مقالات

لیست شرکت های چوب پلاست

شرکت های چوب پلاست
4.3/5 - (13 امتیاز)

لیست بهترین شرکت های چوب پلاست

یکی از موضوعاتی که امروزه بسیار در صنعت ساخت و ساز، به خصوص دکوراسیون و دیزاین اهمیت دارد، استفاده کردن از چوب پلاست ها در نما، کفپوش و… به خاطر ویژگی های خاص آن می باشد. از چوب پلاست به طور کل در بخش های مختلفی می توان استفاده کرد و این کارایی به خاطر وجود ابعاد و انواع مختلف این چوب پلاستیک می باشد.

افراد برای خرید خیلی از مواردی که نیاز دارند، به اینترنت رجوع می کنند و با مقایسه انواع سایت ها دست به خرید می زنند. احتمال دارد یکی از مواردی که افراد دنبال خرید آن باشند، چوب پلاست باشد. چرا که به طور کل می توان گفت یکی از محصولاتی که هم کیفیت های متفاوت و هم قیمت های متفاوتی دارد، چوب پلاست ها می باشند.

شرکت های چوب پلاست

به همین دلیل بهترین کار این است که با سرچ درباره شرکت های چوب پلاست، از برترین ها مطلع شوید و در نهایت با مقایسه کیفیت، قیمت و… دست به خریدی امن و با خیالی آسوده بزنید. در عصر امروز در ایران شرکت های مختلف و بسیاری در زمینه چوب و چوب پلاست فعالیت می کنند و هر یک از این شرکت های چوب پلاست دارای ویژگی های خاص خود می باشند و به طور کل می توان گفت که این ویژگی ها باعث ارائه خدمات گوناگون برای خریدار شده است‌.

قصد داریم تا بهترین انواع شرکت های تولید چوب پلاست را به افراد معرفی کنیم تا جهت خرید محصول چوب پلاست به مشکل بر نخورند و با بهترین شرکت های چوب پلاست نیز آشنا شوند. این امر باعث می شود تا افراد برای خرید کردن چوب پلاست ها اطمینان خاطر داشته باشند و با مقایسه ای که نموده اند نیز دست به انتخابی درست تر بزنند و در صورتی که قصد خرید دوباره داشتند، بدانند کدام شرکت برای خرید کردن بهتر است.

لیست بهترین شرکت های چوب پلاست

1. سایت چوبست

چوبست یک سایت مرجع می باشد که در ایران برای اولین بار به طور کاملا تخصصی در بازار ترموود و چوب پلاست فعالیت می کند. افراد می توانند با مقایسه چوب پلاست ها و ترموود ها به طور آنلاین دست به خرید بزنند و در این باره دست افراد در خرید باز است. هدف چوبست راحت تر بودن افراد در انتخاب است و در سر دارد تا رقابتی عادلانه بین همه شرکت های مرتبط با حوزه ترموود و چوب پلاست ایجاد کند.

در سال های اخیر و عصری‌ که در آن به سر می بریم، شرکت های چوب پلاست و ترموود به شدت افزایش یافته اند و همین امر باعث شده تا نیاز به مقایسه ایجاد شود. افراد می توانند امروزه به خاطر وجود بازار متفاوت و وجود شرکت های مختلف و جدید، بین قیمت ها و نوع پروفیل ها مقایسه کنند. سایت چوبست نیز یک سایت کامل و مرجع است که پلی عالی بین کاربر و شرکت های تامین کننده می باشد‌.

شرکت های چوب پلاست

به طور کل چوبست اولین سایت خرید آنلاین محصولاتی همچون ترموود و چوب پلاست می باشد که کاربران می توانند در این سایت به صورت آنلاین محصولات را با هم مقایسه کنند. در این سایت محصولات مورد نظر را می توان همراه با مواد و لوازم جانبی خریداری کرد.

افراد می توانند تمامی لوازمی که برای ساخت پرگولا چوبی، آلاچیق چوبی و یا آلاچیق و پرگولا چوب پلاست و… را از سایت چوبست تهیه فرمایند. قیمت چوب‌ پلاست و یا قیمت ترموود در این سایت به طور مقایسه ای درج شده است و افراد به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند دست به خرید بزنند.

2. معرفی شرکت چوپکس

شرکت چوپکس نیز یکی‌ از برترین شرکت های چوب پلاست می باشد. این شرکت فعالیت خود را با عنوان اولین تولید کننده چوب پلاست (چوب پلاستیک) شروع کرد. آغاز کار این شرکت در سال 1382 بوده است و بیش از 19 سال سابقه درخشان دارد. محصولات این شرکت انواع پروفیل های چوب پلاست هستند و به طور کل یا ترکیب موادی مانند پلیمر های PE، پودر و خرده های چوب، رنگ، ضد فرابنفش و… به دست می آیند.

این شرکت هم در ایران چوب پلاست را توزیع می کند و هم در بعضی از کشور های خارجی صادرات دارد، همین امر باعث شده است که نقش مهمی در معرفی این نوع پروفیل به بازار های داخل ایران و بازارهای خارجی داشته است. این شرکت که یکی از برترین شرکت های چوب پلاست می باشد، به طور اینترنتی نیز محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می دارد.

شرکت های چوب پلاست

افراد می توانند جهت اطلاع از قیمت های محصولات آن با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشند و مشاوره رایگان دریافت کنند. تمامی محصولات این شرکت در سایت آن گذاشته شده تا افراد به راحتی بتوانند از آن ها دیدن فرمایند. (پیشنهاد می شود افراد جهت مقایسه قیمت ها به سایت چوبست مراجعه کنند تا بتوانند از همه قیمت ها مطلع شوند.)

پروفیل های قابل اجرا شرکت چوپکس:

  • اجرای مبلمان و نیمکت مختص فضای سبز و فضای باز
  • اجرای آلاچیق و پرگولا
  • اجرای سقف های کاذب چوبی و چوب پلاست
  • اجرای نما پوش چوب پلاست و چوبی
  • اجرای گابیون
  • اجرای نرده های چوبی و چوب پلاست
  • اجرای روف گاردن (بام سبز، فضای سبز، تراس گاردن)

آدرس: تهران، میدان شیخ بهایی، خیابان شیخ بهایی شمالی، جنب داروخانه ارکیده، پلاک 59، واحد 4

شماره تماس: 02188044414 02188044406

3. شرکت دایاکس وود

شرکتی است که به عنوان شرکتی نوین بسپار سازان سپهر شناخته می شود. این شرکت یکی از شرکت های مطرح در زمینه چوب پلاست می باشد. این شرکت یک شرکت چوب پلاست است که دارای لایه محافظ (Co-Extrusion technology) و تولید کننده مواد اولیه چوب پلاستیک اولترا شیلد می باشد. این لایه محافظ بر اساس تکنولوژی روز دنیا در خاورمیانه است که امروزه در ایران فعالیت می کند.

این شرکت بیش از 12 سال سابقه دارد که این سابقه در زمینه های چوب پلاست و قالب سازی آن می باشد. این شرکت دارای دو کارخانه تولیدی می باشد که این کارخانه ها در استان های تهران یعنی شهرک پرند و البرز و ماهدشت قرار دارد.

شرکت های چوب پلاست

مزایای لایه محافظ (Co-Extrusion technology)

این لایه به طرز فوق العاده ای مزایای خوبی را شامل می شود که از جمله این مزایا می توان به مواردی همچون مقاوم در برابر ایجاد لک، مقاوم در برابر تغییر رنگ، مقاوم در برابر ایجاد شکاف، مقاوم در برابر قارچ ها و باکتری ها و… اشاره کرد.

 

1. مقاوم در برابر قارچ ها و باکتری ها

این لایه محافظ به طور کامل و صد در صدی در برابر باکتری ها و یا قارچ ها مقاوم هستند. به این منظور که از رشد قارچ ها و یا نفوذ باکتری ها در محصولات جلوگیری می کنند.

2. مقاوم در برابر ایجاد لک

این محصولات به خاطر وجود لایه محافظ در برابر موادی مانند روغن ها، چای، سس، قهوه، به طور کل بیشتر نوشیدنی ها و… مقاوم هستند و از لک شدن جلوگیری می کنند.

3. مقاوم در برابر ایجاد شکاف و یا ترک

بیشتر دلیلی که می توان برای ترک خوردن و یا ایجاد شکاف روی چوب و یا حتی چوب پلاست آورد، داشتن رطوبت سطح محصول است. با لایه محافظ امکان ایجاد شکاف و ترک خیلی کم می باشد، چرا که صد در صد ضد رطوبت است. این لایه از تبادل رطوبت و هوا در سطح چوب و چوب پلاست جلوگیری می کند و همین باعث می شود تا چوب پلاست با گذر زمان دچار ترک خوردگی نشود.

شرکت های چوب پلاست

4. مقاوم در برابر تغییر رنگ

به خاطر آن که لایه محافظ، فرمولاسیون فوق العاده ای دارد، در مقابل تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی محصولات جلوگیری می کند. همین ویژگی باعث می شود تا افراد نیازی به تجدید رنگ و یا تعویض به خاطر رنگ پریدگی و تغییر رنگ نداشته باشند.

ویژگی های شرکت دایاکس وود

کیفیت بالا

در این شرکت از بهترین مواد و تجهیزات برای ساخت محصولات استفاده می گردد. چرا که این شرکت که یکی از بهترین شرکت های چوب پلاست است اعتقاد دارد، تولید یک محصول با کیفیت نیاز به مواد با کیفیت دارد. به همین دلیل متریال هایی که در ساخت محصولات خود به کار می برد، کاملا با کیفیت می باشند.

شرکت های چوب پلاست

دارای زیبایی

تمامی محصولات این شرکت از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند که افراد می توانند در سازه های خود به کار ببرند. نکته حائز اهمیت آن است که در عین زیبایی فوق العاده ای که دارند، کیفیت فاحشی را نیز شامل هستند و از کیفیت کار کاسته نشده است.

رضایت و خشنودی مشتریان

این شرکت در تلاش است که همیشه مشتریان خود را مانند همیشه راضی نگاه دارد. به طور کل رضایت مشتری یکی از اهداف این شرکت می باشد.

خدمات پس از فروش و گارانتی

آن طور که شرکت دایاکس پیش بینی نموده و تضمین کرده است، برای پروفیل های دارای لایه محافظ دایاکس 25 سال گارانتی در نظر گرفته است و 15 سال گارانتی نیز برای محصولاتی که بدون لایه محافظ هستند، پیش بینی نموده است.

آدرس: شهرک صنعتی گرمسار،خیابان پژوهش هفتم شرکت سورنا پلاست شرق

شماره تماس: ۹۳۴۵۵۷۲۴۷-۰۲۳

4- شرکت چوب پلاست دکسان

یکی از شرکت های چوب پلاست که حدودا از شرکت های برتر در زمینه چوب پلاست می باشد، شرکت دکسان می باشد. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و اجرای پروفیل های چوب پلاست درخشیده است و به طور کل محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می دارد. شرکت دکسان در حال حاضر در زمینه اجرای انواع پروژه ها برای هر محیطی از جمله محیط های اداری، داخلی و فضای باز در حال ارائه دادن به افراد و مشتریان می باشد.

شرکت های چوب پلاست

این شرکت یکی از تولید کنندگان با کیفیت در زمینه چوب پلاست و پروفیل های آن می باشد. چوب پلاست دکسان با تکیه بر دانش فنی موسسین در حوزه های مختلفی مانند تولید و عرضه چوب پلاست و بهره گرفتن از دانش عصر امروز، شرکت دکسان را یکی از شرکت های پیشرو در زمینه چوب پلاست نموده اند.

محصولات چوب پلاست در کشور های چین، آمریکایی، ژاپن و… به طور گسترده و حرفه ای در ساختمان سازی و سازه های مختلف به کار می رود. شرکت دکسان آماده طراحی و اجرای انواع پروژه های مربوط به متریال های چوب و چوب پلاست می باشد.

پروژه های طراحی شده توسط شرکت دکسان:

  • نمای چوبی و چوب پلاست
  • اسکله چوبی و چوب پلاست
  • کفپوش های چوبی و چوب پلاست
  • آلاچیق چوب پلاست و چوبی
  • پرگولا چوب پلاست و پرگولای چوبی
  • دکوراسیون های اداری و یا رستوران ها
  • بالکن و یا تراس چوبی و چوب پلاست
  • تراس گاردن
  • روف گاردن
  • نیمت ها و مبلمان های چوبی و چوب پلاست
  • تابلوی طرح چوب
  • نرده چوبی
  • دروازه چوبی و چوب پلاست

ویژگی های شرکت دکسان:

  • اجرا و طراحی تخصصی پروژه ها
  • رضایت مشتری
  • مشاوره دادن به مشتریان
  • محصولات متنوع در زمینه چوب و چوب پلاست

آدرس: ایران، شهر تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از مترو شریعتی، بعد از کوچه فلسفی، پلاک 1186، طبقه دوم، واحد 12

شماره تماس: 22644865 – 021

5. شرکت نات وود

شرکت نات وود و یا شرکت تعاونی نیل افشان توس نیز یکی از شرکت های چوب پلاست است که با برند نات وود در شهرک صنعتی چناران فعالیت می کند. شرکت نات وود از سال 1389 شروع به فعالیت نمود و به عنوان یک تولید کننده پروفیل های کامپوزیت چوب پلاست نانو و انواع مختلفی از گرانول های چوب پلاست در خراسان به کار خود ادامه داد.

این شرکت بعد از سال ها تحقیق درباره چوب پلاست و صنایع پلیمر و کامپوزیتی با مدرن ترین تکنولوژی های عصر جدید اقدام به تولید انواع چوب پلاست ها نمود و چوب پلاست های خود را در بازار به عرضه رساند.

شرکت های چوب پلاست

پروژه های اجرا شده توسط نات وود:

  • کف سازی و کفپوش چوب پلاست و چوبی
  • نرده پوش چوبی و چوب پلاست
  • نیمکت و میز و مبلمان شهری چوبی و چوب پلاست
  • کلبه چوبی یا چوب پلاست
  • دیوارپوش چوبی و یا چوب پلاست
  • پرگولا و آلاچیق چوبی و چوب پلاست
  • فلاور باکس چوبی و یا چوب پلاست
  • محوطه سازی
  • دیزاین های چوبی و چوب پلاست

ویژگی های شرکت نات وود:

  1. محصولات اصل و با کیفیت
  2. قیمتی مقرون به صرفه
  3. نمایندگی های مختلف در سراسر کشور
  4. تنوع زیاد محصولات
  5. تنوع طراحی و اجرای محصولات چوب پلاست

آدرس نمایندگی های مختلف: شعبه یک: مشهد ، بزرگراه پیامبر اعظم ، پیامبر اعظم 103 ، 09155129931 شعبه دو: مشهد ، جاده شاندیز ، ویرانی 1 ، 09155031449 نمایندگی مشهد : نارون وود ، 09154010052  نمایندگی تهران : دنیز وود ، 09128337006 نمایندگی اصفهان : رنگین گستر ، 09134244887 نمایندگی نوشهر : اُدون وود، 09124148667

شرکت های چوب پلاست

شماره تماس: دفتر فروش : مشهد، چهارراه ابوطالب، مجتمع برجیس، واحد 138 کارخانه : شهرک صنعتی چناران، فاز یک، صنعت 9، کارخانه نیل افشان توس دفتر فروش مرکزی : 37132788 51 98+ کارخانه : 46139011 51 98+ تلفن صدای مشتری : 37138915 51 98+

6. شرکت چوب پلاست دکوود

دکوود یکی از بزرگ ترین و برترین تولید کنندگان چوب پلاست می باشد که نام آن شرکت چوب پلاست کاران فرانوین سازه است. در واقع نام تجاری این شرکت دکوود یا همان DECOWOOD است که هدف آن رونق بخشیدن به تولیدات داخلی مخصوصا تولیدات دانش بنیان و حفاظت از محیط زیست می باشد و این شرکت که یکی از بزرگ ترین شرکت های چوب پلاست است.

این شرکت در نظر دارد در راستای سیاست های کلان کشور از واردات و خروج ارز جلوگیری کند و به افزایش اشتغال کشور نیز کمک کند. این شرکت با انگیزه تولید محصولات چوب پلاست با کیفیت بالا و قابل رقابت با تولیدی های خارجی از سال 1391 کار خود را شروع کرد.

شرکت های چوب پلاست

دیدگاه اصلی این شرکت بالا بردن آگاهی و دید جامعه نسبت به این صنعت و فواید چوب پلاست می باشد. چرا که چوب پلاست جایگزینی قابل برای محصولات چوبی است و بازیافت پذیر است. دکوود یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و تولیدی چوب پلاست است که در نظر دارد با ارائه بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه محصولی فوق العاده را به بازار عرضه بدارد و مشتریان خود را راضی نگاه دارد.

پروژه ها و طراحی های اجرا شده دکوود:

  • روف گاردن چوب پلاست
  • اجرای آلاچیق و پرگولای چوب پلاست
  • طراحی و اجرای کفپوش
  • طراحی نماپوش چوب پلاست
  • اجرای دیوارپوش های چوب پلاستیک
  • مبلمان شهری و فضلی سبز
  • فلاورباکس چوب پلاست
  • کاور استخر

ویژگی های شرکت دکوود

  1. 2 سال گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش
  2. محصولاتی با قیمتی مقرون به صرفه
  3. دارای تنوع چوب پلاست ها
  4. رضایت مشتری

آدرس: (دفتر مرکزی کارخانه): اتوبان تهران-قم، شهرک صنعتی شمس آباد، آخر بلوار بهارستان، خیابان بوعلی، نبش کوچه نرگس 4 و پلاک 19
(دفتر تهران): تهران، پاسداران، خیابان کلاهدوز، نبش خیابان عفیف مصمم، واحد دو، پلاک 10
شماره تماس: ۰۲۱-۵۶۹۰۱۱۶۷ – ۰۹۳۳۸۰۹۱۱۵۱

7. شرکت دنیز وود

شرکت دنیز وود شرکتی با بیش از 10 سال سابقه کاری است که در زمینه های ترمووود و چوب پلاست فعالیت می کند. این شرکت به خاطر داشتن بهترین طراحان و داشتن تیم تخصصی اجرایی که از تجربه فوق العاده ای بهره مند هستند، یکی از برترین شرکت های چوب پلاست به شمار می آید. این شرکت تا کنون توانسته بیش از صدها پروژه را به بهترین شکل به پایان برساند.

شرکت های چوب پلاست

این شرکت در زمینه های طراحی محوطه، روف گاردن، آتشکده، نما، هوم گاردن، تراس گاردن، بازسازی کف و کفپوش، دیوارها و دیوارپوش ها، مکان های اداری، مکان های تجاری و… را پوشش می دهد. هدف شرکت دنیز وود جذب بیشتر مشتری نیست، بلکه رضایت بیشتر مشتریان است.

در واقع این طور در نظر دارد که هدف خود را رضایت مشتری می داند و رضایت مشتری برایشان بیش از هر منظر دیگری اهمیت دارد. این شرکت برای اثبات حسن نیت خود، ضمانتی 3 ساله را در نظر گرفته است تا بتواند هم اعتماد و هم رضایت مشتریانش را جلب کند.

پروژه های اجرا شده شرکت دنیز وود:

  • طراحی نما و دیزاین مکان های تجاری
  • طراحی نماپوش
  • طراحی کف و کفپوش های چوب پلاست
  • طراحی و اجرای روف گاردن
  • طراحی و اجرای دیزان مکان های اداری و مسکونی
  • طراحی و اجرای تراس
  • ساخت و بازسازی
  • ساخت محوطه
  • انواع آتشکده ها
  • دیوار های انواع محیط ها

ویژگی های شرکت دنیز وود:

  1. ضمانت و گارانتی 3 ساله
  2. جلب اعتماد و رضایت مشتری
  3. کیفیت محصولات
  4. قیمت های مقرون به صرفه
  5. تنوع در پروژه ها
  6. تنوع در محصولات

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو، بین چهار راه سرو و میدان کتاب، ساختمان سرو، واحد 506، پلاک 129
شماره تماس: 09194939365 – 09194939365

8. شرکت برنا چوب

یکی از برترین شرکت های چوب پلاست که از سال 1386 نیز کار خود را آغاز نموده است، شرکت برنا چوب است. این شرکت موفق تا کنون توانسته در زمینه چسب چوب، نمایندگی های بین المللی معتبری را دریافت نماید. این شرکت در تلاش می باشد که مواد اولیه چوب پلاست (WPC) را برای تولید کنندگان داخلی و خارجی فراهم کند.

شرکت های چوب پلاست

پروژه های برنا چوب:

  • تولید چوب پلاست ها
  • ماشین های صنایع چوب
  • روکش های پی وی سی
  • تولید و عرضه گل های منبت MDF
  • فلاور باکس ها

چگونه می توان قیمت های انواع چوب پلاست ها را با هم مقایسه کرد؟

بهترین کار برای مقایسه انواع چوب پلاست ها مراجعه به سایت چوبست می باشد. چرا که تمامی قیمت ها به روز و انواع مختلف درج شده اند.

بهترین و معتبرترین سایتی که می توان از آن چوب پلاست خرید کدام سایت است؟

چوبست جزو بهترین سایت و معتبرترین ها می باشد. چرا که تمامی قیمت ها در آن ثبت شده و افراد پس از خرید از ضمانت و خدمات پس از فروش سه ساله نیز بهره مند خواهند شد.

قیمت چوب پلاست ها در چه رنجی قرار دارد؟

به طور کل دقیق نمی توان گفت چوب پلاست ها چه قیمتی دارند و یا در چه رنج قیمتی می باشند. قیمت چوب پلاست ها به مرکز فروش و موارد دیگری بستگی دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *