مقالات, مقالات ترموود, مقالات چوب پلاست

سقف چوبی ارزان

سقف چوبی ارزان
Rate this post

معرفی بهترین انواع سقف چوبی ارزان

آیا به دنبال راهی هستید تا فضای خانه یا محل کار خود را با سقفی چوبی زیباتر کنید؟ سقف چوبی ارزان، انتخابی ایده آل برای شماست. این سقف ها با زیبایی طبیعی چوب، مقاومت بالا و قیمت مناسب، گزینه ای بسیار محبوب هستند. مزایای سقف چوبی شامل طبیعی و زیبا بودن است. سقف چوبی حس گرم و دلنشینی به فضا می بخشد. چوب به عنوان یک عایق طبیعی عمل می کند.

همچنین نصب سقف چوبی نسبت به دیگر مواد سریع و راحت تر است. در ادامه به شما بهترین نوع سقف چوبی را معرفی خواهیم کرد و بعد به ارزان ترین آن ها خواهبم پرداخت. انواع بهترین سقف چوبی:

سقف ترمووود

ترمووود یک نوع چوب فرآوری شده است که در مقابل رطوبت و حشرات مقاوم است. سقف ترمووود از چوب طبیعی با فرآیند حرارتی مخصوصی تولید می شود که باعث افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت، حشرات و تغییرات دمایی می شود.

این نوع سقف به دلیل استفاده از مواد طبیعی، جلوه ای گرم و دلنشین به فضا می بخشد و انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال ظاهر زیبا و دوام بالا هستند. فرآیند حرارتی باعث کاهش رطوبت چوب و افزایش طول عمر آن می شود. برای همین می توانید در محیط های مرطوب از این سقف چوبی ارزان استفاده کنید‌.

سقف کاذب چوب پلاست

چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک است که از نظر اقتصادی به صرفه تر و از نظر مقاومت بهتر از چوب طبیعی است. سقف کاذب چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک است که مزایای هر دو ماده را در خود جمع کرده است. این نوع سقف کاذب بسیار مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است، به همین دلیل برای استفاده در فضاهای مرطوب مانند حمام و آشپزخانه مناسب است.

علاوه بر این نگهداری آسان و نیاز کم به تعمیرات از دیگر مزایای سقف کاذب چوب پلاست می باشد. ظاهر زیبا و شباهت به چوب طبیعی نیز از ویژگی های برجسته این نوع سقف است که به فضای داخلی گرما و زیبایی می بخشد.

سقف کاذب چوبی

سقف های کاذب چوبی می توانند به سرعت و با هزینه کمتر فضای شما را زیباتر کنند. سقف کاذب چوبی انتخابی کلاسیک و شیک است که به هر فضایی زیبایی و گرمای خاصی می بخشد. این نوع سقف ها از چوب های طبیعی ساخته می شوند و تنوع زیادی در طرح و رنگ، ابعاد و اندازه دارد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید، با ما تماس بگیرید یا به صفحات محصولات ما مراجعه کنید. چوبست مقایسه قیمت همراه با بهترین کیفیت ها را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. در صورت تمال به خرید می توانید تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری بهترین درباره سقف چوبی ارزان کسب کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین سقف چوبی ارزان کدام است؟

یکی از سقف چوبی ارزان، سقف های چوب پلاست می باشند که به صورت کاذب هستند و به راحتی نصب می شوند. این نوع از چوب ها قیمت بالایی ندارند و برای سقف و کف منزل نیز قابل اجراست. با ابداع این نوع از چوب پلاست ها، زیبایی با چوب به خانه ها بازگشته و می توان با هزینه ای کم منزل خود با با استفاده از چوب دیزاین کنید.

در عصر امروز دیگر از گچ و نمای پر طرح استفاده نمی شود و جای خود را به سقف های چوب پلاست داده اند. این نوع از سقف های چوبی قیمت مناسبی دارند و تمامی افراد می توانند برای منزل خود از این دیزاین ها استفاده کنند. متریالی که رد سقف ها استفاده می شود باید سبک وزن باشند تا در صورت بروز زلزله افراد زیر آوار نمانند و دچار سانحه نشوند.

فرقی نمی کند که شما از چوب پلاست برای کدام یک از قسمت های خانه خود می خواهید از این چوب استفاده کنید چه در اتاق ها چه در قسمت پذیرایی و دیگر قسمت ها به راحتی می توانید با هزینه ای کم از این چوب استفاده کنید.

سقف چوبی ارزان

چوب پلاست بهترین سقف چوبی ارزان

یک نمونه از سقف های کاذب، سقف چوب پلاست می باشد. در واقع این نوع از متریال توسط مقداری چوب و مقداری پلاستیک ساخته شده است که سبک به نظر می رسد. این چوب از پلی وود ساخته شده است که ترکیبات آن شامل خاک اره و براده های مازاد کارخانجات و کارگاه های نجاری است.

در ترکیبات پلاستیک آن از مواد بازیافتی و مواد پتروشیمی مرغوب استفاده شده است که تمامی این ترکیبات سبب می شود تا این چوب ها برای سقف و دیگر قسمت های منزل مناسب باشد. سقف چوبی ارزان توسط این نوع از چوب ها تولید می شود.

این دو ماده به نسبت مساوی ترکیب می شوند و سپس به آن فوم، رنگ، تثبیت کننده و… اضافه می کنند. برای تهیه طرح های مختلف از قالب های ویژه (تولید پروفیل، شیت و…) استفاده می ‌شود. چوب پلاست کاربرد های بسیار متعددی در صنعت ساخت و ساز دارد. به دلیل مزایایی که دارد با استقبال زیادی روبرو شده است.

اجرای سقف چوبی ارزان با چوب پلاست

شما می توانید از چوب پلاست، برای پنهان کردن خطوط لوله کشی در سقف و یا دیگر قسمت های خانه استفاده نمایید. این نوع از چوب ها سبب می شود تا یک طراحی فوق العاده در سقف داشته باشید و به زیبایی منزل خود جلوه بیشتری دهید.

  • سقف لوور یا سقف الواری : جزو طرح های مدرن است که از تیغه های هم راستا از جنس پروفیل چوب پلاست تشکیل می شود. قابلیت نورپردازی حتی به صورت مخفی دارد و رنگ بندی های متنوعی را شامل می شود.
  • سقف گریلیوم : دارای حفره هایی به شکل مربع یا مستطیل است. در فضاهای اداری، تجاری و عمومی بیشتر کاربرد دارد.
  •  سقف تایل

 

سقف چوبی ارزان

مزایای سقف چوبی ارزان با چوب پلاست

  • در واقع چوب پلاست در انواع اندازه ها و شکل ها موجود است به دلیل اینکه این چوب به صورت خمیری موجود است شما می توانید این چوب را در انواع اندازه ها و رنگ ها سفارش دهید.
  • این انعطاف‌ پذیری همچنین در مورد رنگ WPC هم وجود دارد و می ‌توان چوب پلاست را به هر طرح و رنگی تولید کرد.
  • این سقف چوبی ارزان که از پلاستیک نیز تولید شده است، دارای مقاومت خاصی در برابر پوسیدگی و رطوبت دارد در واقع شما می توانید در تمامی قسمت های منزل از این نوع چوب استفاده کنید.
  •  سقف چوب پلاست نسبت به الوارهای معمولی در برابر حرارت مقاوم‌ تر است و محصولی را ایجاد می ‌کند که می ‌تواند در مکان‌ هایی که چوب معمولی ممکن است خم شده یا تاب بخورد ، استفاده شود
  • WPC‌ها را چوب کامپوزیت نیز می ‌نامند و به طور گسترده برای کف ‌سازی در فضای باز ، خانه‌ های پیش ساخته ، نیمکت ‌های پارک ، چارچوب درها و مبلمان داخلی و خارجی استفاده می ‌شود.
  • عملیات حفاری ، برنامه ریزی و سنباده‌کاری روی WPC‌ها مشابه کارهای چوبی معمولی انجام می ‌شود.
  • ترکیب مواد افزودنی در طول ساخت سقف های دکوراتیو چوب پلاست ، به این محصول پایداری بهتری نسبت به چوب معمولی می ‌دهد.
  • مواد سقف‌ های چوب پلاست ضد موریانه و ضد آب هستند.
  • تخته ‌های سقف چوب پلاست بدون رنگ ‌آمیزی ، لکه‌ گیری و روغن‌ کاری سطح خوبی را ارائه می ‌دهند.
  • مواد WPC نیاز به نگهداری کم تری دارند و می ‌توانند در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کنند.

کاربرد چوب پلاست و سقف چوبی ارزان

  • چوب پلاست برای دور استخر 
  • کفپوش چوب پلاست برای فضاهای باز مانند : تراس ، پشت‌بام و رستوران 
  • نمای ساختمان چوب پلاست 
  • دیوارپوش تخته سه ‌لا 
  • پرگولا چوب پلاست 
  • آلاچیق چوب پلاست 
  • گلدان چوبی پلاستیکی 
  • نیمکت چوبی پلاستیکی 
  • سقف کاذب چوب پلاست 
  • پارتیشن چوبی پلاستیکی 
  • لوور سقفی چوب پلاست در دو قالب مختلف 
  • چارچوب ‌های چوبی پلاست 
  • و … .

 

سقف چوبی ارزان

تفاوت چوب پلاست (سقف چوبی ارزان) و ترموود چیست؟

در واقع ترموود معمولا از چوب های اصلی درختان ساخته می شود و چند فرایند شیمیایی بر روی ان انجام می شود. اما چوب پلاست ها در واقع دوست محیط زیست هستند زیرا در این چوب ها از پلاستیک های بدون کاربرد و بازیافتی استفاده می گردد. در واقع بجای پلاستیک هایی که در طبیعت ریخته می شوند و کاربردی ندارند در این نوع از چوب ها استفاده می گردد تا محیط زیست آلوده نشود و آسیبی نبیند.

از همین رو این نوع از چوب ها، محبوبیت بسیاری برای افراد پیدا کردند و می توانند در سقف ها و دیگر قسمت های خانه از آن ها استفاده نمود.

10 نمونه کار از چوبست

نمونه کار چوب پلاست و ترموود

نمونه کار چوب پلاست و ترموود

نمونه کار چوب پلاست و ترموود

نمونه کار چوبست

نمونه کار چوبست

نمونه کار چوبست

نمونه کار چوبست

نمونه کار چوبست

نمونه کار چوبست

نمونه کار چوبست

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *