طرح چوب روی دیوار

از جمله بهترین انتخاب هایی که می توانید برای طرح چوب روی دیوار داشته باشید، خرید چوب پلاست و ترموود می باشد که می توانند فضای بسیار زیبایی را در محیط برقرار نمایند، اگر قصد دارید طرح چوب روی دیوار را در ساختمان مسکونی، تجاری و..اجرایی سازید می توانید از طریق سایت چوبست جهت خرید اقدام کنید.

قیمت چوب پلاست و قیمت ترموود در سایت درج شده اند و می توانید با توجه به سبک علاقه تان به تهیه هر یک از انواع این چوب ها بپردازید تا اجرای طرح چوب روی دیوار در نهایت مورد پسندتان باشد؛ تمامی ترموودها و چوب پلاست های موجود در سایت از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند که می توانید بدین سبب از طریق سایت به صورت آنلاین جهت خرید اقدام کنید و در صورت بروز هرگونه سوال با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

مرتب سازی

مشاهده محصولات بیشتر

اجرای طرح چوب روی دیوار با ترموود و چوب پلاست

از بهترین متریال هایی که می توانند جایگزین چوب طبیعی باشند نیز ترموود و چوب پلاست هستند، دیوارپوش طرح چوب از نوع ترموود و چوب پلاست سبب می گردد میزان جذابیت فضا چندین برابر شده و این نیز سبب می گردد میزان محبوبیت اجرای طرح چوب روی دیوار با چوب پلاست و ترموود افزایش یابد.

طرح چوب روی دیوار

منظور از چوب پلاست چیست؟

در صورتی که قصد داشته باشید طرح چوب روی دیوار را با چوب پلاست اجرایی کنید، مسلما لازم است اطلاعات خوبی هم از آن داشته باشید..بنابراین به برخی اطلاعات مربوط به این متریال اشاره می کنیم.

چوب پلاست، از جمله جدیدترین متریال هایی است که می توان از آن در صنعت ساختمان استفاده نمود که یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان دیوار پوش طرح چوب محسوب می گردد.

این متریال از ترکیب پلاستیک های مختلف مثل PVC، PE، PP با آرد چوب به دست ساخت می رسد و دارای مزایا و ویژگی های متعددی است که قصد داریم در ادامه به آن ها اشاره کنیم.

طرح چوب روی دیوار

ویِژگی ها  و مزایای چوب پلاست چیست؟

  • این متریال در برابر حشرات مقاومت خوبی دارد
  • میزان قیمت مناسبی دارد
  • می توان به راحتی از آن نگهداری نمود
  • میزان وزن این متریال سبک می باشد به همین سبب به راحتی قابل جا به جایی و نصب است
  • طرح و رنگ این متریال متنوع است
  • چوب پلاست ضد آب است و به همین سبب می تواند مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشد
  • ماندگاری و دوام بالایی دارد که این وابسته به کیفیت خوبی است که چوب پلاست به عنوان دیوار پوش طرح چوب دارد
  • عایق صوتی و حرارتی خوبی به شمار می رود
  • کاربردهای متعددی دارد و علاوه بر اینکه برای پوشش دهی دیوار هم مناسب است می توان از آن استفاده های دیگری هم داشت.

بنابراین اگر قصد دارید با پرداخت هزینه ای مناسب به تهیه و اجرای طرح چوب روی دیوار بپردازید کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

طرح چوب روی دیوار

ترموود چیست؟

شاید بپرسید ترموود چیست و چرا از آن به عنوان بهترین طرح چوب روی دیوار استفاده کنیم؟ لازم به ذکر است که این نوع چوب پس از تولید نیز با روش های مختلف و البته اصولی توسط متخصصین مربوطه مقاومت بالایی پیدا می کند که این امر سبب می گردد میزان محبوبیت آن افزایش یابد؛ در ادامه به برخی مزایای ترموود اشاره می کنیم.

طرح چوب روی دیوار

مزایای چوب ترموود

  • یکی از مزایای این چوب، این است که در برابر عوامل متعدد مثل حشرات، پوسیدگی و..مقاومت خوبی دارد که این مقاومت ناشی از آن است که در طی تولید این چوب، در برابر حرارت قرار می گیرد و مقاوم می شود که به همین سبب انتخاب خوبی به عنوان طرح چوب روی دیوار محسوب می گردد.
  • میزان ماندگاری و دوام ترموود بالا می باشد و دیرتر از آنچه که فکرش را کنید دچار فرسایش می شود
  • به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن قابل نصب می باشد
  • در برابر حرارت مقاوم است
  • میزان تنوع رنگی آن زیاد است
  • می توان آن را شست و شو داد
  • و..

طرح چوب روی دیوار

همچنین از جمله مهم ترین مزایایی که می توان به آن اشاره کرد، مناسب بودن قیمت چوب پلاست و قیمت ترموود است که سبب می گردد بتوان به راحتی به خرید ترموود و چوب پلاست برای اجرای طرح چوب روی دیوار پرداخت زیرا طراحی دیوار با چوب ترمو و چوب پلاست و..در عصر امروز بسیار محبوب و پرطرفدار گشته است.

البته لازم به ذکر است که ترموود در مقایسه با سایر متریال ها به سبب کیفیت بالا و تمام چوب بودن بالاتر است اما پس از خرید آن پشیمانی نخواهید داشت زیرا تا مدت زمانی طولانی نیاز به تعویض آن نداشته و میزان مقاومت بالایی در برابر خرابی دارد بنابراین در کوتاه مدت شاهد خرابی ترموود نخواهید بود.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع چوب ها با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

طرح چوب روی دیوار

عوامل موثر بر قیمت ترموود و چوب پلاست

شاید این سوال ایجاد گردد که اگر قصد اجرای طرح چوب روی دیوار را با ترموود و چوب پلاست داشته باشیم نهایتا تا چه میزان لازم است هزینه کنیم؟

لازم به ذکر است که عوامل متعددی بر روی قیمت ترموود و قیمت چوب پلاست تاثیرگذار هستند که قصد داریم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم..

1.کیفیت

هر چه میزان کیفیت ترموود و چوب پلاست بیشتر باشد این مساله بر میزان هزینه و قیمت این متریال ها تاثیر می گذارد البته نمی توان همیشه قیمت به صرفه و مناسب ترموود و چوب پلاست را ناشی از کیفیت پایین آن دانست زیرا مهم است که در خرید این متریال ها به اعتبار فروش مرکزی که قصد خرید ترموود و چوب پلاست را دارید مشاهده کنید..

طرح چوب روی دیوار

2.تعداد ترموود و چوب پلاست

طبیعتا از دیگر عوامل موثر بر قیمت ترموود  و قیمت چوب پلاست به عنوان دیوار پوش طرح چوب نیز تعداد آن است فرضا زمانی که قصد داشته باشید تنها یک دیوار را با ترموود بپوشانید میزان هزینه پرداختی شما نسبت به فردی که قصد دارد تعداد دیوارهای بیشتری را با این متریال بپوشاند مناسب تر خواهد بود.

3.برند

این متریال ها در برندهای مختلفی به دست ساخت می رسند که هر یک مشخصات و ویژگی هایی دارند که بر قیمت نهایی ترموود و ترموپلاست اثر می گذارند، فرضا ممکن است خارجی یا ایرانی بودن برند چوب پلاست و ترموود در قیمت آن به عنوان طرح چوب روی دیوار تاثیر داشته باشد.

طرح چوب روی دیوار

4.رنگ و نوع طرح

پیشتر اشاره کردیم که ترموود و چوب پلاست را می توان در طرح ها و رنگ های متعددی تهیه نمود، اغلب رنگ ها ممکن است بسیار محبوب بوده و به همین سبب احتمال دارد میزان قیمت بالاتری از رنگ های دیگر داشته باشد همچنین ممکن است طرح دار و رنگی بودن این متریال ها از ترموود و چوب پلاست ساده دارای قیمت بالاتری باشد که به همین دلیل از عوامل موثر بر قیمت نهایی این متریال ها محسوب می گردد.

طرح چوب روی دیوار

5.اندازه متریال ها

طبیعتا همه دیوارها متراژ ثابتی ندارند و برای اجرای طرح چوب روی دیوار لازم است که با توجه به متراژ آن به تهیه ترموود یا چوب پلاست پرداخت؛ چنانچه اگر قصد خرید این متریال ها را دارید، ابعاد و اندازه ( ارتفاع و ضخامت ) و..چوب پلاست و ترموود بر قیمت آن ها تاثیر می گذارند.

فرضا هر چه میزان ضخامت یا ارتفاع ترموود بیشتر باشد ممکن است نیاز باشد قیمت بالاتری برای خرید این چوب پرداخت کنید.

و..

طرح چوب روی دیوار

لذا انواع چوب پلاست و ترموود در سایت چوبست وچود دارند که می توانید به تهیه آن ها با پرداخت میزان هزینه ای مناسب پرداخت، نحوه خرید این متریال ها آنلاین بوده و در وقتتان هم صرفه جویی می شود چرا که دیگر نیازی به گشت و گذارهای متعدد ندارید.

و کافیست به راحتی به خرید اینترنتی ترموود و چوب پلاست با مشاهده تنوع چوب پلاست و ترموود در سایت مرکز فروش چوبست پرداخته و هر کدام از متریال ها را با توجه به نوع نیاز و سبک سلیقه تان در مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

بنابراین می توانید جهت خرید انواع ترموود و چوب پلاست با قیمت مناسب و بالاترین سطح کیفیت به سایت چوبست رجوع کنید.

چوبست سایتی مرجع است که برای اولین بار در ایران به صورت کاملا تخصصی دو بازار چوب پلاست و ترموود  را هدف گرفته است. هدف مجموعه انتخاب راحتتر کاربر و همینطور رقابت عادلانه بین تمامی شرکت های مرتبط با این حوزه است. در سال های اخیر، با توجه به افزایش عرضه بازار و ظهور شرکت های جدید، لزوم مقایسه قیمت و نوع پروفیل های موردنیاز مشتریان بیشتر از همیشه احساس می گردد در همین راستا برآن شدیم تا با ایجاد سایتی مرجع و کامل ،پل ارتباطی بین کاربر و شرکت های تامین کننده باشیم و واسطه های غیر را حذف نماییم.

راه های ارتباطی
نماد اعتماد
دروازه پرداخت معتبر

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به چوبست می باشد. طراحی سایت و سئو توسط لومین

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.