مقالات

فلاور باکس چوب پلاست

فلاور باکس چوب پلاست و مزایا و معایب آن
5/5 - (1 امتیاز)

فلاور باکس چوب پلاست + مزایا و معایب

یکی از پر کاربرد ترین محصولاتی که امروزه می توانید در دنیا چوب و متریال دکوراسیون داخلی آن را خریداری کنید چوب پلاست می باشد که یک محصول جدید و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. از این رو وقتی به دنبال خرید فلاور باکس می باشید یکی از انتخاب های پیش روی شما فلاور باکس چوب پلاست می باشد. اما در زمان خرید فلاور باکس چوب پلاست باید به مزایا و معایب آن دقت کنید که در این مطلب ما به طور کامل به آن می پردازیم پس با ما همراه باشید.

فلاور باکس چوب پلاست چیست ؟

بدون شک فلاور باکس چوب پلاست مزایا و معایب خوب را از جنس و مواد اولیه خود می گیرد. از این رو باید بدانیم که این محصول از چه چیزی ساخته شده است با چه متریالی رو به رو می باشیم :

چوب پلاست یک کامپوزیت چوبی پلاستیکی می باشد. در ساخت این محصول از پودر یا آرد چوب که معمولا از درخت کاج به دست می آید استفاده می شود و با پلیمر های چسبنده ترکیب می گردد. در آخر کامپوزیتی به دست می آید که هم ویژگی های پلاستیک را دارد و هم در ساخت آن از چوب استفاده شده است.

فلاور باکس چوب پلاست و مزایا و معایب آن

این فرمول ساخت مزایا و معایبی برای این محصول به وجود می آورد که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایا فلاور باکس چوب پلاست چیست ؟

بدون شک مزایا و معایب فلاور باکس چوب پلاست در خرید شما تاثیر گذار می باشد اما در آخر این سلیقه شخصی شماست که در انتخاب این محصول تاثیر دارد. اما به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از تصمیم گیری حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

قیمت فلاور باکس چوب پلاست

اولین و ابتدایی ترین مزیتی که فلاور باکس چوب پلاست از آن برخوردار می باشد قیمت به صرفه این محصول است. اگر به سراغ خرید محصولات تمام چوب بروید ممکن است با قیمت های بسیار بالایی رو به رو شوید که برای خرید فلاورباکس چندان مطلوب نباشد. اما قیمت فلاور باکس باعث شده است که برای خرید این محصول چوب پلاست نسبت به سایر رقبا خود انتخاب بهتری باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت فلاور باکس چوب پلاست بر روی این لینک کلیک کنید.

تنوع بالا

پلاستیکی بودن این محصول باعث می شود که تا حدودی سازنده در زمان ساخت بتواند رنگ ها و مدل های جذابی را از این محصول ارائه کند. از این رو برای طراحی دکوراسیون داخلی یا خارجی شما می توانید به سادگی از تنوع بالای رنگی برخوردار شوید و به خوبی یک انتخاب مناسب داشته باشید.

ظاهری کاملا چوبی

خوب است بدانید که از مهم ترین مزایا این محصول این است که هرچند در ساخت آن از پلاستیک استفاده شده باشد اما ظاهری کاملا شبیه به چوب دارد و از این رو شما به سختی می توانید تفاوت چوب پلاست با محصولات چوبی را بفهمید. در نتیجه شما یک محصولی خواهید داشت که کاملا حس و حال طبیعت را به شما می دهد.

فلاور باکس چوب پلاست و مزایا و معایب آن

ضد آب بودن

از دیگر مزایا مهم فلاور باکس چوب پلاست می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. در حقیقت فلاور باکس یک محیط مرطوب می باشد که اگر در برابر رطوبت مقامت نداشته باشید بدون شک مشکل بزرگی می باشد. از این روست که که این ویژگی از مزایا مهم این کامپوزیت است که آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند.

ضد گرد و غبار بودن

معمولا فلاور باکس ها در محیط هایی قرار میگیرند که نه تنها می تواند مرطوب باشد بلکه در معرض گرد و غبار زیادی قرار میگیرد و بدیهی است که این گرد و غبار روی طول عمر محصولات تمام چوب تاثیر دارد. اما وقتی محصولی که مورد استفاده قرار می دهید ضد گرد و غبار باشد قطعا یکی از بهترین مزایای آن این است که در تماس با گرد و غبار آسیب نمی بیند.

کیفیت و طول عمر

به طور کلی پلاستیکی بودن این محصول به هیچ عنوان از کیفیت آن نکاسته است و بالعکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در برابر ضربه ، جابه جایی و … به خوبی مقاومت نشان می دهد. از این روست که این محصول از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و نسبت به قیمت آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد.

فلاور باکس چوب پلاست و مزایا و معایب آن

مقاومت در برابر حشرات

اگر قصد دارید تا فلاور باکس چوب پلاست در دکوراسیون خارجی استفاده کنید بدون شک یکی از بهترین مزایایی که می توانید از آن برخوردار شوید مقاومت آن در برابر حشرات است. در حقیقت پلاستیکی بودن این محصولات باعث می شود که جوندگان و حشرات از جویدن این محصول خودداری نمایند و در آخر طول عمر محصول شما بالا تر برود.

دسترسی آسان

از دیگر مزایای فلاور باکس چوب پلاست این است که بر خلاف بسیاری از کامپوزیت ها که کمیاب می باشند به سادگی در دسترس شما قرار میگیرد و شما نیاز نیست هزینه زیادی برای پیدا کردن آن بپردازید. این کامپوزیت ها در برند های بسیار گوناگونی تولید می شوند و به خوبی در بازار یافت می شوند.

وزن مناسب

از دیگر مزایایی که این محصول از آن برخوردار می باشد وزن مناسب آن است که باعث می شود اولا جا به جایی و نصب آن اسان می باشد و دوما طول عمر آن بالا برود. از این رو به سادگی می توانید استفاده از انواع فلاور باکس های چوب پلاست را شروع کنید و به راحتی آن را در هر جایی نصب کنید.

فلاور باکس چوب پلاست و مزایا و معایب آن

سازگار با محیط زیست

در آخر اگر محیط زیست برای شما اهمیت دارد از مهم ترین مزایای فلاور باکس چوب پلاست می توانیم به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کنیم. در ساخت این کامپوزیت درختی قطع نمی شود و از این رو محیط زیست بهتر حفظ می گردد.

در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل در مورد فلاور باکس چوب پلاست و مزایا آن صحبت کنیم. اما قطعا هر محصولی معایب مربوط به خود را دارد که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم.

معایب فلاور باکس چوب پلاست چیست ؟

به طور کلی 2 عیب را برای فلاور باکس چوب پلاست می توان تصور کرد :

  1. اولا که این محصول تماما ویژگی های چوب را ندارد بلکه پلاستیکی محسوب می شود و از این رو اگر به دنبال جنس چوبی می گردید طبیعتا چوب پلاست انتخاب مناسبی نمی باشد.
  2. دوما که این محصول به علت استفاده از پلاستیک های چسبنده راه تنفس خاک را می بنند و یا آب در آن جمع می شود. این ویژگی ها شاید برای فلاور باکس مشکل زا باشد که البته شما با یک طراحی مناسب می توانید به سادگی این عیب را بر طرف سازید.

خرید فلاور باکس چوب پلاست

ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل در فلاور باکس چوب پلاست و مزایا و معایب آن اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در آخر خوب است بدانید که شما به کمک این صفحه می توانید به خرید این کامپوزیت با بهترین قیمت و کیفیت بپردازید کافیست بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : خرید چوبپلاست

 

چرا باید فلاور باکس چوب پلاست بخریم ؟

فلاور باکس چوب پلاست از مزایا زیادی برخوردار می باشد که به نسبت معایب آن یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

قیمت فلاور باکس چوب پلاست چقدر می باشد ؟

در این صفحه می توانید به قیمت دقیق فلاور باکس چوب پلاست نیز دست پیدا کنید.

کیفیت فلاور باکس چوب پلاست چگونه است ؟

بدون شک کیفیت بالا و طول عمر فلاور باکس چوب پلاست یکی از مهم ترین مزایای این محصول می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *