مقالات

بهترین تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران

تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران
Rate this post

لیست تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران کدامند؟ بهترین تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران کدامند؟ تعداد تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران چقدر است؟ خرید عمده از تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران؟

همانطور که خودتان هم در اطرافتان مشاهده می‌کنید روز به روز متریال‌های متفاوت و جذاب و تر بهینه‌تری تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ترمووود(Thermowood) از جمله متریال‌های پرطرفدار و پرکاربرد امروز است. ترمووود را در نما یا طراحی داخلی منازل، کافه و رستوران و شرکت و… می‌توانید مشاهده کنید. جذابیتی که ترمووود به بنا می‌دهد سبب پرفروش بودن آن شده است.

ترموود چیست؟ چوب های ترمووود چوب هایی طبیعی هستند که طی فرآیند و مکانیسمی حرارتی به محصولی با خواصی همچون مقاومت بیشتر در برابر تغییرات جوی، مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر حشرات تبدیل می‌شوند.

ترموود امروزه کاربردهای فراوانی در صنعت ساخت و ساز پیدا کرده و برای تزئینات دکوراسیون داخلی و همچنین برای مقاوم سازی نمای ساختمان ها ، روف گاردن ، آلاچیق ، پرگولا ، تایل چوبی و… استفاده می‌شود. ترموود علاوه بر زیبایی های چوب های طبیعی مزایای دیگری نیز دارد که باعث رونق در استفاده از آن شده است.

لیست تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران

تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران

شرکت‌ تولید کننده ترمووود بسیاری در کشورهای مختلف وجود دارند اما لازم است بدایند که مبدا آن کشور فنلاند و برخی از کشورهای اروپای شرقی مانند روسیه هستند. در ایران نیز مثل بسیاری از کشورها به تولید این محصول پرداخته می‌شود. در ادامه به تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران می‌پردازیم

تمرکز شرکت‌های حوزه ترمووود در زمینه ساخت و توسعه محصولات با استفاده از چوب ترمووود است. تولید کنندگان چوب ترموود در ایران با استفاده از فرآیند گرمایش در دماهای بالا، مقاومت و پایداری چوب ترموود را در برابر فرسایش و آفت های حشرات بالا می‌برند.

  • گروه برتر چوبست
  • شرکت ترمووود آذر وود
  • شرکت کیا چوب
  • شرکت ترمووود پویان وود
  • شرکت موگو وود
  • شرکت رها وود
  • شرکت کینگ وود
  • شرکت دیاوود

گروه برتر چوبست

شرکت چوبست جز شرکت‌های چوب پلاست است. تمرکز و فعالیت این شرکت در زمینه چوب پلاست و ترموود است. ویژگی‌های متمایز این شرکت سبب پررونق بودن آن شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد؛

متخصص و حرفه‌ای

شرکت چوبست تخصص و تجربه کافی در زمینه طراحی، تولید و توزیع محصولات چوب پلاست و ترموود را دارد و در این حیطه سرآمد است.

کیفیت بالا

هرقدر تکنولوژی‌های مورد استفاده شرکت‌ها بروزتر و بیشتر باشد کیفیت محصولاتش بالاتر خواهد رفت. با توجه به تکنولوژی پیشرفته مورد استفاده چوبست در تولید چوب پلاست و ترموود، محصولات تولیدی این شرکت، محصولات با کیفیت بالا و ویژگی های خاصی مانند مقاومت در برابر آب، حرارت، حشرات و آسیب دیدگی هستند.

محصولات متنوع

تنوع محصولات در جذب رضایت مشتری همیشه مهم بوده است. شرکت چوبست نیز محصولات متنوعی مثل کوراسیون داخلی، پوشش کف و دیوار، مبلمان، نرده و درب، پله و … با استفاده از چوب پلاست و ترموود تولید و به بازار عرضه می‌کند در نتیجه افراد مختلف با سلایق و نیازهای متفاوت می توانند به راحتی خرید چوب پلاست  و خرید ترموود در آن اقدام کنید.

حفاظت از محیط زیست

در ساخت چوب پلاست از خرده چوب استفاده می‌شود و درختی قطع نمی‌شود پس با تولیدچوب پلاست و ترموود، شرکت چوبست به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

مزایا خرید ترمووود چیست؟

مزایا خرید ترمووود چیست؟

برخی مردم از تولید کنندگان چوب ترمووود در ایران سراغ مزایا خرید ترمود را می‌گیرند. سوال کاملا درست و بجایی است.😉 در ادامه به مزایای شاخص ترمووود اشاره شده است:

پایداری و مقاومت بالا

با خرید ترموود از چوبست محصولی که به دستتان می‌رسد در برابر تغییرات آب و هوایی و حشرات مقاوم است همچنین تا سال‌ها بدون تغییر و با کیفیت اولیه خود باقی خواهد ماند 👌

زیبایی و جذابیت

طراحی و تراشکاری خاص ترمووود سبب و زیبایی آن شده است که به طرح و دکوراسیون داخلی و خارجی شما جذابیت و زیبایی هدیه می‌کند😍

حافظ محیط زیست

ترمووود از خرده‌های چوب و با استفاده از فرآیندی پایدار و بدون استفاده از مواد شیمیایی آسیب‌زا به محیط زیست تولید می‌شود در نتیجه استفاده از این متریال و جایگزین کردن آن به جای سایر متریال‌های تولید شده با مواد شیمیایی سبب حفاظت از محیط زیست خواهد شد🌲

عایق حرارتی

با کاهش منابع انرژی تکنولوژی رو به بهینه سازی و عایق سازی متریال‌ها می‌رود؛ ترمووود هم عایق حرارتی مناسبی دارد و سبب بهبود عملکرد انرژی‌ ساختمان می‌شود🔥

اندازه گیری چوب ترمووود

اندازه گیری چوب ترمووود

برای سنجش و اندازه گیری این متریال پرکاربرد در ساختمان از واحد متر مکعب استفاده می شود. قیمت ترموود هم بر حسب متر مکعب و مقدار ترموود مورد نیاز تعیین می‌شود.

قیمت ترموود

لازم به ذکر است که پروفیل های چوب ترموود در ابعاد و ضخامت های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند  که این مورد در تعیین قیمت ترموود تاثیرگذار خواهد بود. مثل همیشه هر چه ابعاد  بالاتر باشد قیمت هم بالا تر خواهد بود یعنی هر چه ضخامت و طول شاخه ترمووود مد نظرتان افزایش یابد طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. اگر به دنبال برآورد قیمت اجرای ترموود هم هستید باید بدانید که این افزایش قیمت خرید بر حسب افزایش ابعاد در مورد هزینه‌ی اجرا نیز صدق می‌کند. یعنی هر قدر ابعاد بالا تر باشد هزینه‌ی اجرا نیز بالاتر خواهد رفت.

عمده فروشی ترمووود

فروش تچوب ترمووود به دو صورت تک و عمده انجام می‌شود. مصرف کنندگان برحسب نیاز و طراحی مدنظرشان یکی از این دو حال را انتخاب می‌کنند و اقدام به خرید می‌کنند. برای مثال مشتری که می‌خواهد در نمای منزلش از ترمووود استفاده کند خرید عمده ترموود انجام می‌دهد.

چوبست جایی است که امکان هر دو حالت خرید تک و عمده ترمووود در آن وجود دارد. کادر مجرب و متخصص چوبست محصولی با کیفیت و با تمام مزایای مذکور را تقدیم شما می‌کنند. چوب ترموود با پایداری، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوا و حشرات، و زیبایی خاص خود، انتخابی عالی و ماندگار برای پروژه‌های مختلف ساختمانی و طراحی داخلی می‌باشد.

جهت خرید عمده ترموود با کیفیت و قیمت عمده مناسب، چوبست انتخابی مناسب است که  می‌توانید  بصورت آنلاین، سفارش تلفنی یا خرید حضوری از خدمات این عمده فروش ترموود استفاده کنید.

ارسال عمده ترمووود به سراسر ایران

در هرجای ایران عزیر که باشید تفاوتی ندارد؛ چوبست در هر جای ایران که باشید خدمتگزار شماست و محصول انتخابی شما را که به صورت سفارش تلفنی، حضوری یا آنلاین انجام داده‌اید به دستتان خواهد رساند.

چوبست به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان ترموود می‌تواند تامین کننده اصلی ترموود مورد نیاز پروژه‌های شما باشد تا خیالتان از بابت کیفیت، زمان ارسال، مخزن فروشگاه مدنظرتان آسوده باشد.

بالاتر به مزایای ترموود اشاره شد همچنین قیمت بروز ترموود نیز موجود است؛ اگر به دنبال ترموود قیمت مناسب و با کیفیت می‌گردید چه در تعداد بالا و چه در تعداد پایین می‌توانید خرید تک و عمده خود را از چوبست انجام دهید.

از چه رنگی برای تولید ترموود استفاده می‌شود؟

علاوه بر تفاوت کیفیت چوب ها با هم نوع رنگ هایی که برای رنگ آمیزی چوپ ها نیز استفاده می شود از نظر جنس و کیفیت متفاوت است.

تفاوت ترموودهای ایرانی و فنلاندی چیست؟

چوب ترموود ایرانی در بافت خود ترک های بسیار ریزی دارد که این تفاوت آن با ترمووود فنلاندی است.

آیا ترموود ضد آب است؟

بله؛ ترمووود ضد آب هست و میتونید توی فضا های باز که در معرض برف و بارون هست ازش استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *