مقالات, ایده ها

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه
Rate this post

در صورتی که قصد محوطه سازی باغ با کمترین هزینه را دارید می توانید با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و به تهیه و خرید بهترین محصولات و متریال ها برای اجرا و محوطه سازی باغ بپردازید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه و بهترین متریال

طبیعتا در محوطه سازی باغ با کمترین هزینه، به مراتب میزان تمایل افراد برای زیبا در عین حال مناسب بودن قیمت متریال ها بیشتر از هر زمانی می باشد زیرا قصد دارند که با پرداخت هزینه ای مناسب، فضایی دل انگیز را برقرار سازند.

بدین جهت می توانید با خرید چوب پلاست و ترموود به محوطه سازی باغ با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت بپردازید.

کافیست از طریق سایت چوبست اقدام به خرید این متریال ها کرده و در صورت بروز هرگونه سوال با کارشناسان چوبست تماس حاصل نمایید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه با ایده های جدید

به طور کل محوطه سازی باغ با کمترین هزینه وابسته به سبک و سلیقه شخصی بوده و مهم است که در نظر بگیرید که چه میزان هزینه ای را قصد دارید برای محوطه سازی باغ با هزینه کم کنار بگذارید.

لذا در این بخش به برخی دیگر از روش های محوطه سازی باغ با کمترین هزینه اشاره می کنیم که عبارتند از:

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

1.ایجاد کفپوش با ترموود یا چوب پلاست در مناسب ترین قیمت

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید برای زیباتر ساختن فضای باغ داشته باشید انتخاب کفپوش مناسب می باشد، کفپوش های ترموود و چوب پلاست دارای مقاومت خوبی بوده و ماندگاری بالایی هم دارند بنابراین می توانید به نصب کفپوش در محوطه باغ پرداخته و تا مدت ها از زیبایی و کیفیت بالای آن ها لذت ببرید البته مهم است که کفپوش چوب پلاست و ترموود را از مرکز فروشی معتبر تهیه نمایید که کافیست از طریق سایت چوبست اقدام کنید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

2.ایجاد پرگولا و آلاچیق خصوصا آلاچیق آماده چوبی

لازم به ذکر است که با خرید آلاچیق آماده می توانید به راحتی در هر محیطی به نصب آلاچیق آماده بپردازید، بنابراین برای محوطه سازی باغ با کمترین هزینه می توانید به خرید این نوع آلاچیق بپردازید.

همچنین پرگولا چوب پلاست نیز برای افرادی که علاقه زیادی به چوب دارند مناسب می باشد زیرا در ساخت پرگولا تنها از چوب استفاده می شود ولی برای ساخت آلاچیق می توان از آلومینیوم و فلز و..هم استفاده نمود..همچنین میزان هزینه پرگولا بسیار به صرفه بوده و می توانید به محوطه سازی باغ با کمترین هزینه با پرگولا بپردازید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

3.نیمکت چوبی با قیمت مناسب

می توانید با قرار دادن نیمکت چوبی با تکیه گاه و بدون تکیه گاه در محوطه باغ به زیباتر ساختن آن بپردازید، لذا میزان قیمت نیمکت چوبی مناسب بوده و با توجه به عوامل متعددی اعم از جنس چوب، کیفیت متریال، ابعاد و…تعیین می گردد.

4.نیمکت ترموود

نیمکت ترموود، تمام چوب بوده ولیکن می توان در صورت تمایل آن را به صورت ترکیبی با فلز هم تهیه نمود بدین سبب میزان استحکام و مقاومت این نیمکت افزایش می یابد.

می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت ترموود بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

5.نیمکت چوب پلاست

در ساخت نیمکت چوب پلاست هم می توان علاوه بر چوب طبیعی نیز از پلاستیک استفاده می شود، این متریال هم به مانند ترمووود قیمت مناسبی داشته و می توانید به راحتی به نصب و اجرای نیمکت چوب پلاست در محوطه باغ بپردازید.

می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت چوب پلاست بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

6.نصب حصار دور باغچه در محوطه سازی باغ

یکی از رایج ترین متریال ها که برای دور باغچه مورد استفاده قرار می گیرد نیز حصار می باشد، حصارها برای دور باغچه ها قیمت مناسبی داشته و ظاهر زیبایی هم دارد.

بنابراین در محوطه سازی باغ با کمترین هزینه می توانید به راحتی به نصب حصار دور باغچه پرداخته و فضای بسیار زیبایی را هم برقرار سازید.

7.نرده باغی

می توانید از انواع نرده باغی در محوطه سازی باغ استفاده کنید، فرضا نرده باغی ترموود، نرده باغی چوب پلاست و..که دارای میزان قیمت مناسبی بوده و انتخاب مناسبی هم برای زیبایی فضا خواهند بود.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

8.نماپوش

می توانید با استفاده از نماپوش فضا فرضا دیوارهای باغ و یا ویلای داخل باغ و.. به محوطه سازی باغ با کمترین هزینه بپردازید.

و..

تمامی این موارد را می توانید جهت محوطه سازی باغ با کمترین هزینه از سایت چوبست تهیه کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

9.اجرای فلاور باکس در محوطه سازی باغ

با استفاده از چوب پلاست می توانید به ایجاد و نصب فلاور باکس در محوطه باغ بپردازید، فلاور باکس نیز به معنی جعبه گل بوده که می توانید برای زیباتر ساختن محوطه باغ از آن استفاده کنید، فلاورباکس را هم می توان با استفاده از چوب پلاست به دست ساخت رساند و هم با ترموود.

فلاور باکس ابعاد بزرگی دارد و می توانید به خوبی در آن به کاشت گیاه بپردازید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

چوب پلاست و ترموود برای محوطه سازی باغ

می دانیم که طراحی و دکوراسیون در فضای باز نیاز به دقت تمرکز بسیاری داشته و لازم است که از بهترین متریال ها برای مجهز کردن باغ استفاده نمود.

استفاده از چوب پلاست و ترموود بهترین انتخابی است که می توانید در راستای محوطه سازی باغ با کمترین هزینه انجام دهید.

در ادامه به صورت جداگانه به توضیحاتی درباره ترموود و چوب پلاست برای محوطه سازی باغ می پردازیم.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

چرا از ترموود برای محوطه سازی باغ استفاده کنیم؟

ترموود از جمله متریال هایی است که مقاومت خوبی در برابر هوازدگی دارد.

میزان دوام و ماندگاری بالایی داشته و دارای وزن بسیار سبکی می باشد که می تواند فرایند محوطه سازی باغ را راحت تر کند.

همچنین از آنجایی که ترموود ظاهر بسیار زیبا و لوکسی دارد می تواند برای دکوراسیون فضای بیرونی بسیار مناسب بوده و جذابیت محیط را تا چندین برابر افزایش دهد.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

نحوه محوطه سازی باغ با ترموود

در محوطه سازی باغ با کمترین هزینه و استفاده از ترموود، ممکن است این سوال ایجاد شود که چطور می توان به نصب ترموود پرداخت؟

لازم به ذکر است که نصب ترموود باید توسط نصاب های حرفه ای و کاربلد در این زمینه انجام گیرد بنابراین نصب این متریال و حتی چوب پلاست را تنها به متخصصین در این زمینه بسپارید.

متخصصین در اولین مرحله به زیرسازی می پردازند که برای آن از سیمان، الوارهای چوبی، شاسی کشی آهنی و حتی چوب هایی با ابعاد متناسب نیز استفاده کرده و به اتصال می پردازند.

لذا نصاب های حرفه ای جهت متصل کردن چوب های ترمو به زیرسازی از ابزارهای منحصر به فردی مثل پیچ استیل استفاده می کنند.

به طور کل در محوطه سازی باغ با کمترین هزینه و ترموود نیز نصاب ها اهمیت زیادی به مقاومت بالای چوب ترمو به هنگام نصب و ماندگاری و تناسب آن با محل قرارگیری می دهد.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

چوب پلاست برای محوطه سازی باغ

چوب پلاست متریالی با ترکیب لیگنو سلولز، آرد چوب، پلاستیک در اندازه های مختلف سبک و سنگین و..می باشد که کاربرد بسیاری در محوطه سازی باغ با کمترین هزینه دارد.

این متریال سازگاری بسیاری با محیط زیست دارد زیرا هیچ پسماندی ندارد.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

نحوه محوطه سازی باغ با چوب پلاست

پیشتر بیان کردیم که نصب و اجرای ترموود و چوب پلاست بهتر است توسط نصاب های حرفه ای انجام گیرد، ولیکن اگر شرایط لازم برای این کار وجود نداشت نیاز است که حتما نحوه نصب این متریال ها را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

نحوه زیرسازی کف نیز با توجه به نوع محیط و کاربرد متفاوت می باشد، فرضا برای استفاده از این متریال برای نما یا دیوارپوش، لازم است که تمامی منافذ را با استفاده از سیمان پر کرد و با سیمان کردن فضا می توان به شاسی کشی پرداخت.

فرضا در محوطه سازی باغ با کمترین هزینه اگر قصد دارید در کنار چوب پلاست از سنگ و سایر متریال ها هم استفاده کنید، مهم است که حتما جهت اتصال شاسی کشی چوب پلاست به نصب دستک پرداخته شود.

در ادامه لازم است که به شاسی کشی فلزی پرداخته شود که اصل مهمی در نصب و اجرای چوب پلاست می باشد.

در این راستا میزان ضخامت و ابعاد پروفیل و قوطی فلزی با توجه به نوع کاربرد فرضا ایجاد استخر در باغ، کفپوش تراس و..متفاوت بوده و نیاز است متخصصین مربوطه به بررسی آن بپردازند.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه

فرضا میزان ضخامت پروفیل فلزی جهت شاسی کشی و زیرسازی نیز باید دو میلی متر باشد و ابعاد قوطی فلزی هم وابسته به نوع کاربرد تعیین می گردد.

لذا در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در خصوص تفاوت های شاسی کشی نما و شاسی کشی زیرسازی چوب پلاست یا حتی ترموود بپردازید می توانید بر روی لینک مربوطه “راهنمای کاربردی خرید چوب پلاست” کلیک کرده و مطالب ارائه شده را مطالعه کنید یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان چوبست تماس حاصل نمایید.

می توانید جهت محوطه سازی باغ با کمترین هزینه از متریال های سایت چوبست استفاده کرده و آن ها را با هزینه ای مناسب خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *