مقالات

آلاچیق با چوب ترمو

image content choobest 2 32
Rate this post

ساخت آلاچیق با چوب ترمو

آیا تا به حال به فکر ساخت آلاچیق در حیاط منزل، ویلا و..خود افتاده اید؟ طبیعتا می دانیم که ساخت آلاچیق با متریال مناسب می تواند تاثیر بسیاری بر دوام و زیبایی آن داشته باشد..

چنانچه از آنجایی که بهره گیری از چوب ترموود در عصر امروز در زمینه های متعدد افزایش یافته است باید بیان داریم، می توان به ساخت آلاچیق با چوب ترمو در زیبایی تمام پرداخت.

چرا که ترموود از جمله محبوب ترین و شناخته شده ترین متریال هایی است که برای ساخت آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرد زیرا آلاچیق ساخته شده با چوب ترمو از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار خواهد بود.

علاوه بر دوام بالای ترموود نیز این سازه از زیبایی بسیاری برخوردار می باشد به همین سبب ساخت آلاچیق با چوب ترمو می تواند باعث زیباتر شدن محیط گردد.

از آنجایی که مهم است چوب ترمو از مرکز فروشی معتبر تهیه گردد توصیه می شود در تهیه ترموود دقت کافی داشت زیرا بسیار مهم است که ترموود دارای بالاترین سطح کیفیت باشد.

آلاچیق با چوب ترمو

ترمووود چیست؟

شاید اولین بار باشد که اسم چوب ترمو یا ترموود را شنیده باشید به همین سبب قصد داریم توضیحاتی از این سازه ارائه دهیم.

جالب توجه است که جهت تولید و ساخت این نوع چوب از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی گردد و از آنجایی که به صورت کاملا پیشرفته حرارت می بیند در مقایسه با سایر انواع چوب، ترموود مقاومت بیشتری دارد و به همین سبب می توان از داشتن آلاچیق با چوب ترمو که دارای ماندگاری بالایی می باشد، لذت برد.

آلاچیق با چوب ترمو

مزایای چوب ترموو چیست؟

طبیعتا افرادی که قصد ساخت آلاچیق با چوب ترمو را دارند جویای این هستند که این سازه چه ویژگی هایی دارد که با وجود آن ها می توان با خیال راحت به ساخت آلاچیق پرداخت.

در این بخش قصد داریم به برخی از مزایای مهم چوب ترمو اشاره کنیم.

مقاوم در برابر حمله حشرات و آفات

چوب ترمو از بهترین گزینه ها در برابر حمله حشرات می باشد زیرا مقاومت خوبی در مقابل آفات نیز از خود نشان می دهد.

بنابراین زمانی که قصد ساخت آلاچیق با چوب ترمو، پرگولا ترموود و..را داشتید می توانید از ترموود استفاده کنید زیرا چوب در خود دارای موادی مغذی می باشد که باعث ایجاد پوسیدگی و در نتیجه حمله آفات می گردد.

و از آنجا که ساخت آلاچیق در محیط باز بوده و ممکن است محیط دارای رطوبت باشد و..می توان از چوب ترموو استفاده نمود از احتمال بروز قارچ ها و سایر حشرات کم نمود.

مقاوم در برابر رطوبت

یکی از مزایای ساخت آلاچیق با چوب ترمو این است که این چوب در برابر رطوبت، باران و..مقاومت خوبی در مقایسه با سایر متریال ها دارد.

بنابراین می توان در هر شرایط آب و هوایی از چوب ترموو استفاده نمود.

از دیگر مزایای چوب ترموو عبارتند از:

  • وزن کم ترموود که سبب گشته بتوان به راحتی زیباترین طرح ها را در ساخت آلاچیق با چوب ترمو خلق نمود
  • نصب سریع ترموود
  • می توان ابعاد چوب ترموو را به خوبی تغییر داد
  • از آنجایی که ترموود می تواند هوا را در منافذ خود نگه دارد می توان گفت که این چوب عایق صوتی مناسبی می باشد
  • ظاهر چوب ترموود بسیار زیبا و البته طبیعی می باشد به همین سبب در ساخت آلاچیق با چوب ترمو می توان شاهد زیبایی آن بود.
  • در صورتی که دمای محیط دچار تغییر گردد چوب ترموو سبب نرمال شدن دما در محیط می گردد
  • ترموود دارای رنگ مصنوعی نیست در حالی که سایر انواع چوب ها دارای مواد شیمیایی می باشند و زمانی که گرم شوند نیز می توانند سبب آسیب رسی به سلامت انسان ها شده و حساسیت ایجاد کند اما ترموود به سبب عدم رنگ مصنوعی حساسیتی ایجاد نمی کند
  • و..

دریافتیم که ترموود دارای مزایای بسیاری می باشد و می توان به خوبی به ساخت آلاچیق با چوب ترمو پرداخت..

چنانچه اگر قصد کسب اطلاع از میزان هزینه و قیمت ترموود را داشتید می توانید بر روی لینک درج شده کلیک نموده و یا با کارشناسان چوبست تماس حاصل نمایید.

آلاچیق با چوب ترمو

انواع چوب ترموو

چوب ترمو به طور کل در دو دسته نرم چوب و سخت چوب در بازار به عرضه می رسد که در ادامه به مختصر از آن ها صحبت می کنیم و مهم است که نرم چوب ها و سخت چوب ها به ترموود تبدیل شوند.

زمانی که می گوییم ترموود در نوع نرم چوب، یعنی این چوب چگالی کمی داشته و وزن کمی دارند. علاوه بر سبکی و چگالی کم نیز این نوع ترموود دارای قیمت مناسبی می باشند البته در صورتی که ترمو شده باشند و بنابراین در این صورت می توان از آن ها کاربردهای بسیاری را مشاهده نمود.

از جمله مزایایی که نرم چوب ها دارند این است که به سبب تراکم کمشان میزان جذب شدن گرما در آن ها کمتر بوده و به همین دلیل زمانی که ساخت آلاچیق با چوب ترموو از نوع نرم چوب بوده باشد، نشستن در آن سبب سوختگی نمی گردد.

سخت چوب ها وزن زیاد و البته هزینه بسیار بالایی دارند و از آنجا که این نوع چوب ها دارای تراکم بالایی هستند گرمای زیادی را جذب کرده و نمی توان از آن ها به عنوان میز یا حتی صندلی و..در فضاهای باز استفاده نمود زیرا سبب سوختگی می شوند.

به همین سبب توصیه می گردد جهت ساخت آلاچیق با چوب ترمو حتما با کارشناسان مربوطه تماس و مشورت حاصل نمود، بدین سبب می توان به ساخت پرگولا با چوب ترموو به خوبی پرداخته و سازه بسیار زیبا و ماندگاری داشت.

در ادامه نیز قصد داریم به دیگر کاربردهای چوب ترمو علاوه بر ساخت آلاچیق اشاره کنیم.

آلاچیق با چوب ترمو

کاربردهای ترموود چیست؟

در راستای پاسخ به اینکه چرا از ترموود استفاده کنیم؟ به برخی مزایای مهم آن اشاره نمودیم، حال آنکه قصد داریم انواع نمونه کاربردهای ترموود را نام ببریم که عبارتند از:

  • ساخت روف گاردن با چوب ترموو
  • ایجاد دیوارپوش
  • نصب کفپوش ترموود
  • پرگولا با چوب ترموو
  • کاربرد در استخر و..
  • کاربرد در ساخت درب ها و پنجره ها
  • و..

چنانچه اگر قصد کسب اطلاع از میزان هزینه و قیمت چوب ترمو را داشتید می توانید با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

آلاچیق با چوب ترمو

تفاوت های ترموود و چوب پلاست چیست؟

چگونه بدانیم کدام سازه را باید تهیه کنیم؟

در اغلب مواقع این سوال پیش می آید که آیا می توان از چوب پلاست به جای ساخت آلاچیق با چوب ترمو استفاده نمود یا خیر؟به همین سبب قصد داریم بیان داریم در ساخت آلاچیق با چوب ترمو چه دلیلی سبب گشته از آن برای این کاربرد استفاده نمود؟

همانطور که بیان شد ترموود می تواند در هر شرایط آب و هوایی نیز مقاومت خوبی داشته باشد.. در حالی که تفاوت چوب پلاست با ترموود این است که چوب پلاست مقاومت کمی در برابر دمای بسیار بالا داشته و از لحاظ ظاهر هم میزان کیفیت آن از چوب های طبیعی کمتر می باشد.

ترموود نسبت به چوب پلاست دوام بیشتری داشته و دارای قابلیت تعادل حرارتی می باشد که سبب می گردد میزان ترک خوردن چوب، عایق بودن و..آن افزایش یابد.

البته ترموود هم به مانند چوب پلاست دارای معایبی می باشد فرضا به سبب رطوبت کم آن ها نیز ممکن است سریع دچار سوختگی شوند و همچنین در صورتی که این چوب در برابر نور خورشید قرار گیرد در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار نباشد ممکن است دچار تغییر رنگ گردد.

همچنین از آنجا که به طور محدود می توان این چوب را بازیافت نمود ممکن است تاثیراتی منفی بر روی محیط زیست بگذارد که این ویژگی تاحدودی با چوب پلاست برابری می کند.

به طور کل ترمووود نیاز به مراقبت بسیاری دارد به همین سبب نیاز است که پس از ساخت آلاچیق با چوب ترمو به طور مرتب از آن مراقبت شود تا میزان کیفیت و البته زیبایی آن به خوبی حفظ گردد.

به همین سبب از آنجا که تفاوت ها و شباهت های این دو متریال به یکدیگر نزدیک هستند نیاز است به هنگام تهیه این چوب ها دقت کافی داشته و با کارشناسان مربوطه مشورت بگیرید تا با تهیه بهترین نوع چوب با توجه به نوع نیاز و کاربرد مدنظر به ساخت پرگولا با چوب ترمو یا ساخت آلاچیق و..پرداخت.

می توان جهت کسب اطلاع از میزان قیمت چوب پلاست و یا بهره مندی از راهنمایی های لازم برای ساخت آلاچیق با چوب ترمو و تهیه بالاترین کیفیت چوب های ترمو با کارشناسان چوبست تماس حاصل نمود و ابهامات خود را به خوبی رفع نموده و با تهیه بهترین انواع چوب های ترموود آلاچیق و..را به راحتی ساخت.

آلاچیق با چوب ترمو

تهیه چوب ترمووود از چوبست

بسیار مهم است که ترموود و چوب پلاست و سایر انواع چوب ها نیز از مرکز فروشی معتبر تهیه شوند زیرا هر چه کیفیت این سازه ها بیشتر باشد کیفیت و دوام بهتری خواهند داشت، به همین سبب توصیه می گردد جهت ساخت آلاچیق با چوب ترمو و هر نوع کاربرد دیگری حتما این نوع چوب را از مرکز فروشی که محصولات با کیفیتی عرضه می کند، تهیه کنید..

از آنجا که تمامی محصولات چوبست در کیفیت بسیار بالایی به فروش می رسند می توان جهت کسب اطلاع از میزان قیمت چوب ترموو در انواع متعدد با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

آلاچیق با چوب ترمو

آلاچیق با چوب ترمو

آلاچیق با چوب ترمو

آلاچیق با چوب ترمو

چگونه جهت تهیه چوب ترموود اقدام کنیم؟

کافی است از طریق سایت به تهیه انواع چوب های ترموود پرداخت، چنانچه می توان با چوبست تماس حاصل نموده و توضیحات دقیق تر را جویا شد.

میزان هزینه ترموود چقدر است؟

در لینک قرار داده شده در متن ( قیمت ترموود) هزینه انواع چوب های ترموو ذکر شده که می توان به مشاهده آن ها پرداخت.

آیا می توان از ترموود به عنوان مبل در فضاهای باز استفاده نمود؟

بله می توان از این نوع چوب برای ساخت مبل هایی که برای محیط های باز مناسب هستند استفاده نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *