مقالات

تی وی روم با چوب ترمو + 10 نمونه اجرا شده

تی وی روم با چوب ترمو
5/5 - (2 امتیاز)

همانطور که می دانید در خانه های امروزی دکوراسیون تی وی روم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که بدون شک این فضا همیشه یکی از پر تردد ترین قسمت های خانه می باشد که باید از چشم نوازی قابل توجهی برخوردار باشد. از این روست که ساخت این فضا با بهترین متریال از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و از این رو ما قصد داریم در این مطلب به تی وی وال با چوب ترمو و همچنین دکور تی وی روم با چوب ترمو بپردازید.

با ما همراه باشید و همچنین 10 نمونه اجرا شده تی وی روم با چوب ترمو را نیز مشاهده کنید.

تی وی وال با چوب ترمو

چگونه طراحی تی وی روم با چوب ترمو را انجام دهیم؟

یکی از جذاب ترین مدل ها برای طراحی پشت دیوار تلوزیون، طراحی تی وی روم با چوب ترمو می باشد. ترمووود در انواع و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. رایج ترین اندازه تروموود برای تی وی روم با چوب ترمو  4*4 سانتیمتر و 4*2 سانتی متر می باشد. چوب های ترموود از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار به صرفه و مفید هستند. از این رو پیشنهاد می کنیم تا از چوب های ترمووود برای طراحی داخل و دکوراسیون خود استفاده نمایید.

برای طراحی دکوراسیون داخلی می توانید با یک طراح دکوراسیون صحبت نمایید تا بهترین طرح ها را برای ساخت تی وی وال با چوب ترمو را برای شما پیاده سازی نماید.

روکش چوبی به عنوان یکی از ویژگی های این چوب طراحی تی وی روم با چوب ترمو می باشد که به صورت 42/42 میل و ترمووود 42/68 طراحی و اجرا روف گاردن ارزان ایرانی و فنلاندی به همراه رنگ ترمود دکوراسیون داخلی منزل داخلی در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است.

در این صفحه 10 نمونه  جرا شده تی وی وال و تی وی روم با چوب ترمو برای شما قرار داده شده است.

تی وی روم با چوب ترمو

روکش کردن یک منطقه خاص می تواند به تعریف آن فضا کمک کند. چه در یک خانه یا یک ساختمان تجاری، این ایده را می توان در هر ساختمانی اعمال کرد. همچنین می توان از آن برای اتصال فضاهای مختلف استفاده کرد و به ایجاد جریان بیشتر بین فضاها کمک کرد. به عنوان مثال، روکش داخلی ممکن است با روکش در یک پارکینگ مطابقت داشته باشد تا به ایجاد یک ویژگی واحدتر برای یک ساختمان تجاری کمک کند.

چوب های ترمووود به گونه ای عایق بندی شدند که در برابر گرد و خاک و انواع آب و هوا مقاوم هستند و با یک دستمال ساده می توان آن ها را تمیز نمود.

بهتر است در زمان تصمیم گیری برای رنگ تی وی روم با چوب ترمو دقت لازم را به عمل بیاورید تا گرد و خاک را بتوانید به راحتی پاک نمایید.

تی وی وال با چوب ترمو

ترموود چیست؟

ترموود یکی از انواع چوب های پیشرفته می باشد که نسبت به چوب ها دیگر دارای مزایا و فواید بیشتری می باشد. یکی از مزایای فوق العاده این چوب نسبت به دیگر چوب ها ، استفاده نکردن از مواد شیمیایی در این چوب است. زمانی که افراد برای طراحی دیوار و تی وی وال از چوب ترمو استفاده می کنند شاهد نبود حشرات و کپک نزدگی ترموود هستند.

به طور کلی برای تولید آن از جنس چوب زبان گنجشک (ASH) و چوب گونه کاج(PINE) استفاده می شود.ترمووود را به عنوان محصولی از کشور فنلاند می شناسند، اما قابل ذکر است این محصول در کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید می شود.

مزایا این محصول باعث شده است که ساخت تی وی وال با چوب ترمو امروزه بسیار مورد استقبال قرار بگیرد و بسیاری از طراحان داخلی به استفاده از این محصول بیاندیشند.

تی وی روم با چوب ترمو

چوب ترمو، یا چوب گرمایی، نوعی چوب پردردسر و مقاوم است که با استفاده از فرایندی به نام ترمومودیفیکاسیون به دست می‌آید. در این فرایند، چوب به مدت چند ساعت در دمای بالا (بین ۱۸۰-۲۱۰ درجه سانتی‌گراد) و با فشار قرار می‌گیرد تا رطوبت آن کاملاً از بین برود و چوب مقاومتی بیشتری پیدا کند.

همچنین در این فرایند رنگ چوب تغییر می‌کند و به رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن، خاکستری و طلایی می‌رسد. چوب ترمو به دلیل مقاومت بیشتری در برابر آفتاب، رطوبت، ترکیدگی و حشرات، به عنوان یک جایگزین با کیفیت برای چوب های سنتی استفاده می‌شود. یکی از کاربرد های این چوب در طراحی میز تی وی با چوب ترمو می باشد.

مزایای ترموود:

با پیشرفت صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون در دنیا، افراد به فکر طراحی چوب هایی با استقامت بالا و مقاوم در برابر انواع آب و هوا افتادند. چوب ترمو یکی از پرکاربردترین عناصر در صنعت ساختمان می باشد. چوب میل به رشد، بالندگی، نرمش در زندگی انسان جاری می کند که با کاربرد مناسب آن در محیط زندگی، می توان فضایی آرام و دلپذیر به وجود آورد. یکی از کاربرد های این چوب طراحی میز تی وی با چوب ترمو می باشد.

این میز می تواند با تی وی وال با چوب ترمو ست و هماهنگ شود و از زیبایی دو چندان برابری برخوردار باشد.

تی وی روم با چوب ترمو

  • وزن کم و سبک نسبت به متریال های مشابه و همتراز
  • حفظ رطوبت محیط در حد استاندارد نیازهای طبیعی انسان
  • نرمال کردن تغییرات ناگهانی دما (سرما به گرما و گرما به سرما)
  • نصب سریعتر و تمیزتر
  • توانایی بسیار بیشتر در مقابل آتش، آب، طوفان و برودت نسب به چوب های دیگر
  • تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست در زمان تخریب (طراحی اکولوژیکی)
  • انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به فشارهای بیرونی (نظیر زلزله)
  • عایق بی نظیر صدا (به دلیل نگهداری هوا در منافذ خود)
  • دارای دوام بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر تاب برداشتن و تغییر ابعاد
  • مقاوم در برابر حمله حشرات، ریز ارگانیسم‌ها، و انواع قارچ و کپک

تی وی روم با چوب ترمو

کاربر چوب ترموود :

  • کف و کفپوش (Decking)
  • دیوارپوش (Wall plugs)
  • دکوراسیون داخلی (Interior decoration)
  • تی وی روم با چوب ترمو
  • پله و نرده (Stairs and rails)
  • فضای باز ویلا و پارک (Outdoor)
  • آلاچیق (Altar)
  • لوور (Louvre)
  • روف گاردن (roof garden)
  • پرگولا (Pergola)
  • قرنیز (Cornice)
  • استخر و سونا (Pool)
  • درب و پنجره

تی وی وال با چوب ترمو

یکی از بهترین کاربرد هایی که ترموود دارد استفاده از آن در تی وی روم علی ال خصوص در قسمت دیوار می باشد که به آن ساخت تی وی وال با چوب ترمو گفته می شود. این روش کاربردی امروزه یکی از جذاب ترین روش های ساخت دکوراسیون داخلی علی الخصوص تی وی وال می باشد چرا که رنگ زیبا چوب پشت تلوزیون نمای زیبایی ایجاد می کند که چشم را کمتر خسته می کند و از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد.

علاوه بر آن ساخت تی وی وال با چوب ترمو امکان نور پردازی در این قسمت را نیز به شما می دهد که از این رو از جذابیت بیشتر و بهتری برخوردار می باشد.

تی وی روم با چوب ترمو

روش نصب تی وی روم با چوب ترمو:

برای اجرای یک تی وی وال با چوب ترمو در ابتدا می بایست سایز چوب مورد نظر رو انتخاب کردو به منظور نصب چوبهای ترمو روش های متفاوتی وجود دارد.

  • نصب چوبها به صورت تک تک روی دیوار
  • و نصب چوبها روی یک پنل و سپس نصب پنل به همراه چوبها روی دیوار

که برای استحکام کار و زیبایی دوچندان طرح بهتر است در ابتدا چوبها روی یک صفحه نصب شده و بعد در محل مناسب نصب شوند. یکی از مزیت های طراحی تی وی روم با چوب ترمو، تنوع در طراحی می باشد.به این منظور که می توان با چیدن چوبها با فاصله های مختلف و یا حتی چرخش چوبها به صورت افقی طرح های بینظیری خلق نمود.

تی وی روم با چوب ترمو

از مهم ترین نکات برای نصب و طراحی تی وی روم با چوب ترمو داشتن تجربه و مهارت نصاب است زیرا این کار باعث ماندگاری بیشتر و افزایش کیفیت ترموود می شود.

نکته بعدی صاف و تراز بودن زیرسازی آن است. نصب ترموود می تواند با روش های سنتی مانند میخ و چکش و یا روش های مدرن مثل پیچ های استیل و چسب های ویژه که بسیار قوی است و می تواند سازه را بر روی دیوار محکم نگه دارد استفاده کرد.

با توجه به ماهیت چوب طبیعی و انرژی بالایی که در آن نهفته است ، می توان در کنای استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی از رنگ های سفید ، طوسی و مشکی ویا به عبارتی رنگ های خنثی، به خوبی بهره برد که از حیث چشم نوازی نیز برای اجرا در تی وی وال با چوب ترمو بهتر می باشد.

قیمت تی وی روم با چوب ترمو:

قطعا در جریان نوسانات ارز در بازار هستید. این نوسانات باعث می شود تا هر هفته و هر ماه قیمت هر مترمربع چوب ترمووود تغییر پیدا کند . از این رو اگر قصد دارید یک میز تی وی با چوب ترمو برای منزلتان طراحی نمایید می توانید با مشاورین چوبست تماس حاصل فرمایید تا بهترین طراحی برای منزلتان را انجام دهند.

لازم به ذکر است که چوب ترمو ضخامت های مختلفی دارد از این رو باعث می شود قیمت ترمووود تفاوت داشته باشد.

تی وی روم با چوب ترمو

تمامی چوب های ترمو در چوبست گارانتی چندین ساله دارد و با ضمانت چندین ساله برای شما ارسال می شوند. گروه چوبست با ارائه با کیفیت ترین محصولات با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت چوب ترموود در بازار به دلیل کیفیت بالایی که دارد با سایر چوب ها کمی تفاوت دراد و گرانتر است.  اما فراموش نکنید که هزینه ای که برای خرید این متریال می پردازید در دراز مدت به نفع شما خواهد بود چرا که نیاز به تعویض آن نخواهید داشت و به راحتی خراب نمی شود. در نتیجه امکان استفاده از آن تا سال ها میسر می شود و در نهایت با این ویژگی ها خرید این محصول از نظر مالی به نفع شما خواهد بود.

طراحی تی وی روم با چوب ترمو:

لازم به ذکر است که تی وی وال با چوب ترمو می توانند یک دیوار کاذب یا یک سازه چوبی باشند که تنها در پشت تی وی قرار گرفته و با طراحی خاصی که دارد آراستگی ظاهری به محیط ببخشد. به کار بردن ترمووود پشت تی وی از متریال هایی چوبی است که قابلیت اجرا به دو شکل کلاسیک و مدرن را دارد و می تواند متناسب با هر سلیقه ای اجرا شود.

متریال های مختلفی برای طراحی پشت تی وی وجود دارد که بهترین های آن ها چوب و سنگ می باشد. سنگ به علت سنگینی بالایی که دارد معمولا افراد را منصرف می کند. در میان انواع چوب بهره گیری از طراحی میز تی وی با چوب ترمو به خاطر ماندگاری و دوام بیشتر نقش مهمی دارد. امروزه، ترمووود پشت تی وی از مدرن ترین مواد طراحی دیوارهای پشت تلویزیون محسوب می شود زیرا با دارا بودن خواص و ویژگی های به مراتب بهتر از چوب معمولی مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

تی وی روم با چوب ترمو

چوبست:

گروه چوبست بهترین قیمت تی وی وال با چوب ترمو را به شما ارایه می دهد. از این رو برای اطلاع زا ارزان رتین قیمت چوب ترمو می توانید با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

فراموش نکنید که برای خرید ترموود از یک فروشگاه معتبر و مطمئن اقدام به خریداری کنید تا با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری و مورد استفاده قرار دهید. بدین منظور پیشنهاد ما به شما گروه چوبست است که با سال ها فعالیت در زمینه فروش انواع محصولات چوبی، می توان یک انتخاب مطمئن برای شما باشد.

امکان سفارش انواع محصولات چوبی همین حالا از طریق چوبست برای شما امکان پذیر می باشد و سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن آماده سازی و به شما تقدیم می گردد.

قیمت اجرای تی وی روم با چوب ترمو چقدر می باشد ؟

بر اساس مدل مورد نظر شما تی وی وال با چوب ترمو و قیمت آن متفاوت می باشد.

برای اجرای بهترین تی وی روم با چوب ترمو به کجا مراجعه کنیم ؟

شما می توانید از چوبست در این زمینه کمک بگیرید.

چگونه نمونه اجرا شده تی وی وال با چوب ترمو را ببینیم ؟

در این صفحه 10 نمونه اجرا شده تی وی روم ا چوب ترمو را مشاهده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *