مقالات, مقالات ترموود

چوب ضد آب نمای ساختمان

چوب ضد آب نمای ساختمان
Rate this post

در صورتی که قصد تهیه چوب ضد آب نمای ساختمان را دارید کافیست از طریق سایت چوبست به تهیه بهترین انواع چوب برای نمای ساختمان بپردازید.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مطالب ذیل بپردازید.

منظور از چوب ضد آب نمای ساختمان چیست؟

زمانی می توان چوب ها را ضد آب دانست که آن ها را در معرض گرمای شدید قرار داد که بدین سبب مقاومت خوبی در برابر حرارت پیدا می کنند.

در این موقعیت چوب معمولی تبدیل به چوب ضد آب نمای ساختمان یعنی ترموود می شود.

از آنجایی که چوب ترموود رطوبت کمی را جذب می کند ضد آب شناخته می شود.

ترموود ظاهری شبیه به چوب معمولی دارد و از آنجایی که حشرات، انبساط و انقباض بالا را جذب نمی کند، به عنوان چوب ضد آب نمای ساختمان کاربرد دارد..همچنین از آنجایی که چوب ترموود طبیعی است سلامتی انسان ها را به خطر نمی اندازد.لذا اگر می خواهید به تهیه ترموود در بالاترین کیفیت ممکن بپردازید کافیست از طریق سایت چوبست اقدام کنید.

در ادامه نیز به ارائه توضیحات بیشتری ر خصوص چوب ضد آب نمای ساختمان می‌پردازیم.

چوب ضد آب نمای ساختمان

ترموود چیست؟

همانطور که بیان نمودیم ترموود در معرض حرارت قرار گرفته و به همین سبب استحکام بیشتری نسبت به چوب معمولی پیدا می‌کند.

از آنجایی که در تولید ترموود از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود می‌توان از آن برای نمای ساختمان استفاده نمود و از آنجایی که ضد آب هم می باشد به چوب ضد آب نمای ساختمان معروف است.

همچنین رنگ و شکل ترموود ثابت مانده و از این رو می‌تواند تا مدت زمانی طولانی فرضا چندین سال این زیبایی و شکل خود را حفظ کند.

چوب ضد آب نمای ساختمان

مزایای چوب ضد آب نمای ساختمان چیست؟

در این بخش قصد داریم به برخی از مهم‌ترین مزایای ترموود به عنوان بهترین چوب ضد آب نمای ساختمان اشاره کنیم. بنابراین همراه ما باشید..می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه از مزایا و معایب ترموود مطلع گردید.

سبک وزن مقاوم در برابر انواع قارچ، حشرات و کپک نصب سریع
منعطف تجزیه پذیر بودن ترموود زیبایی
مقاومت خوب در برابر فشارهای بیرونی عایق صوتی بودن ترموود قیمت مناسب

1.سبک وزن بودن چوب ضد آب نمای ساختمان

سبک وزن بودن چوب ترموود باعث می‌شود که بتوان به راحتی آن را جابجا کرده و برای نمای ساختمان از آن استفاده کرد و نصب نمود.

2.منعطف

میزان مقاومت ترموود در برابر فشارهای بیرونی خوب است ه این نیز باعث می‌شود بتوان با اطمینان خاطر بیشتری از این متریال برای نمای ساختمان و حتی کاربردهای دیگری استفاده نمود.

3.مقاومت خوب در برابر فشارهای بیرونی

از آنجایی که ترموود انعطاف پذیری خوبی دارد ر برابر فشارهایی مثل زلزله مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

4.مقاوم در برابر انواع قارچ، حشرات و کپک و..

طبیعتاً یکی از مسائل مهم برای تمامی افرادی که قصد دارند از متریال‌های مختلف برای زیباتر ساختن فضای مورد نظر خود استفاده کنند عدم مزاحمت حشرات و یا ایجاد قارچ و..می باشد..

از این رو ترموود به عنوان چوب ضد آب نمای ساختمان در برابر حشرات و انواع قارچ‌ها و حتی رطوبت مقاومت خوبی دارد و به

همین سبب به عنوان یکی از بهترین متریال ها برای حفظ زیبایی و مقاومت ساختمان در نظر گرفته می‌شود.

5.تجزیه پذیر بودن ترموود

به سبب تجزیه پذیر بودن ترموود این محصول ه محیط زیست آسیب نمی‌رساند.

6.عایق صوتی بودن ترموود

ترموود عایق صوتی خوبی به شمار می‌رود و می‌تواند مانع آلودگی صوتی در فضا گردد که این نیز باعث افزایش کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی شده است.

7.نصب سریع چوب ضد آب نمای ساختمان

از آنجایی که ترموود وزن سبکی دارد می‌توان آن را به راحتی و با سرعت مناسب نصب نمود البته نصب ترموود بسیار حساس و مهم بوده و لازم است که از متخصصین مربوطه کمک گرفت.

8.زیبایی

یکی از مزایای بهره‌گیری از ترموود برای استفاده در نمای ساختمان، زیبایی طبیعی این محصول است.

لازم به ذکر است که رنگ و زیبایی این نوع چوب به هنگامی که در معرض حرارت قرار می گیرد حفظ می شود، از این رو می توان از ترموود، بهترین چوب ضد آب نمای ساختمان برای استفاده در نما در سبک های مختلف استفاده نمود.

9.قیمت مناسب Thermwood

از آنجایی که ترموود قاومت و ماندگاری بالایی دارد در مقایسه با سایر متریال‌ها مثل سنگ و و حتی فلزات، قیمت مناسب و به صرفه‌تری دارد.

همچنین میزان هزینه تعمیر و نگهداری از این نوع چوب در طول زمان استفاده کم می باشد..البته مهم است که کیفیت ترموود خریداری شده بالا باشد، از این رو مهم است که این متریال را از بهترین مرکز فروش برای نصب نماپوش ترموود و..تهیه نمود.

و..

به طور کل موود یکی از بهترین گزینه‌ها برای نمای ساختمان می‌باشد زیرا از مقاومت خوبی در برابر عوامل بیرونی مثل آتش، طوفان یا حتی زلزله، حشرات و.. دارد همچنین از آنجایی که چوب ترموود در سریع‌ترین زمان نصب می‌گردد و وزن کمی هم دارد یکی از بهترین انواع چوب ضد آب نمای ساختمان می‌باشد.

از دیگر دلایلی که باعث محبوبیت این نوع چوب شده این است که چوب ترموود می‌تواند زیبایی و رنگ خود را در گذر زمان به خوبی حفظ کند البته این نیز وابسته به میزان کیفیت چوب ترمووود و نحوه نگهداری از آن می‌باشد.

همچنین چوب ترموود به سبب حس آرامشی که با زیبایی خود القاء می کند محبوبیت بسیاری جهت اجرا به عنوان نمای ساختمان دارد.

به سبب مقاومتی که ترموود در برابر عوامل مختلف دارد می توان شاهد ماندگاری بالای آن بود، البته همانطور که بیان کردیم این نیز به کیفیت محصول و نوع نگهداری از ترموود بستگی دارد.

از این رو اگر قصد دارید به تهیه چوب ترموود در بالاترین کیفیت ممکن با مناسب‌ترین قیمت بپردازید کافیست از طریق سایت چوبست اقدام کرده و در صورتی که دچار هرگونه ابهام یا سوالی شدید می‌توانید از کارشناسان ما مشورت بگیرید.

در ادامه به این سوال که کاربرد چوب ترموود چیست؟ اشاره می کنیم؛ همراه ما باشید.

چوب ضد آب نمای ساختمان

منظور از نمای ترموود چیست؟

همانطور که اشاره کردیم ترمووود بهترین چوب ضد آب نمای ساختمان می‌باشد..

نمای ترموود را می‌توان از جمله مقاوم‌ترین انواع نماهای ساختمانی دانست.

چرا که مقاومت بالای ترموود در برابر تغییرات آب و هوایی، نور خورشید و حتی رطوبت باعث گردیده نمای ساختمان ترمووود علاوه بر زیبایی از مقاومت خوبی هم برخوردار باشد.

بنابراین اگر قصد داری از چوب ضد آب نمای ساختمان استفاده کنید می‌توانید از چوب ترموود بهره گیرید.

قیمت چوب ضد آب نمای ساختمان چقدر است؟

لازم به ذکر است که قیمت چوب ترموود با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌گردد که در این بخش به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

نوع چوب برند متراژ سازه و نوع کاربرد و پروژه
تعداد چوب ترمووود ضخامت و ابعاد کیفیت

1.نوع چوب

طبیعتاً نوع چوبی که برای ساخت ترموود استفاده شده است نقش مهمی در تعیین قیمت ترموود به عنوان چوب ضد آب نمای ساختمان دارد. چرا که میزان مقاومت یا طول عمر چوب‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد.. همچنین داخلی یا وارداتی بودن چوب، ارزش چوب در بازار و.. در قیمت نهایی ترموود تاثیر دارند.

2.تعداد چوب ترمووود

طبیعتاً هرچه تعداد چوب ترموود برای نمای ساختمان بیشتر باشد میزان هزینه خرید و اجرای وب ضد آب نمای ساختمان هم افزایش می‌یابد.

3.برند

برندهای مختلفی به ساخت و فروش رمووود می‌پردازند، مسلماً کیفیت ترموودهای تولید شده از سوی هر یک از این برندها به سبب نوع متریال به کار گرفته شده و.. با هم متفاوت است..

همچنین برندی که شناخته شده‌تر از سایر برندها در زمینه تولید و فروش ترموود باشد طبیعتاً میزان قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

4.ضخامت و ابعاد

چوب ترموود به عنوان بهترین چوب ضد آب نمای ساختمان ا توجه به نوع کاربرد در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی به دست ساخت می‌رسد از این رو به سبب تفاوت در این امر یزان هزینه و قیمت ترموود متغیر می‌گردد.

5.متراژ، نوع کاربرد و پروژه

از آنجایی که ترموود کاربردهای متعددی برای نمای ساختمان دارد با توجه به میزان متراژ سازه از میزان چوب ترموبد متغیری استفاده می‌شود و این نیز بر هزینه و قیمت نهایی خرید و اجرای ترموود تاثیر دارد.

6.کیفیت

طبیعتاً میزان کیفیت ترمووود و هزینه و قیمت نهایی ترموود برای اجرا در نمای ساختمان تاثیر دارد ولیکن توصیه می‌کنیم چوب ضد آب نمای ساختمان را حتماً از مرکز فروشی معتبر تهیه نمایید.

و..

می‌توانید برای تهیه انواع چوب ترموود از طریق سایت چوبست اقدام کنید.

بهترین بهترین رنگ ترموود نمای ساختمان چیست؟

ابتدا لازم به ذکر است که بیان داریم چوب ترموود به عنوان چوب ضد آب نمای ساختمان ه گونه‌ای طراحی شده است که ر طول زمان می‌تواند شکل و رنگ خود را به خوبی حفظ کند از این رو می‌توان با توجه به نوع کاربرد و نمای مربوطه رنگ مناسب با فضا را انتخاب نمود.

چوب ضد آب نمای ساختمان

کاربردهای ترموود ضد آب چیست؟

ترموود نمای ساختمان کاربردهای متعددی دارد فرضا:

از این رو می‌توان به سبب مزایای ترموود اعم از مقاومت بالا، ماندگاری خوب و.. از این متریال برای نمای ساختمان استفاده کرد..مهم است که جهت حفظ دوام و ماندگاری حتی زیبایی ترموود برای به کارگیری در نما، این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد که نشان دهنده اهمیت اعتبار مرکز فروش مربوطه برای خرید چوب ضد آب نمای ساختمان است.

لذا می توانید به تهیه این متریال از سایت چوبست پرداخت.

خرید بهترین چوب ترموود ضد آب نمای ساختمان

در صورتی که قصد تهیه ترموود در بالاترین کیفیت ممکن را دارید می توانید از طریق سایت چوبست اقدام کنید، چوب ضد آب نمای ساختمان در چوبست با وجود کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار بوده و می توانید به راحتی با اطمینان خاطر از پرداخت امن، به تهیه این متریال به صورت آنلاین از طریق سایت بپردازید.

همچنین در صورتی که دچار هرگونه ابهام شدید یا با سوالاتی در خصوص چوب ضد آب نمای ساختمان مواجه شدید می توانید از مشاورین چوبست کمک بگیرید، چوبیست از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار بوده از این رو می توانید به راحتی به رفع ابهامات خود و..با مشورت از مشاورین ما بپردازید.

چطور می توان به تهیه چوب ضد آب از چوبست پرداخت؟

کافیست از طریق سایت چوبست به صورت آنلاین به تهیه هر یک از محصولات مورد نظر خود بپردازید.

قیمت چوب ضد آب نمای ساختمان چقدر است؟

در مطالب ارائه شده به این سوال پاسخ داده شده است فرضا قیمت چوب ضد آب با توجه به نوع، برند، کیفیت و..متغیر می باشد، می توانید از طریق سایت چوبست با مشاهده قیمت روز به تهیه بهترین چوب ضد آب بپردازید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *