلاست می باشد.
  • نصب آلاچیق بسیار آسان و راحت می باشد.
  • سبک بوده و با پرداخت حداقل میزان هزینه می توان به نصب آلاچیق روف گاردن پرداخت..بنابراین با نصب آلاچیق می توان به خوبی فضایی را به عنوان سایبان در پشت بام ایجاد ساخت.

آیا چوب پلاست گران است؟

علاوه بر طراحی روف گاردن با چوب پلاست می توان به زیباتر ساختن روف گاردن با چوب ترموود پرداخت.
ترموود از دیگر متریال هایی است که می توان از آن به عنوان کفپوش در روف گاردن البته با مشورت کارشناسان پرداخت.
میزان قیمت چوب پلاست نسبت به متریال های دیگر خصوصا قیمت ترموود بسیار مناسب تر بوده و افرادی که قصد دارند با پرداخت حداقل میزان هزینه به طراحی پشت بام و ایجاد فضایی دنج در روف گاردن بپردازند می توانند با هزینه ای مطلوب به ساخت و فراهم نمودن فضای روف گاردن با چوب پلاست شاهد زیبایی بسیار زیاد محیط باشند.
روف گاردن با چوب پلاست

عوامل موثر بر قیمت چوب پلاست

طبیعتا هر یک از افرادی که قصد طراحی روف گاردن با چوب پلاست را داشته باشند جویای آن هستند که بدانند میزان قیمت چوب پلاست چقدر می باشد؟
جالب توجه است که چوب پلاست با میزان قیمت های متفاوتی به عرضه می رسند که یکی از دلایل مهم این تفاوت قیمت نیز تفاوت در میزان کیفیت چوب پلاست ها می باشد زیرا هر چه میزان کیفیت این متریال بیشتر باشد میزان قیمت آن افزایش می یابد.
علاوه بر تأثیرگذاری کیفیت متریال بر قیمت طراحی روف گاردن با چوب پلاست نیز، قیمت چوب پلاست مورد نظر برای طراحی روف گاردن وابسته به وزن چوب پلاست می باشد.
هر چه وزن این متریال بیشتر باشد قیمت کفپوش چوب پلاست و سایر انواع چوب پلاست نیز افزایش می یابد.
روف گاردن با چوب پلاست

تفاوت های چوب پلاست و ترموود چیست؟

جالب توجه است که با وجود شباهت بسیار زیاد چوب پلاست و ترموود، این دو متریال در ماهیت خود با یکدیگر متفاوت می باشند.
فرضا از جمله برخی تفاوت های این دو متریال، عبارتند از:
  • طراحی روف گاردن با چوب پلاست در طرح و رنگ متنوع تری نسبت به اجرای دکور با ترمو قابل اجرا می باشد
  • به جهت تولید ترموود از چوب خام و در تولید چوب پلاست از پلاستیک و آرد چوب و..استفاده می شود
  • میزان دوام و مقاومت ترموود در برابر فشار بیشتر از چوب پلاست می باشد
  • مقاومت ترموود در برابر اشعه فرابنفش بیشتر از چوب پلاست است
و..
درمی یابیم که هر یک از این متریال ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند و افراد می توانند با توجه به سبک سلیقه خود به طراحی روف گاردن با چوب پلاست یا ترموود بپردازند.
چنانچه اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در خصوص هر یک از این متریال ها داشته باشید کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و با متخصصین چوبست مشورت نمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.
روف گاردن با چوب پلاست

چوب پلاست را از کجا تهیه کنیم؟

بسیار مهم و حیاتی است که چوب پلاست را از مرکز فروشی معتبر تهیه نمود زیرا هر چه میزان کیفیت چوب پلاست بیشتر و بهتر باشد میزان دوام و ماندگاری آن افزایش می یابد و می توان از مقاومت و زیبایی آن مطمئن بود.
همچنین نیاز است که روف گاردن پس از محاسبات و توجه مکرر به نکات مهم ساخت با چوب پلاست نیز اجرایی گردد بنابراین مهم است که محاسبات به خوبی انجام شده و این امر تنها از سوی متخصصین مربوطه حاصل می گردد.
چنانچه اگر قصد تهیه چوب پلاست یا ترموود و..را زیباتر ساختن روف گاردن خود دارید می توانید با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده یا از طریق سایت چوبست اقدام کنید؛ متخصصین چوبست می توانند در تهیه مناسب ترین متریال فرضا روف گاردن با چوب پلاست یا ترموود و.. به افراد کمک کرده و بهترین نتیجه ممکن حاصل گردد.
روف گاردن با چوب پلاست

ترموود و چوب پلاست با یکدیگر فرق دارند؟

این دو متریال با وجود شباهتی که با یکدیگر دارند در ماهیت با هم متفاوت می باشند که در مطالب ارائه شده به برخی از این تفاوت ها اشاره نموده ایم چنانچه در طراحی روف گاردن مهم است که تفاوت این دو متریال را به خوبی دانست.

چه نوع چوب پلاستی برای روف گاردن تهیه شود؟

چوب پلاست در طرح ها و انواع متعددی به عرضه می رسد که سبب می گردد خریداران راحت تر به انتخاب شکل و رنگ چوب پلاست برای طراحی روف گاردن خود بپردازند.. می توانید از طریق سایت چوبست انواع مختلف چوب پلاست را مشاهده نمایید.

قیمت چوب پلاست در چه رنجی است؟

میزان قیمت چوب پلاست در مقایسه با سایر متریال ها مثل ترموود، مناسب و به صرفه می باشد و می توان جهت مشاهده قیمت آن لینک قرار داده شده در متن را کلیک نمود البته میزان قیمت نهایی ترموود به عوامل متعددی مثل کیفیت، وزن، تعداد و..تعیین می گردد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *